Missä kaikkialla Suamen maalla tarjotaan sisustusrakentaja koulutusta? Sen tiedän että ainakin Piippolassa, mutta entäs muualla?
Onko alalle kova tunku, tietääkö kukaan onko aikasemmin oppilaitoksilla ollut tarvetta täydennyshakuun? Että vieläkö syksyksi ehtis kouluun.
Kiitos.
SISUSTUSRAKENTAJA
5
1591
Vastaukset
- tästä
[DOC] OPETUSHALLITUKSEN OPPILAITOSTIETOJÄRJESTELMÄ (OPTI)Tiedostomuoto: Microsoft Word - HTML-versio
794 Sisustusrakentaminen, pk (ympäristön suunnittelun ja rakentamisen koulutusohjelma). 1021 Tampereen ammattiopisto, Tampereen kauppaoppilaitos ...
www.laaninhallitus.fi/.../files/BDEA8D39794F0903C225726500251F36/$file/valintakokjärjestävät07.doc - Samankaltaisia sivuja
Silmiini sattui sisustusalan koulutuksia mm. Seinäjoella, Lahdessa ja Lempäälässä. Mutta katso itse tarkemmin.
Ja ota huomispäivänä yhteyttä oppilaitoksiin. Heinäkuussahan Suomi on kiinni, kuten tiedät.- miimii
koulutus ei siis ole seinäjoella vaan ilmajoella ja mulle sanoivat että tosi kova tunku, pääsin kuitenkin pääsykokeisiin.
- neiti84
miimii kirjoitti:
koulutus ei siis ole seinäjoella vaan ilmajoella ja mulle sanoivat että tosi kova tunku, pääsin kuitenkin pääsykokeisiin.
Itse pääsin Lahteen helposti sisään ja pääsykokeisiin taisi päästä helposti myös. kannattaa kysellä mikäli on kiinnostusta, olin 1 varasijalla ja ilmoituksista kaksi päivää sain tiedon jo päässeeni.
- ap.
miimii kirjoitti:
Kysyin nimenomaan sisustusrakentamisesta, en -suunnittelusta enkä sisustusarkkitehtijutuista.
- ap.
neiti84 kirjoitti:
Itse pääsin Lahteen helposti sisään ja pääsykokeisiin taisi päästä helposti myös. kannattaa kysellä mikäli on kiinnostusta, olin 1 varasijalla ja ilmoituksista kaksi päivää sain tiedon jo päässeeni.
En löytänyt netistä mitään.
Ethän ammattikorkeasta puhu, sisustusarkkitehti? Se ei ole sama asia minulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053181Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921379
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561246Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803