Omankädenoikeudesta hyvä elokuva

tänään!

YLE ykköseltä, klo. 23.10 alkava "Lain ulkopuolella" on erinomainen kuvaus siitä mitä tapahtuu kun raiskatun naisen mies ottaa oikeuden omiin käsiin, suosittelen, katsokaa!

11

2504

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mario Bava

      katso mieluummin "I Spit On Your Grave". Siinä raiskattu itse on toimijana.

    • häpäisyä

      tekemällä yleisesti tunnetuksi hänen naamansa ja tekonsa. Häpeä sattuu enemmän kuin väkivalta.

      Tämä viesti tietysti poistetaan, kuten aikaisempikin samanlainen viestini. Häpeällä uhkaaminen kun on niin potenssia.

    • Anonyymi

      Jälkimmäinen mielummin

    • Anonyymi

      En katso ohjelmia, jotka ovat "lain ulkopuolella". Lain ulkopuolella toimiminen on väärin ja halveksuttavaa ja sitä paitsi laitonta. Joka sellaiseen toimintaan ryhtyy, vastatkoon teoistaan siten, kuten laki kussakin yksittäistapauksessa säätää!

      • Anonyymi

        Aivan, mihinkään laittomuuteen ei pidä ketään yllyttää. Elämme kuitenkin yhteiskunnassa, jossa laki on se. mikä määrittelee miten kulloinkin toimitaan. Mitään lain ottamista omiin käsiin ei hyväksytä, vaan se on täysin tuomittavaa.


    • Anonyymi

      Olen nähnyt miten oikeus otetaan omiin käsiin. Istuin baarissa aamukaljalla, paikalla oli eräs kuuluisa mökkivaras. Vanhoja ukkoja istui pöydällinen. Ukot huomasivat, mökkivarashan se siinä. Tuomittu rikollinen. Varsin varaton. Oli epäonnekseen käynyt muutaman paikalla olleen ukon mökin putsaamassa.
      Varas läksi tupakalle ulos. Vanhat ukon menivät myöskin. Kohta tuli mökkivaras käkätin verillä baariin. Tarjoilija antoi puhelimen tälle, jos haluaa poliisille soittaa. Ei soittanut. Vahat ukot tulivat tyytyväisinä jatkamaan istuntoaan.

      • Anonyymi

        Oliko niin että Antti Hanhivaara oli sekaantunut mökkivarkaiden puuhiin ja käynyt ilmiantamassa? Inarissa päin.


      • Anonyymi

        Nimee pitää hankkii ensteex 😂🤣😅


    • Anonyymi

      Hyvä elokuva. Mistähän saisi ostettua omaksi?

    • Anonyymi

      Kökköä oli aika Paska

    • Anonyymi

      Mul ku on ristitty oven välis ko ei meinaa pyssyy kii muute.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2089
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      201
      1773
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1685
    5. 80
      1155
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      272
      1034
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      126
      984
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      885
    Aihe