Kiinassa esim. Bejingissä tai pienemmissä kaupungeissa maksuvälineenä ja saako automaateista nostettua rahaa?
Toimiiko visa electron
5
1398
Vastaukset
Kyllä automaateista ainakin saa Electronilla pätäkkää, maksuvälineenä en sitä siellä yrittänyt käyttää.
- kiinari
Tulimme vastikään Kiinasta ja kävimme myös Pekingissä ja silmiini ei sattunut yhtään liikettä, joka olisi huolinut Electron Visaa.
Masteri ja tavallinen Visa kyllä kelpasi isommissa tavarataloissa. Kaikista automaateista ei myöskään saanut rahaa Electronilla ja kandee sitten olla tarkkana rahanvaihdossa ettet saa väärennettyjä 100 Juanin seteleitä. Niitä on Kiinassa paljon liikkeellä.- nostaisin pankista
Tavaratalon masiina nielaisi kaverin kortin. Suosittelen Bank of Chinaa.
- ...
jos menet matkoille, suosittelen käteistä suomesta ja rahanvaihtoa bank of chinassa, tulee halvemmaksi kuin nostaa automaatista ja ompahan ainakin varalla rahaa, jos kortti ei joinain päivinä toimi tai jää automaattiin. itse oli 3kk kiinassa ja melkein aina automaatit toimi, mutta kannattaa tosiaa käyttää esim. bank of chinan automaatteja. maksuvälineenä ei ehkä toimi.
- Matka lähestyy
Bank of china automaatteja pienemmissä kaupungeissa myös? Tai no hyvä, jos edes Beijingissä löytyy ja saan nostettua visa electronilla rahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2224266Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692745Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932421- 472353
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua421629Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5451377- 571330
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961324- 761311
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251196