väärä arvio??

kotikiusattu

Näytin eilen vaimolle kuka on pomo kodissa, jätin vessan renkaan yläasentoon.
Hän nimitti minua täydelliseksi idiootiksi.
Voiko joku olla niin hyvä että on täydellinen?
Voinko nyt kulkea rinta rottinkilla.

24

1045

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • martalle

      vieläku uskaltasit ajaa partas lavuvaarin
      päällä ja karista karvat koneesta siihen
      nii menee martta hiljaseks, vai ajaako
      martta oman partasa sillee;)

      • kotikiusattu

        tollahan me näytetään millainen leijona lymyilee
        lampaiden vaatteissa.


    • pirttihirmuinen

      mitäähh. vieläkö on maassa miehiä jotka emäntätalossa uskaltavat laskea laulellen vesiä... SEISAALTAANKO . Kiesus että pitää nyt hetioitisäkkiäpian tulla emäntä ohjastamaan !!!

      Se vaan ei oo laitaa että miehellä talossa on omaa tahtoa. Ettekkös muka tosissas oo tarttenu kaikkee alennettuna istaalleen toimittaan.

      Pullistele siel nyt aikas , jahkas kerkeen, ruotuun joudut....

      • kotikiusattu

        itäistä taivasta katsellut,että ukkonen sieltä nousee.
        Kunhan et kerro vaimolle että nelos kalja on ykköstä parempaa.


      • p...h..
        kotikiusattu kirjoitti:

        itäistä taivasta katsellut,että ukkonen sieltä nousee.
        Kunhan et kerro vaimolle että nelos kalja on ykköstä parempaa.

        En kerro en ,vaikka valitettavasti taas vaimoväen puolta joutunen tässäkin pitämään, jos mausta ( muka paremmaksi ) puhutaan.

        Kas kun itse en olusien päälle ymmärrä, janoon riittää yksikin tolppa jos ei kunnon kaljaa saa.

        Hutikaksi asti lienee huononpi - Vaan tiedän miehen jolla puhalluksessa oli värähtänyt, eikai tuo tahtonut uskoa kun vaan pilsua juonut. No selvis sekin ,ettei koppaa päiväseltään parane kurkkuun kaataa.

        Tottapuhuen - kummallisen paljon riitoja se mukavuusistuimen käyttötapa on synnyttänyt.


    • se sinustakin

      piti tulla? ;)
      Olen aina luullut, että olet Kunnon Mies, josta K.Leinokin kirjoittaa.

      • kotikiusat

        minust makko miäst ruppe tekemä,enemä semmone takarivi taavi.
        Ei maa hiljase ol koska eturivis ko mitalei ruveta jakama.


      • p...h..
        kotikiusat kirjoitti:

        minust makko miäst ruppe tekemä,enemä semmone takarivi taavi.
        Ei maa hiljase ol koska eturivis ko mitalei ruveta jakama.

        nyt kainoksi rupea.

        Aatteles nyt vaikka pottuvaon tekoa, teitpä aikanas vaikka hevospelillä, niin kyllä sinne perään mies tarvittiin ja jos nykyaikasilla hevosvoimilla teet niin mies se paremmin aisoissa pysyy.

        Ja perästä käsin on parhaat asiatkin tiedetty sanoa- maalimansivu. Eikös.


      • kotikiusattu
        p...h.. kirjoitti:

        nyt kainoksi rupea.

        Aatteles nyt vaikka pottuvaon tekoa, teitpä aikanas vaikka hevospelillä, niin kyllä sinne perään mies tarvittiin ja jos nykyaikasilla hevosvoimilla teet niin mies se paremmin aisoissa pysyy.

        Ja perästä käsin on parhaat asiatkin tiedetty sanoa- maalimansivu. Eikös.

        kun perunamaalla jouduin auraa vetämään.
        Jälkiviisastelus mää olen oikke hyvä,ja yleensä nois hömppä jutuis.






        .


      • p..h..
        kotikiusattu kirjoitti:

        kun perunamaalla jouduin auraa vetämään.
        Jälkiviisastelus mää olen oikke hyvä,ja yleensä nois hömppä jutuis.






        .

        nyt hevostelit.


      • kotikiusattu
        p..h.. kirjoitti:

        nyt hevostelit.

        siinä hevosteltiin kun äiti oli auran sarvissa.
        Pyöreä pää hevonen veti,ei auttanut vikuroida.
        Sitä kevyttä puu auraa vedettiin ,tai vedettiin ja itkettiin.
        Se oli lapsityövoiman hyväksikäyttöä puhtaimmillaan.


