täältä apuja peleihin

poke_samu

nam. täältä saa apuja peleihin fire red, emerald, ruby, sapphire, ja leaf green osaan ne pelit ulkoa joten kysymyksiä tulemaan. ;!,(-_-);!:

9

1077

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poke_samu

      jos ette jaksa oottaa vaikka että miten pääsee tietyn pelin läpi niin tässä kiva sivu................... www.squirtleisland.net sietä löytää kaikkien pokemon pelejen läpi peluu oppaat [-D MUHAHAHAAAAAAAAAA!!!.......:.

      • myös toinenki hyvä pokemon sivu ja sieltä löytää, myös läpipeluu oppaita.
        www.geocities.com/teejii2/


    • Laku

      En oikein tiedä, mikä on Nintendo-tapahtuma ja miten voin saada sieltä mm. Mysticticketin?

      • KIVAT-POKET

        Nämä tapahtumat olivat Japanissa jos oikein olen lukenut. Lataus tapahtumassa pelisi laitetaan jollekkin ihme koneelle koneesta saat Mystic ticketin. Suomessakin on ollut tapahtuma Josta sai Ho-oh, Charizard, Lugia, Pikachu, Latios, Latias, Articuno, Raikou, Entei ja Suicune Näihin peleihin:Emerald, Ruby, Sapphire, Fire red ja Leaf green. Ne olivat tasolla 70lv. Jos ihmettelet miten tiedän tuon niin olin itse lataus tapahtumassa lataamassa PokéMoneja peleihini.


      • jamin10
        KIVAT-POKET kirjoitti:

        Nämä tapahtumat olivat Japanissa jos oikein olen lukenut. Lataus tapahtumassa pelisi laitetaan jollekkin ihme koneelle koneesta saat Mystic ticketin. Suomessakin on ollut tapahtuma Josta sai Ho-oh, Charizard, Lugia, Pikachu, Latios, Latias, Articuno, Raikou, Entei ja Suicune Näihin peleihin:Emerald, Ruby, Sapphire, Fire red ja Leaf green. Ne olivat tasolla 70lv. Jos ihmettelet miten tiedän tuon niin olin itse lataus tapahtumassa lataamassa PokéMoneja peleihini.

        mitä otit sieltä. harmittaa vieläki se juttu kun en päässy sinne. olin kuullu et semmonen olis sinä päivänä sitte ku oli se päivä etin sen netist en ehtiny lukee sitä tekstii ku lähettiin johonki kauppaan kai sit ku tultiin takas luin sen ja näin et se loppu 18.00 ja kello oli sillo 18.10 :(..... .
        muuten! viime kesänä oli aurora ticket tapahtuma kuulin kaverilt


      • KIVAT-POKET
        jamin10 kirjoitti:

        mitä otit sieltä. harmittaa vieläki se juttu kun en päässy sinne. olin kuullu et semmonen olis sinä päivänä sitte ku oli se päivä etin sen netist en ehtiny lukee sitä tekstii ku lähettiin johonki kauppaan kai sit ku tultiin takas luin sen ja näin et se loppu 18.00 ja kello oli sillo 18.10 :(..... .
        muuten! viime kesänä oli aurora ticket tapahtuma kuulin kaverilt

        Emeraldiin:Ho-oh,Lugia,Pikachu,Latias,Latios,Entei,Charizard ja Articuno
        Sapphireen:Ho-oh,Lugia,2 Pikachua,Charizard,Latias, Latios, Pikachu; Suicune ja Entei
        Fire rediin:3 Koiraa, Pikachu, Articuno ja Lati@s.


    • JLOO

      ...TIETOA TÄNNE JA H.E.T.I!MITEN SAAN MEWN HO-OHIN LUGIAN LATI-AS JA -OS MEWTWO DEOXYS CELEBI JIRACI ENTEI RAIKOU SUICUNE MOLTRES ZAPDOS ARTICUNOU JA eevee!OK antaa tulla!

      • poke_samu

        mewn, ho-oh, lugia, deoxys, celebi, jiracin saa nintendon tapahtumasta kun siellä jaetaan niitä tickettejä. lati-as ja os on kun vedät pokeliigan läpi ja mutsis pakottaa sut kattoo sitä tv:tä niin siihen tulee vaihtoehdot "red tai blue" red latias blue latios ne lentelee siellä routeilla ja saattaa tulla milloin tahansa eteen. mew2 entei/raikou ja suicune ja tarulinnut pitää vaihtaa lg:stä tai fr:stä ja entei raikou ja suicune on niin (lg fr) että jos otat bulban niin saat entein jos otat squirtlen saat raikoun ja jos otat charmanderin saat suicunen mutta ne voi saada vain jos on elite4 läpi ja on 60 eri pokee ja on national dex. ai niin eevee on myös lg tai fr niin että älä HUUDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • wgev

      lähetä mulle sähköpostiin. pitääks pitääks trainer tower vetää ennen ku saa rakettiryhmän salapaikkaan avaimen? sit viel toinen kysymys:mistä saa raguazan pliis kerro. vastaa mahollisimman nopsaa!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe