Sain oikein kunnon laskun datapuheluista Huhtikuun aikana käytetyistä datapuheluista. No tästä viisastuneena ostin WLAN-modeemin itselleni ja en enää toukokuussa käyttänyt juuri ollenkaan datapuheluita. Mutta nämä kusipäät operaattorilla peukaloivat laskua Toukokuulta ja laskussa lukee että datapuheluita on ollut 27 MB ja hinnaksi tulee 46 EUR liittymämaksu. Eli aiemman sadan euron laskun jälkeen tulee uusi 78,90 EUR lasku helvetin hienoa.
Tämä riitti tuosta kusetuslafgasta jossa TeliaSoneran rikolliset sedät peukaloivat asiakkaiden laskuja suuremmiksi mitä ne todellisuudessa ovat.
TELE FINLAND
KUSETTAA DATAPUHELUISSA
1
881
Vastaukset
- tänne vaan
Kannattaisikohan sinun nyt viimeistään ottaa asiakaspalveluun yhteyttä ja kysyä missä mättää. Yleensäkin kannattaa varmistaa tilanne etukäteen eikä ominpäin hutkia ja siten raivota laskuja. Oletko lopettanut kaikki maksulliset sopparit jne jne ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 825832
- 1273953
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463889- 663584
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72467- 272204
- 2042111
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332049Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4431812