minulla on uusi kone hoopeen pöytä kone jossa on langaton netti mahdollisuus minulla on wlan tuki asema mutta kun siihen yrittää yhdistää tulee windows ei voi muodostaa yhteyttä kohteeseen ****** tuntemattomasta syystä on kokeiltu ilman suojauksia ja toisella koneella pelittää erittäin hyvin. Käyttis on tässä uudessa win vista vanhassa win xp eli miten pitää toimia. ja sitten kaukossätimen vastaanotinta jos liikautta yhteys siihen katoaa mut sitten kun vähän liikuttaa uudelleen se toimii taas. niin mikä avuks vai pitäskö vaihdattaa kone?
uuden koneen WLAN
hoopeepavilion
3
301
Vastaukset
- hoopeepavilion
nyt enää askarruttaa se herkkyys siinä vastaan ottimessa
Kannattas aina laittaa tänne se kikka miten sait koneen toimimaan..siitä voisi olla hyötyä sillejoka googlettaa samaa asiaa.
- hoopeepavilion
Suvisusanna1 kirjoitti:
Kannattas aina laittaa tänne se kikka miten sait koneen toimimaan..siitä voisi olla hyötyä sillejoka googlettaa samaa asiaa.
Wlan selvisi näin minulla on a-link tukiasema ja yksinkertaisesti päivitin sen ajurit ja voilaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418