täältä apuja peleihin

poke_samu

nam. täältä saa apuja peleihin fire red, emerald, ruby, sapphire, ja leaf green osaan ne pelit ulkoa joten kysymyksiä tulemaan. ;!,(-_-);!:

9

1032

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poke_samu

jos ette jaksa oottaa vaikka että miten pääsee tietyn pelin läpi niin tässä kiva sivu................... www.squirtleisland.net sietä löytää kaikkien pokemon pelejen läpi peluu oppaat [-D MUHAHAHAAAAAAAAAA!!!.......:.

• myös toinenki hyvä pokemon sivu ja sieltä löytää, myös läpipeluu oppaita.
        www.geocities.com/teejii2/

• Laku

En oikein tiedä, mikä on Nintendo-tapahtuma ja miten voin saada sieltä mm. Mysticticketin?

• KIVAT-POKET

Nämä tapahtumat olivat Japanissa jos oikein olen lukenut. Lataus tapahtumassa pelisi laitetaan jollekkin ihme koneelle koneesta saat Mystic ticketin. Suomessakin on ollut tapahtuma Josta sai Ho-oh, Charizard, Lugia, Pikachu, Latios, Latias, Articuno, Raikou, Entei ja Suicune Näihin peleihin:Emerald, Ruby, Sapphire, Fire red ja Leaf green. Ne olivat tasolla 70lv. Jos ihmettelet miten tiedän tuon niin olin itse lataus tapahtumassa lataamassa PokéMoneja peleihini.

• jamin10
        KIVAT-POKET kirjoitti:

Nämä tapahtumat olivat Japanissa jos oikein olen lukenut. Lataus tapahtumassa pelisi laitetaan jollekkin ihme koneelle koneesta saat Mystic ticketin. Suomessakin on ollut tapahtuma Josta sai Ho-oh, Charizard, Lugia, Pikachu, Latios, Latias, Articuno, Raikou, Entei ja Suicune Näihin peleihin:Emerald, Ruby, Sapphire, Fire red ja Leaf green. Ne olivat tasolla 70lv. Jos ihmettelet miten tiedän tuon niin olin itse lataus tapahtumassa lataamassa PokéMoneja peleihini.

mitä otit sieltä. harmittaa vieläki se juttu kun en päässy sinne. olin kuullu et semmonen olis sinä päivänä sitte ku oli se päivä etin sen netist en ehtiny lukee sitä tekstii ku lähettiin johonki kauppaan kai sit ku tultiin takas luin sen ja näin et se loppu 18.00 ja kello oli sillo 18.10 :(..... .
        muuten! viime kesänä oli aurora ticket tapahtuma kuulin kaverilt

• KIVAT-POKET
        jamin10 kirjoitti:

mitä otit sieltä. harmittaa vieläki se juttu kun en päässy sinne. olin kuullu et semmonen olis sinä päivänä sitte ku oli se päivä etin sen netist en ehtiny lukee sitä tekstii ku lähettiin johonki kauppaan kai sit ku tultiin takas luin sen ja näin et se loppu 18.00 ja kello oli sillo 18.10 :(..... .
        muuten! viime kesänä oli aurora ticket tapahtuma kuulin kaverilt

Emeraldiin:Ho-oh,Lugia,Pikachu,Latias,Latios,Entei,Charizard ja Articuno
        Sapphireen:Ho-oh,Lugia,2 Pikachua,Charizard,Latias, Latios, Pikachu; Suicune ja Entei
        Fire rediin:3 Koiraa, Pikachu, Articuno ja Lati@s.

• JLOO

...TIETOA TÄNNE JA H.E.T.I!MITEN SAAN MEWN HO-OHIN LUGIAN LATI-AS JA -OS MEWTWO DEOXYS CELEBI JIRACI ENTEI RAIKOU SUICUNE MOLTRES ZAPDOS ARTICUNOU JA eevee!OK antaa tulla!

• poke_samu

mewn, ho-oh, lugia, deoxys, celebi, jiracin saa nintendon tapahtumasta kun siellä jaetaan niitä tickettejä. lati-as ja os on kun vedät pokeliigan läpi ja mutsis pakottaa sut kattoo sitä tv:tä niin siihen tulee vaihtoehdot "red tai blue" red latias blue latios ne lentelee siellä routeilla ja saattaa tulla milloin tahansa eteen. mew2 entei/raikou ja suicune ja tarulinnut pitää vaihtaa lg:stä tai fr:stä ja entei raikou ja suicune on niin (lg fr) että jos otat bulban niin saat entein jos otat squirtlen saat raikoun ja jos otat charmanderin saat suicunen mutta ne voi saada vain jos on elite4 läpi ja on 60 eri pokee ja on national dex. ai niin eevee on myös lg tai fr niin että älä HUUDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• wgev

lähetä mulle sähköpostiin. pitääks pitääks trainer tower vetää ennen ku saa rakettiryhmän salapaikkaan avaimen? sit viel toinen kysymys:mistä saa raguazan pliis kerro. vastaa mahollisimman nopsaa!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      66
      4871
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      273
      3746
    3. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      290
      3428
    4. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      118
      3305
    5. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      38
      2920
    6. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      127
      1798
    7. 105
      1610
    8. Leo Meller on kuollut

Mtä sääntöjen vastaista Mellerin kuolemassa?
      Helluntailaisuus
      172
      1261
    9. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      88
      1158
    10. Toimari laittoi afrikkalaiset työharjoittelijat laulamaan Banaaninlastaajan laulua!

Käski vielä heidän sanoa aina aamulla tehtävien jaossa "tama ei olla valkoisen miehen homma."
      Maailman menoa
      35
      1122
    Aihe