Särkänniemi vs Linnanmäki

...........

Mikä on teidän mielestänne parempi huvipuisto?
Minun mielipiteeni on että Linnanmäellä on paremmat laitteet mutta kokonaisuudessa Särkkis voittaa!

Näsinneula, Delfinaario, Akvaario, museo kyllä päivä menee kuin tanssi!

5

3257

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itsestä

Säkänniemessä on paremmat oheisaktiviteetit eli lähinnä delfinaario ja jos ei ole aiemmin käynyt useasti siellä, niin ihan pienille eläintarha, planetaario ja akvaario sekä näsineula tarjoavat lisäarvoa, mutta 70-luvulta asti siellä itse käyneenä ne ei tunnu enää miltään, kun homma on samanlaista kuin silloin ennen (kaipaisivat kehitystä ja pian). Linnanmäen merimaailmakin ok, mutta oli meille pieni pettymys odotus oli hienommasta.
      Huvipuisto riippuu paljolti mistä pitää, Särkänniemessä on ehkä enemmän pikkuisille sopivia vehkeitä ja sitten isojen huimisteluvehkeitä, Linnanmäellä taas pikkulasten vehkeitä vähemmän ja paremmin jo alakouluikäisellekkin sopivia "kevyempiä" huimisteluvehkeitä.

• parempi,.,.,

särkkis on paljon parempi siellä ei tarvii jonottaa niin kauaa! ja laitteetkin on paljooon paremmat ja särkkiksen henkiLökuntakin on paljon mukavempi, ja joka vuosi ollaan nyt käyty särkänniemessä, lintsillä kerran niin kyllä särkkis voittaa lintsin ihan helposti,, tosin yksi syy siihen että käydään mieluummin särkkiksessä on kaikki em. mutta myös se että meiltä särkkikseen ajaa n. 1,5h mutta helsinkiin linnanmäelle 4,5h,..... :D

• kokemusta on
        parempi,.,., kirjoitti:

särkkis on paljon parempi siellä ei tarvii jonottaa niin kauaa! ja laitteetkin on paljooon paremmat ja särkkiksen henkiLökuntakin on paljon mukavempi, ja joka vuosi ollaan nyt käyty särkänniemessä, lintsillä kerran niin kyllä särkkis voittaa lintsin ihan helposti,, tosin yksi syy siihen että käydään mieluummin särkkiksessä on kaikki em. mutta myös se että meiltä särkkikseen ajaa n. 1,5h mutta helsinkiin linnanmäelle 4,5h,..... :D

Särkästä ja Lintsiltä reilusti yli 10 vuodelta.Särkässä jonot ovat aivan kohtuuttomat,yli tunninkin jonotus on ihan tavallista kaikkiin muihin paitsi pikkulasten laitteisiin.Jonot pitkät myös ruokapaikkoihin ym.Lintsillä ei ole koskaan tarvinnut jonottaa tuntikaupalla mihinkään laitteeseen.Henkilökunta on Lintsillä ystävällistä ja palveluhenkistä,Särkässä käytökseltään lähinnä töykeää!Laitteita Särkässä enemmän yli 140cm:lle,mutta Lintsin laitevalikoima on parempi,jos on alle tuon pituusrajan tai ei muuten tykkää kaikkein hurjimmista kieputtimista.

• ..........
        kokemusta on kirjoitti:

Särkästä ja Lintsiltä reilusti yli 10 vuodelta.Särkässä jonot ovat aivan kohtuuttomat,yli tunninkin jonotus on ihan tavallista kaikkiin muihin paitsi pikkulasten laitteisiin.Jonot pitkät myös ruokapaikkoihin ym.Lintsillä ei ole koskaan tarvinnut jonottaa tuntikaupalla mihinkään laitteeseen.Henkilökunta on Lintsillä ystävällistä ja palveluhenkistä,Särkässä käytökseltään lähinnä töykeää!Laitteita Särkässä enemmän yli 140cm:lle,mutta Lintsin laitevalikoima on parempi,jos on alle tuon pituusrajan tai ei muuten tykkää kaikkein hurjimmista kieputtimista.

ite olin vuosi sitten Särkällä aurinkoisena päivänä, jonoa kyllä oli.
        Tänä vuona oltiin sitten 2viikkoo sitten pilvisenä hieman sateisena päivänä eikä' tarvinnut jonottaa joihinkin laitteisiin ollenkaan.

Lintillä taas on minun käsitykseni enemmän porukkaa koska sinnehän tuleekin myös kaikki virolaiset, ruotsalaiset ja muut ulkomaalaiset turistit samalla kuin Tampereella on enemmän suomalaista väkeä lähiseuduilta ja kaukaa.

• PowerPark
        .......... kirjoitti:

ite olin vuosi sitten Särkällä aurinkoisena päivänä, jonoa kyllä oli.
        Tänä vuona oltiin sitten 2viikkoo sitten pilvisenä hieman sateisena päivänä eikä' tarvinnut jonottaa joihinkin laitteisiin ollenkaan.

Lintillä taas on minun käsitykseni enemmän porukkaa koska sinnehän tuleekin myös kaikki virolaiset, ruotsalaiset ja muut ulkomaalaiset turistit samalla kuin Tampereella on enemmän suomalaista väkeä lähiseuduilta ja kaukaa.

Yksiselitteisesti PowerPark on Suomen paras huvipuisto! Käy toteamassa sama paikanpäällä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      39
      4612
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      52
      2151
    3. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      252
      1641
    4. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      115
      1639
    5. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      1620
    6. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      91
      1148
    7. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      48
      1123
    8. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      133
      1107
    9. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      267
      1077
    10. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      67
      1073
    Aihe