nam. täältä saa apuja peleihin fire red, emerald, ruby, sapphire, ja leaf green osaan ne pelit ulkoa joten kysymyksiä tulemaan. ;!,(-_-);!:
täältä apuja peleihin
9
1077
Vastaukset
- poke_samu
jos ette jaksa oottaa vaikka että miten pääsee tietyn pelin läpi niin tässä kiva sivu................... www.squirtleisland.net sietä löytää kaikkien pokemon pelejen läpi peluu oppaat [-D MUHAHAHAAAAAAAAAA!!!.......:.
myös toinenki hyvä pokemon sivu ja sieltä löytää, myös läpipeluu oppaita.
www.geocities.com/teejii2/
- Laku
En oikein tiedä, mikä on Nintendo-tapahtuma ja miten voin saada sieltä mm. Mysticticketin?
- KIVAT-POKET
Nämä tapahtumat olivat Japanissa jos oikein olen lukenut. Lataus tapahtumassa pelisi laitetaan jollekkin ihme koneelle koneesta saat Mystic ticketin. Suomessakin on ollut tapahtuma Josta sai Ho-oh, Charizard, Lugia, Pikachu, Latios, Latias, Articuno, Raikou, Entei ja Suicune Näihin peleihin:Emerald, Ruby, Sapphire, Fire red ja Leaf green. Ne olivat tasolla 70lv. Jos ihmettelet miten tiedän tuon niin olin itse lataus tapahtumassa lataamassa PokéMoneja peleihini.
- jamin10
KIVAT-POKET kirjoitti:
Nämä tapahtumat olivat Japanissa jos oikein olen lukenut. Lataus tapahtumassa pelisi laitetaan jollekkin ihme koneelle koneesta saat Mystic ticketin. Suomessakin on ollut tapahtuma Josta sai Ho-oh, Charizard, Lugia, Pikachu, Latios, Latias, Articuno, Raikou, Entei ja Suicune Näihin peleihin:Emerald, Ruby, Sapphire, Fire red ja Leaf green. Ne olivat tasolla 70lv. Jos ihmettelet miten tiedän tuon niin olin itse lataus tapahtumassa lataamassa PokéMoneja peleihini.
mitä otit sieltä. harmittaa vieläki se juttu kun en päässy sinne. olin kuullu et semmonen olis sinä päivänä sitte ku oli se päivä etin sen netist en ehtiny lukee sitä tekstii ku lähettiin johonki kauppaan kai sit ku tultiin takas luin sen ja näin et se loppu 18.00 ja kello oli sillo 18.10 :(..... .
muuten! viime kesänä oli aurora ticket tapahtuma kuulin kaverilt - KIVAT-POKET
jamin10 kirjoitti:
mitä otit sieltä. harmittaa vieläki se juttu kun en päässy sinne. olin kuullu et semmonen olis sinä päivänä sitte ku oli se päivä etin sen netist en ehtiny lukee sitä tekstii ku lähettiin johonki kauppaan kai sit ku tultiin takas luin sen ja näin et se loppu 18.00 ja kello oli sillo 18.10 :(..... .
muuten! viime kesänä oli aurora ticket tapahtuma kuulin kaveriltEmeraldiin:Ho-oh,Lugia,Pikachu,Latias,Latios,Entei,Charizard ja Articuno
Sapphireen:Ho-oh,Lugia,2 Pikachua,Charizard,Latias, Latios, Pikachu; Suicune ja Entei
Fire rediin:3 Koiraa, Pikachu, Articuno ja Lati@s.
- JLOO
...TIETOA TÄNNE JA H.E.T.I!MITEN SAAN MEWN HO-OHIN LUGIAN LATI-AS JA -OS MEWTWO DEOXYS CELEBI JIRACI ENTEI RAIKOU SUICUNE MOLTRES ZAPDOS ARTICUNOU JA eevee!OK antaa tulla!
- poke_samu
mewn, ho-oh, lugia, deoxys, celebi, jiracin saa nintendon tapahtumasta kun siellä jaetaan niitä tickettejä. lati-as ja os on kun vedät pokeliigan läpi ja mutsis pakottaa sut kattoo sitä tv:tä niin siihen tulee vaihtoehdot "red tai blue" red latias blue latios ne lentelee siellä routeilla ja saattaa tulla milloin tahansa eteen. mew2 entei/raikou ja suicune ja tarulinnut pitää vaihtaa lg:stä tai fr:stä ja entei raikou ja suicune on niin (lg fr) että jos otat bulban niin saat entein jos otat squirtlen saat raikoun ja jos otat charmanderin saat suicunen mutta ne voi saada vain jos on elite4 läpi ja on 60 eri pokee ja on national dex. ai niin eevee on myös lg tai fr niin että älä HUUDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- wgev
lähetä mulle sähköpostiin. pitääks pitääks trainer tower vetää ennen ku saa rakettiryhmän salapaikkaan avaimen? sit viel toinen kysymys:mistä saa raguazan pliis kerro. vastaa mahollisimman nopsaa!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75670
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11491ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m152437Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372