YLE ykköseltä, klo. 23.10 alkava "Lain ulkopuolella" on erinomainen kuvaus siitä mitä tapahtuu kun raiskatun naisen mies ottaa oikeuden omiin käsiin, suosittelen, katsokaa!
Omankädenoikeudesta hyvä elokuva
11
2553
Vastaukset
- Mario Bava
katso mieluummin "I Spit On Your Grave". Siinä raiskattu itse on toimijana.
- häpäisyä
tekemällä yleisesti tunnetuksi hänen naamansa ja tekonsa. Häpeä sattuu enemmän kuin väkivalta.
Tämä viesti tietysti poistetaan, kuten aikaisempikin samanlainen viestini. Häpeällä uhkaaminen kun on niin potenssia. - Anonyymi
Jälkimmäinen mielummin
- Anonyymi
En katso ohjelmia, jotka ovat "lain ulkopuolella". Lain ulkopuolella toimiminen on väärin ja halveksuttavaa ja sitä paitsi laitonta. Joka sellaiseen toimintaan ryhtyy, vastatkoon teoistaan siten, kuten laki kussakin yksittäistapauksessa säätää!
- Anonyymi
Aivan, mihinkään laittomuuteen ei pidä ketään yllyttää. Elämme kuitenkin yhteiskunnassa, jossa laki on se. mikä määrittelee miten kulloinkin toimitaan. Mitään lain ottamista omiin käsiin ei hyväksytä, vaan se on täysin tuomittavaa.
- Anonyymi
Olen nähnyt miten oikeus otetaan omiin käsiin. Istuin baarissa aamukaljalla, paikalla oli eräs kuuluisa mökkivaras. Vanhoja ukkoja istui pöydällinen. Ukot huomasivat, mökkivarashan se siinä. Tuomittu rikollinen. Varsin varaton. Oli epäonnekseen käynyt muutaman paikalla olleen ukon mökin putsaamassa.
Varas läksi tupakalle ulos. Vanhat ukon menivät myöskin. Kohta tuli mökkivaras käkätin verillä baariin. Tarjoilija antoi puhelimen tälle, jos haluaa poliisille soittaa. Ei soittanut. Vahat ukot tulivat tyytyväisinä jatkamaan istuntoaan.- Anonyymi
Oliko niin että Antti Hanhivaara oli sekaantunut mökkivarkaiden puuhiin ja käynyt ilmiantamassa? Inarissa päin.
- Anonyymi
Nimee pitää hankkii ensteex 😂🤣😅
- Anonyymi
Hyvä elokuva. Mistähän saisi ostettua omaksi?
- Anonyymi
Kökköä oli aika Paska
- Anonyymi
Mul ku on ristitty oven välis ko ei meinaa pyssyy kii muute.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1044661Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743921397- 1861072
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091062Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86970Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11902- 64901
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10887- 64866