Liian Vanhako pelaamaan..

Anne Claire

Hei! olen 18v tyttö olen kiinnostunut futiksen peluusta mutta olen jo 18v enkä koskaan pelannut oikeassa joukkueessa eli voiko vielä oppia pelaamaan ja päästä joukkueeseen.Asun todella pienellä paikkakunnalla eikä täällä ole mitään mahdollisuuksia.Olen kuitenkin ajatellut ,kun minulla on vielä 1vuosi opintoja jäljellä muuttaa ehkä tampereelle tai jonnekkin isompaa paikkaan opiskelamaan nin onko sielä futis mahdollisuuksia minulle juuri..?Olisin kiinnostunut näin naisena naisten joukkueessa pelaamisessa.Itse muutenkin seuraan futista televisiosta ja olen henkeen ja vereen futis fani...

5

930

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaisa^^

Kyllä varmasti Tampereelta luulisi löytyvän jalkapallojoukkueita laidasta laitaan.Itekkin asun aika pienellä paikkakunnalla,ja jopa täällä on futisjoukkue.
      Meidän naiset pelaa kakkosessa,ja sinne kun tuli uusi,joka ei oikeastaan ollut koskenutkaan palloon koskaan,niin sitten ne sopi silleen että jos se kävis harkoissa tämän kesän ja ensi talven,niin pääsisi sitten huippupelaajana ensikesänä pelaamaan.
      Ja mitään futiskamojahan ei ihan heti välttämättä tartte ostaa.

Tsemppiä etsimiseen! :))

• Jenuzki

hei! Meillä on jalkapallojoukkue tampereella missä on just sun ikäisiä pelaajia ja haluttais sut ehdottomasti mukaan!! ota toki yhteyttä minuun [email protected] olemme juuri aloittaneet jalkapallon peluun että ehdit kyllä hyvin vielä mukaan!!

• calle

ryhtyä tähän lajiin. Joukkuelajit eivät oikein sovi naisille. Tampereella on hyviä lenkkeilymaastoja.

• Kaisa^^

Voisiko Calle edes kertoa mikä ottaa noin paljon päähän? Jos et osaa kertoa,niin jätä jalkapallo ja naiset rauhaan!

• tytti

En ihan ymmärtäny juttus ideaa. Että ihan huvikseenko täällä parjaat naisia. Ja jos esittää jotain mielipiteitä niin olettas että ne osaa myös sitte perustella. "Joukkuelajit ei oikein sovi naisille". Että kiva ois tietää että miten niin ei susta sovi?!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      27
      3827
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      542
      2782
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      54
      2313
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      217
      2292
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1839
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1560
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      56
      1541
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1419
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1294
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1224
    Aihe