Kiinassa esim. Bejingissä tai pienemmissä kaupungeissa maksuvälineenä ja saako automaateista nostettua rahaa?
Vastaukset 5
Kyllä automaateista ainakin saa Electronilla pätäkkää, maksuvälineenä en sitä siellä yrittänyt käyttää.
- kiinari
Tulimme vastikään Kiinasta ja kävimme myös Pekingissä ja silmiini ei sattunut yhtään liikettä, joka olisi huolinut Electron Visaa.
Masteri ja tavallinen Visa kyllä kelpasi isommissa tavarataloissa. Kaikista automaateista ei myöskään saanut rahaa Electronilla ja kandee sitten olla tarkkana rahanvaihdossa ettet saa väärennettyjä 100 Juanin seteleitä. Niitä on Kiinassa paljon liikkeellä.- nostaisin pankista
Tavaratalon masiina nielaisi kaverin kortin. Suosittelen Bank of Chinaa.
- ...
jos menet matkoille, suosittelen käteistä suomesta ja rahanvaihtoa bank of chinassa, tulee halvemmaksi kuin nostaa automaatista ja ompahan ainakin varalla rahaa, jos kortti ei joinain päivinä toimi tai jää automaattiin. itse oli 3kk kiinassa ja melkein aina automaatit toimi, mutta kannattaa tosiaa käyttää esim. bank of chinan automaatteja. maksuvälineenä ei ehkä toimi.
- Matka lähestyy
Bank of china automaatteja pienemmissä kaupungeissa myös? Tai no hyvä, jos edes Beijingissä löytyy ja saan nostettua visa electronilla rahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo68536- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510