täältä apuja peleihin

poke_samu

nam. täältä saa apuja peleihin fire red, emerald, ruby, sapphire, ja leaf green osaan ne pelit ulkoa joten kysymyksiä tulemaan. ;!,(-_-);!:

9

1013

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poke_samu

jos ette jaksa oottaa vaikka että miten pääsee tietyn pelin läpi niin tässä kiva sivu................... www.squirtleisland.net sietä löytää kaikkien pokemon pelejen läpi peluu oppaat [-D MUHAHAHAAAAAAAAAA!!!.......:.

• myös toinenki hyvä pokemon sivu ja sieltä löytää, myös läpipeluu oppaita.
        www.geocities.com/teejii2/

• Laku

En oikein tiedä, mikä on Nintendo-tapahtuma ja miten voin saada sieltä mm. Mysticticketin?

• KIVAT-POKET

Nämä tapahtumat olivat Japanissa jos oikein olen lukenut. Lataus tapahtumassa pelisi laitetaan jollekkin ihme koneelle koneesta saat Mystic ticketin. Suomessakin on ollut tapahtuma Josta sai Ho-oh, Charizard, Lugia, Pikachu, Latios, Latias, Articuno, Raikou, Entei ja Suicune Näihin peleihin:Emerald, Ruby, Sapphire, Fire red ja Leaf green. Ne olivat tasolla 70lv. Jos ihmettelet miten tiedän tuon niin olin itse lataus tapahtumassa lataamassa PokéMoneja peleihini.

• jamin10
        KIVAT-POKET kirjoitti:

Nämä tapahtumat olivat Japanissa jos oikein olen lukenut. Lataus tapahtumassa pelisi laitetaan jollekkin ihme koneelle koneesta saat Mystic ticketin. Suomessakin on ollut tapahtuma Josta sai Ho-oh, Charizard, Lugia, Pikachu, Latios, Latias, Articuno, Raikou, Entei ja Suicune Näihin peleihin:Emerald, Ruby, Sapphire, Fire red ja Leaf green. Ne olivat tasolla 70lv. Jos ihmettelet miten tiedän tuon niin olin itse lataus tapahtumassa lataamassa PokéMoneja peleihini.

mitä otit sieltä. harmittaa vieläki se juttu kun en päässy sinne. olin kuullu et semmonen olis sinä päivänä sitte ku oli se päivä etin sen netist en ehtiny lukee sitä tekstii ku lähettiin johonki kauppaan kai sit ku tultiin takas luin sen ja näin et se loppu 18.00 ja kello oli sillo 18.10 :(..... .
        muuten! viime kesänä oli aurora ticket tapahtuma kuulin kaverilt

• KIVAT-POKET
        jamin10 kirjoitti:

mitä otit sieltä. harmittaa vieläki se juttu kun en päässy sinne. olin kuullu et semmonen olis sinä päivänä sitte ku oli se päivä etin sen netist en ehtiny lukee sitä tekstii ku lähettiin johonki kauppaan kai sit ku tultiin takas luin sen ja näin et se loppu 18.00 ja kello oli sillo 18.10 :(..... .
        muuten! viime kesänä oli aurora ticket tapahtuma kuulin kaverilt

Emeraldiin:Ho-oh,Lugia,Pikachu,Latias,Latios,Entei,Charizard ja Articuno
        Sapphireen:Ho-oh,Lugia,2 Pikachua,Charizard,Latias, Latios, Pikachu; Suicune ja Entei
        Fire rediin:3 Koiraa, Pikachu, Articuno ja Lati@s.

• JLOO

...TIETOA TÄNNE JA H.E.T.I!MITEN SAAN MEWN HO-OHIN LUGIAN LATI-AS JA -OS MEWTWO DEOXYS CELEBI JIRACI ENTEI RAIKOU SUICUNE MOLTRES ZAPDOS ARTICUNOU JA eevee!OK antaa tulla!

• poke_samu

mewn, ho-oh, lugia, deoxys, celebi, jiracin saa nintendon tapahtumasta kun siellä jaetaan niitä tickettejä. lati-as ja os on kun vedät pokeliigan läpi ja mutsis pakottaa sut kattoo sitä tv:tä niin siihen tulee vaihtoehdot "red tai blue" red latias blue latios ne lentelee siellä routeilla ja saattaa tulla milloin tahansa eteen. mew2 entei/raikou ja suicune ja tarulinnut pitää vaihtaa lg:stä tai fr:stä ja entei raikou ja suicune on niin (lg fr) että jos otat bulban niin saat entein jos otat squirtlen saat raikoun ja jos otat charmanderin saat suicunen mutta ne voi saada vain jos on elite4 läpi ja on 60 eri pokee ja on national dex. ai niin eevee on myös lg tai fr niin että älä HUUDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• wgev

lähetä mulle sähköpostiin. pitääks pitääks trainer tower vetää ennen ku saa rakettiryhmän salapaikkaan avaimen? sit viel toinen kysymys:mistä saa raguazan pliis kerro. vastaa mahollisimman nopsaa!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      419
      41442
    2. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      119
      9984
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      31
      6330
    4. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      22
      5208
    5. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      62
      3965
    6. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      56
      3949
    7. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      78
      3598
    8. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      40
      3087
    9. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2518
    10. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      21
      2358
    Aihe