moikka

mä vaa

onko ketää lähös 7.7.07 ?????????

11

718

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimimerkki

Olen lähdössä samaisena päivänä.

• hebahuba

lähdössä 5.7

• nalser

joo no täältä turusta lähtee samana päivänä kolme 19v. Jätkää että eiköhän saada siellä sitten kunnon bileet pystyyn ja kaikkien bileiden jatkot ovat sitten hotelli olimpissa!! että tervetuloa vaan :D

• opoiå

Lähdössä 22.02.2222

• Ncha

Jaahas täältä Turusta lähtee toiset kolme 19v sälliä, mutta majoitutaan Amariksessa. Saas nähdä millanen reissu tulleepi.

• niintäältäkin
        Ncha kirjoitti:

Jaahas täältä Turusta lähtee toiset kolme 19v sälliä, mutta majoitutaan Amariksessa. Saas nähdä millanen reissu tulleepi.

täällä myös yks kolmen 19v kollin ryhmä lähössä turusta, hotellin nimeä en tiedä koska ei kiinnosta moinen ei siellä kuitenkaan tule paljoa aikaa vietettyä...

• heipps

Sunnuntaina 5.5 lähtö sunny beachille jeejeejee :D Kolme parkymppistä naikkosta turusta

• heipps

niin siis 5.7 Taitaa olla pää jo bulgariassa :D

• savostaaa

kotimaisia naisia :) mä kanssa tulossa sinne sunnuntaina

t: man 44

• Mitre
        savostaaa kirjoitti:

kotimaisia naisia :) mä kanssa tulossa sinne sunnuntaina

t: man 44

Myös lähtö 5.7 aamulla. Kaikille 5.7 lähteville oikein hyvää matkaa :)

• savostaaa
        Mitre kirjoitti:

Myös lähtö 5.7 aamulla. Kaikille 5.7 lähteville oikein hyvää matkaa :)

vaikk sinne Fat Cat:iin...siell kuulema suomalaista karaokea....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      112
      5855
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      3977
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3332
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2956
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      250
      2007
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1974
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      141
      1758
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      39
      1705
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1539
    Aihe