täältä apuja peleihin

poke_samu

nam. täältä saa apuja peleihin fire red, emerald, ruby, sapphire, ja leaf green osaan ne pelit ulkoa joten kysymyksiä tulemaan. ;!,(-_-);!:

9

1026

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poke_samu

jos ette jaksa oottaa vaikka että miten pääsee tietyn pelin läpi niin tässä kiva sivu................... www.squirtleisland.net sietä löytää kaikkien pokemon pelejen läpi peluu oppaat [-D MUHAHAHAAAAAAAAAA!!!.......:.

• myös toinenki hyvä pokemon sivu ja sieltä löytää, myös läpipeluu oppaita.
        www.geocities.com/teejii2/

• Laku

En oikein tiedä, mikä on Nintendo-tapahtuma ja miten voin saada sieltä mm. Mysticticketin?

• KIVAT-POKET

Nämä tapahtumat olivat Japanissa jos oikein olen lukenut. Lataus tapahtumassa pelisi laitetaan jollekkin ihme koneelle koneesta saat Mystic ticketin. Suomessakin on ollut tapahtuma Josta sai Ho-oh, Charizard, Lugia, Pikachu, Latios, Latias, Articuno, Raikou, Entei ja Suicune Näihin peleihin:Emerald, Ruby, Sapphire, Fire red ja Leaf green. Ne olivat tasolla 70lv. Jos ihmettelet miten tiedän tuon niin olin itse lataus tapahtumassa lataamassa PokéMoneja peleihini.

• jamin10
        KIVAT-POKET kirjoitti:

Nämä tapahtumat olivat Japanissa jos oikein olen lukenut. Lataus tapahtumassa pelisi laitetaan jollekkin ihme koneelle koneesta saat Mystic ticketin. Suomessakin on ollut tapahtuma Josta sai Ho-oh, Charizard, Lugia, Pikachu, Latios, Latias, Articuno, Raikou, Entei ja Suicune Näihin peleihin:Emerald, Ruby, Sapphire, Fire red ja Leaf green. Ne olivat tasolla 70lv. Jos ihmettelet miten tiedän tuon niin olin itse lataus tapahtumassa lataamassa PokéMoneja peleihini.

mitä otit sieltä. harmittaa vieläki se juttu kun en päässy sinne. olin kuullu et semmonen olis sinä päivänä sitte ku oli se päivä etin sen netist en ehtiny lukee sitä tekstii ku lähettiin johonki kauppaan kai sit ku tultiin takas luin sen ja näin et se loppu 18.00 ja kello oli sillo 18.10 :(..... .
        muuten! viime kesänä oli aurora ticket tapahtuma kuulin kaverilt

• KIVAT-POKET
        jamin10 kirjoitti:

mitä otit sieltä. harmittaa vieläki se juttu kun en päässy sinne. olin kuullu et semmonen olis sinä päivänä sitte ku oli se päivä etin sen netist en ehtiny lukee sitä tekstii ku lähettiin johonki kauppaan kai sit ku tultiin takas luin sen ja näin et se loppu 18.00 ja kello oli sillo 18.10 :(..... .
        muuten! viime kesänä oli aurora ticket tapahtuma kuulin kaverilt

Emeraldiin:Ho-oh,Lugia,Pikachu,Latias,Latios,Entei,Charizard ja Articuno
        Sapphireen:Ho-oh,Lugia,2 Pikachua,Charizard,Latias, Latios, Pikachu; Suicune ja Entei
        Fire rediin:3 Koiraa, Pikachu, Articuno ja Lati@s.

• JLOO

...TIETOA TÄNNE JA H.E.T.I!MITEN SAAN MEWN HO-OHIN LUGIAN LATI-AS JA -OS MEWTWO DEOXYS CELEBI JIRACI ENTEI RAIKOU SUICUNE MOLTRES ZAPDOS ARTICUNOU JA eevee!OK antaa tulla!

• poke_samu

mewn, ho-oh, lugia, deoxys, celebi, jiracin saa nintendon tapahtumasta kun siellä jaetaan niitä tickettejä. lati-as ja os on kun vedät pokeliigan läpi ja mutsis pakottaa sut kattoo sitä tv:tä niin siihen tulee vaihtoehdot "red tai blue" red latias blue latios ne lentelee siellä routeilla ja saattaa tulla milloin tahansa eteen. mew2 entei/raikou ja suicune ja tarulinnut pitää vaihtaa lg:stä tai fr:stä ja entei raikou ja suicune on niin (lg fr) että jos otat bulban niin saat entein jos otat squirtlen saat raikoun ja jos otat charmanderin saat suicunen mutta ne voi saada vain jos on elite4 läpi ja on 60 eri pokee ja on national dex. ai niin eevee on myös lg tai fr niin että älä HUUDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• wgev

lähetä mulle sähköpostiin. pitääks pitääks trainer tower vetää ennen ku saa rakettiryhmän salapaikkaan avaimen? sit viel toinen kysymys:mistä saa raguazan pliis kerro. vastaa mahollisimman nopsaa!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      64
      5070
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2309
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      2236
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      229
      2230
    5. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      218
      1413
    6. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1404
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      49
      978
    8. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      89
      976
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      66
      907
    10. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      12
      889
    Aihe