Hesan paikoista

minne mennä?

minne katsis mennä. en ole koskaan gay-ravintolassa käyny. Minkänimisii Hesaassa? Miten sinne pitäis pukeutuu....?

5

1233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hercules, DTM, MansStreet. Hercules on aika hyvä paikka, omasta mielestäni. Asiallinen pukeutuminen on aina hyvä

      • lsooo

        miten sä luokittelet asiallisen? t-paidassa ja farkuissa hienoon hotelliin ei oo asialliasta mut moniin ravintoloihin on. Ja puku päällä räkälässä ei myöskään oo musta asiallista. tarkennusta hieman kiitos


    • älä mene

      Ensinnäkään homobaareihin ei kannata mennä ollenkaan. Pinnallisempaa ja seksikeskeisempää paikkaa saa etsiä kuin homobaari.

      Toisekseen jos kuitenkin menet, niin älä lähde jokaisen sinua vonkaavan limaisen baarin vakionaaman kanssa.

      Kolmanneksi. Pukeudu aivan samoin kuin menisit heteropaikkaan. Jokainen tyylillään.

      • vakionaamat vonkaa

        vaatteet olis hyvä - pidä ne myös päällä :D
        ei kannata lähteä todellakaan jokaisen vonkaajan mukaan. ne vakkarivonkaajat on varmasti heti lihatiskillä:). itse en hae baarista koskaan seuraa. olen homo joo, mutta suhteeni perustan ihan jonnekkin muualle kuin baarielämään.
        sinne vain sekaan. jutella voi , mut helpolla ei kannata antaa ;). on siellä sellaisiakin ihmisiä jotka vain juttelee eikä vonkaa mitään. itse kuulun niihin jotka juttelee mutta ei halua baarisähläystä. eli Ei baariseksisähläyksille KIITOS vain, mutta ei kiitos.


      • Allu

        En oo kyllä sama mieltä!!! Missähän homojen kanssa voi tutustua kun homobaarissa, harvinnaista jos joku tulee juttelemaan vaik "kaupan kassassa"!!! ja mä tutustuin homobaarin vakioasiakkaaseen ja olen tosi onnellinen hänen kanssa! Kaikki baareissa käyvät homot, myös vakioasiakkaat, eivät välttämättä ovat outoja, vaikka kyllä idiootteja ja psykopaatteja löytyy... Että onnea vaan kaikille!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7917
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      176
      1744
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      61
      1015
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      191
      934
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      910
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      876
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      813
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      704
    Aihe