polttarit vai ei?

yksinäinen tuleva morsian

Heips kaikki! Ongelmanani on, että mulla on vaan yksi hyvä ystävätär (tuleva kaaso) sekä sitten vaan mieheni siskot joita voisi aatella polttareihin, eli yhteensä 3 ihmistä mun lisäks (miehen siskot ei tunne tätä mun kaasoa), niin onkohan järkeä pitää ollenkaan polttareita kun on niin pieni porukka? Noloo, mut en maha mitään, että mulla ei oo enkä edes kaipaa tämän enempää ystäviä... Mielipiteitä kiitos!

5

1090

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • <3<3<3

Tottakai kannattaa pitää polttarit, jos haluaa. Usein pienemmällä porukalla on hauskempaa ja kaikki tulee otettua huomioon, kun väkeä on vähemmän. Omissa polttareissani oli minun lisäksi vain kaksi. Ei muuta kuin kemut pystyyn. Esim. elokuvailta tai saunailta ovat varteenotettavia vaihtoehtoja.

• esim.

näiden miehen siskojen kanssa liian väkinäiseltä järjestää "polttareita" (tai edes saunailtaa), ei se tietenkään ole mikään velvollisuus. Minulla on niin hajanainen ystäväpiiri ja kaikki ympäri Suomea, etten oikein ole innostunut polttareista - enkä edes koe sitä mitenkään tappiona, enhän muutenkaan ole mikään illanvietoissa riekkuja. Mutta jos polttareita kovasti toivoisit, ne varmasti kyllä järjestyvät myös pienellä porukalla, jopa vain parhaan ystävän seurassa! :)

• alli---------------

Niinpä! Ajattelin itsekin ehdottaa, että mikset viettäisi laatuaikaa vain parhaan ystäväsi kanssa käyden elokuvissa tai harrastamalla jotain tavanomaisesta poikkeavaa...

• yksinäinen tuleva morsian

Kiitos kaikille mielipiteistä. Täytyy miettiä, pidetäänkö ihan kahestaan pikkupolttarit vai sit neljästään. Onneks on aikaa vielä miettiä... =)

• yksinäinen 2

Mulla on vähän sama juttu, mutta minulla ei ole yhtään parasta ystävää... sellaisia hyvän päivän tuttuja/kavereita, joiden kanssa nyt voi käydä kaupungilla, jutella niitä näitä, muttei enempää.

Minulle tämä ei ole lainkaan ajankohtaista, mutta kuten varmasti monet muutkin tytöt, miettivät häitään ja kaikkea mitä siihen kuuluu.

Taitaa minulta polttarit jäädä pitämättä. Entä ketä kaasoksi sitten, kun ei ole sitä hyvää ystävää tai edes siskoa... Ei tule varmaan sitäkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      106
      4858
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3233
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3155
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      415
      2276
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      237
      1402
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1233
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1217
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      71
      1166
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1138
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      121
      1042
    Aihe