Body flex combi - nokkos - kalkki - vihersimpukka - inkivääri

kokemuksia?

Onko kenelläkään kokemuksia kyseisen tuotteen tehokkuudesta /tehottomuudesta?

8

9004

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Terveystuotealan ammattihen...

      Hei!
      Olen ammatiltani fytonomi, eli koulutettu ihminen vastaamaan terveystuotekysymyksiin.
      Kysymäsi valmiste on valmistettu suomalaisessa lääketehtaassa GMP-standardien mukaisesti. Siinä olevat vaikuttavat aineet ovat standardoitu päiväannosta kohti. Valmistetta käytetään nivelten ja lihasten jäykkyyteen ja arkuuteen. Inkivääriuute tunnetusti lisää verenkiertoa ja vähentää tulehduksia. Sen vaikuttavina aineina ovat haihtuvat öljyt, pääasiassa seskviterpeenit ja gingerolit. Lihasjäykkyyttä ja kramppeja vähentävät tunnetusti magnesium ja kalsium. Lisäksi tuotteen sisältämä vihersimpukka sis. runsaasri ETA ja EPA -rasvahappoja jotka vähentävät tulehdusta aiheuttavien prostaglandiinien toimintaa. MSM-rikkiyhdiste on luonnollinen rikkiyhdiste (ei siis se haitallinen!) ja se on tärkeä yhdiste nivelsiteille ja jänteille. Bodyflexiä suositellaan erityisesti urheilijoille pieniin vammoihin ja kipuihin sekä kaikille muillekin omaehtoiseen lihas/nivelhuoltoon. Kannattaa aloittaa annostuksella 2 x 2 tbl päivässä 2 viikon ajan ja sen jälkeen 2 tbl / pv 1-3 kk kuurina. Esteitä valmisteen käytölle ovat raskaus ja imetys, sisäelinsairaudet, äyriäisallergia ja Marevan-lääkitys.
      Kaikille tuotteesta ei ole apua, varsinkaan jos kysymyksessä on tulehduksellinen nivelsairaus. SIlloin valmisteen sisältämä koostumus on usein liian mieto ja vaatiikin joko lääkärissä käynnin ja sitten mahdollisesti tehokkaamman valmisteen. Terveyskaupoissa ja luontaistuotekaupoissa on aina ammattitaitoista henkilökuntaa joiden puoleen kannattaa kääntyä näissä asioissa!

      • aloittaja