Body flex combi - nokkos - kalkki - vihersimpukka - inkivääri

kokemuksia?

Onko kenelläkään kokemuksia kyseisen tuotteen tehokkuudesta /tehottomuudesta?

8

9004

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Terveystuotealan ammattihen...

      Hei!
      Olen ammatiltani fytonomi, eli koulutettu ihminen vastaamaan terveystuotekysymyksiin.
      Kysymäsi valmiste on valmistettu suomalaisessa lääketehtaassa GMP-standardien mukaisesti. Siinä olevat vaikuttavat aineet ovat standardoitu päiväannosta kohti. Valmistetta käytetään nivelten ja lihasten jäykkyyteen ja arkuuteen. Inkivääriuute tunnetusti lisää verenkiertoa ja vähentää tulehduksia. Sen vaikuttavina aineina ovat haihtuvat öljyt, pääasiassa seskviterpeenit ja gingerolit. Lihasjäykkyyttä ja kramppeja vähentävät tunnetusti magnesium ja kalsium. Lisäksi tuotteen sisältämä vihersimpukka sis. runsaasri ETA ja EPA -rasvahappoja jotka vähentävät tulehdusta aiheuttavien prostaglandiinien toimintaa. MSM-rikkiyhdiste on luonnollinen rikkiyhdiste (ei siis se haitallinen!) ja se on tärkeä yhdiste nivelsiteille ja jänteille. Bodyflexiä suositellaan erityisesti urheilijoille pieniin vammoihin ja kipuihin sekä kaikille muillekin omaehtoiseen lihas/nivelhuoltoon. Kannattaa aloittaa annostuksella 2 x 2 tbl päivässä 2 viikon ajan ja sen jälkeen 2 tbl / pv 1-3 kk kuurina. Esteitä valmisteen käytölle ovat raskaus ja imetys, sisäelinsairaudet, äyriäisallergia ja Marevan-lääkitys.
      Kaikille tuotteesta ei ole apua, varsinkaan jos kysymyksessä on tulehduksellinen nivelsairaus. SIlloin valmisteen sisältämä koostumus on usein liian mieto ja vaatiikin joko lääkärissä käynnin ja sitten mahdollisesti tehokkaamman valmisteen. Terveyskaupoissa ja luontaistuotekaupoissa on aina ammattitaitoista henkilökuntaa joiden puoleen kannattaa kääntyä näissä asioissa!

      • aloittaja

        Kiitos vastauksestasi! Aloitin kokeilun tänään. Olen kuullut tuotteesta vain hyvää palautetta, mutta silti päätin laittaa vielä tännekin tiedustelun. Nyt ei muuta kuin odottelemaan tuloksia!

        Minulla ei ole tulehduksellista nivelsairautta, vaan kipeä ja jäykkä yläselkä. Kipu ei ole niin kovaa, ettäkö se haittaisi normaalielämää, mutta kyllä se silti ikävältä tuntuu. Olen hoidattanut selkää naprapaatilla ja kansanparantajalla, joista on ollut apua, mutta aina muutama viikko hoidon jälkeen olo on samanlainen. Kansanparantaja suositteli minulle tuota tuotetta.

        Hyvää kesänjatkoa!


    • Susanna48

      Minulla oli kipeä vasen olkapää pidempään vuodenvaihteen aikaan alkaen, ahdas olkapää-oiretta. Söin kyseistä valmistetta yhden pakkauksen, 1 aamulla ja 1 illalla (max-annos voi ottaa 2 aamulla ja 2 illalla).

      Oireet hävisivät kokonaan noin kuukauden käytön jälkeen. Enää en ole syönyt tabletteja, mutta oireet ovat pysyneet poissa. Suosittelen kaikille.

    • veteraanikuntoilija

      Kuukauden olen tuota ravintolisää popsinut 2 2 päivässä. Olkapää- ja lonkkakivut ovat pikemminkin pahentuneet. Painokin siinä ohessa noussut pari kiloa, vaikka syömistä en suinkaan ole lisännyt - liikuntaa kylläkin. Suosittelen noiden pillerien sijaan vaikka muikkujen ostamista...

    • selvittäkää ain

      En ostaisi.

      Huonosti imeytyvää kalsiumia ja magnesiumia. Kalkkia ei kukaan edes tarvii purkista.

      Muita aineita niin vähän, jotta ei hyvä.

    • ei nokkoskalkkia..

      Minä saan nokkoskalkista sydän oireita, jouduin vuosi sitten kesällä menemään päivystykseen voimakkaitten rytmihäiriöiden takia, ne alkoi kahden viikon kuluttua taplettien aloittamisesta, kokeilin muutaman kk kuluttua uudelleen ja sama toistui, tuli voimakkaat rytmihäiriöt, kun lopetin ottamisen alkoi sydämen lyönti tasaantua muutamassa päivässä, en ota enää koskaan niitä vitam. tadletteja.

    • Yllättynyt

      Hei! kuluma kipuja joka puolella.Selkä rampissa.Lääkkeistä tulee huono olo mielestäni.Eilen kokeilin Vahva nokkos-kalkki-inkivääri-vihersimpukka ,mang.&D3 vit. ensimmäinen tbl auttoi ja selkä ramppi loppui heti toistaisesti.kulumathan ei häviä mutta paremmalta tuntuu kuin lääkkeet.Suosittelen kokeilemaan.

      • Tokke -75

        Terve, tai pikemminkin paranemaan päin. Itsellä paha kulumavika vasemmassa polvessa tapaturman vuoksi joka sattui yli 20 vuotta sitten ja siihen tehtiin iso leikkaus 10 vuotta sitten. Olen syönyt noita Body Flex Combi tapletteja kuuriluontoisesti jo noin kolmen vuoden ajan ja aina noin kolme viikkoa käytön lopettamisen jälkeen säryt palaavat. Kun aloitan taas käytön niin 4-5 pv. säryt loppuvat. Lääkärit sanoivat kun olin 25 vuotias että "jos kuluminen jatkuu samaa tahtia olen 35 vuotiaana invalidi vasemmasta jalasta." Nyt on mittarissa 38v ja pelaan jääkiekkoa 1-2 kertaa viikossa ja lentopalloa kerran viikossa sekä käyn kuntosalilla. Mielestäni tällaisen kevyen itsehoitolääkityksen avulla olen pystynyt liikkumaan, joka taas pitää yllä lihaskuntoa ja hyvä lihaskunto taas tukee niveliä, selkääym. ja ehkäisee muita tukielinsairauksia syntymästä. Toki särkyjä silloin tällöin on kun rasittaa enemmän mutta ei enää niin etteikö saisi esim. nukuttua ilman särkylääkettä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1296
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1185
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      896
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      51
      852
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      74
      779
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      29
      752
    7. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      60
      740
    8. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      734
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      58
      727
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      665
    Aihe