      • p..h..
        kotikiusattu kirjoitti:

        siinä hevosteltiin kun äiti oli auran sarvissa.
        Pyöreä pää hevonen veti,ei auttanut vikuroida.
        Sitä kevyttä puu auraa vedettiin ,tai vedettiin ja itkettiin.
        Se oli lapsityövoiman hyväksikäyttöä puhtaimmillaan.

        kuva näkyviin.
        Muistan nuo ja kun koetti työstä laistaa ja vituralleen vaot veti niin sitten tulikin komento vittan hakuun.

        Täälä on enenpi saviset pellot, vaan äidin yllätti Kymen maat. (Asusteli jonkin aikaa)
        Soitteli kerran vetäneensä vaot kastumaan , kun näytti sadetta tekevän. Sade oli kyllä tullut , vaan ensin nostanut siihen napakan tuulen.
        Ja vaot pyyhkiytyneet takaisin tasamaaksi, sellaista hiekkaista humusta kun kasvimaat olivat.
        Kait se siinä vähän laittoi muistiaan epäilemään.


    • et sentään väärinpäin kääntänyt. Joten kyllä sinusta vielä kunnon miestä löytyy

      • kotikiusattu

        mutta tyhjän hylsyn olen joskus jättänyt ilkeyttäni roskiin viemättä.
        Ei tarvii telkkaria avata,draamaa riittää ihan omasta takaa.


      • toinenpuoli
        kotikiusattu kirjoitti:

        mutta tyhjän hylsyn olen joskus jättänyt ilkeyttäni roskiin viemättä.
        Ei tarvii telkkaria avata,draamaa riittää ihan omasta takaa.

        olisinpa aikoinani osanut tuon sattuman tempun tehdä.!!!

        Lupaa vain ettet milloinkaan sylje saippuaan vaikka kuinka sylettäis.

        Pirttihirmunen toivottaa , jos ei hyvää, niin parempaa huomenta kullekin.
        Näinkin tyhjänpäiväiselta tuntuva tuntuu hyvältä.


      • .......
        toinenpuoli kirjoitti:

        olisinpa aikoinani osanut tuon sattuman tempun tehdä.!!!

        Lupaa vain ettet milloinkaan sylje saippuaan vaikka kuinka sylettäis.

        Pirttihirmunen toivottaa , jos ei hyvää, niin parempaa huomenta kullekin.
        Näinkin tyhjänpäiväiselta tuntuva tuntuu hyvältä.

        satumaan.


        Item.


    • enkelitrio

      Jätä huamen hammastahnatuupi auki....jos uskallat!
      Terveissii sirkuksest !

    • mies_vm56

      Sanotaanhan sitä, ettei kukaan ole täydellinen mutta eikös naiset ole aina oikeassa, joten voinet olla ylpeä itsestäsi.
      Toisaalta, onhan siitä vielä mahdollisuus parantaa. Kun jättää sen renkaan alas toimituksen ajaksi ja lisäksi pienet roiskeet siihen. Mikähän seuraava laatusana mahtaisikaan olla.

      En kyllä oikeastaan ymmärrä, miksi pytyn renkaasta on tullut sellainen sukupuolten välinen kiistan aihe. Vaikka omaa pyttyä tällä erää itsekseni hallitsenkin, kansi pysyy kiinni ja kun kansi on kiinni, ei rengaskaan voi olla ylhäällä.
      Tai saatanhan tuon ymmärtääkkin kun vaikka työpaikan vessoja muistelee.

      • äiti vai siivooja

        kun ( anteeksi nyt ) yleensä se keltainen vesi pytyssä on miesten puolella.


      • mies_vm56
        äiti vai siivooja kirjoitti:

        kun ( anteeksi nyt ) yleensä se keltainen vesi pytyssä on miesten puolella.

        joillain se äiti pitäisi olla töissäkin mukana kun ei saada edes uutta paperirullaa telineeseen.


    • oli'

      viideltä uho, ettei olisi nyt koittanut....?

      • kurkkii maton alta

        pieru kauan nauramisesta.



        Nimimerkki kysyy : rakas , saanko tulla tutumaan ?


      • on hyvä,
        kurkkii maton alta kirjoitti:

        pieru kauan nauramisesta.



        Nimimerkki kysyy : rakas , saanko tulla tutumaan ?

        ja tutuu.
        Taisi sulla tulla harhalaukaus? Eipä haittaa, nauratti, eikä kaukana ole tuo toinenkaan ilosanoma.


    • Rocellii

      omalla kauhallaan

      eli mikähän on vaimosi "pisey...siss..pisseu..pisteytyty..pisteYYtys",
      luokissa: hullu-pöllö-idiottii-imbesilli- ?

      siith--siitÄjä--siitähän sen siyyr--tsott sitten saamme selville Sinunkin asea.. asemasi teidän perhehire..hierargiassa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1852
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1308
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      644
    Aihe