Nurmikon ajelu

Mihin aikaan

aamusta voi leikata nurmikon omakotialueella?

18

1147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kutv M

      Ilma on happi pitoisempaa eikä naapurin
      kesäloma mene pelkästään nukkumiseen.:)))

      • olla

        meijän naapuri!:)


      • Kutv M
        olla kirjoitti:

        meijän naapuri!:)

        Ruohikko(heinikkö)ajamatta tältä kesältä.

        Maltahan viikon päästä pärähtää.:))


      • tähän
        Kutv M kirjoitti:

        Ruohikko(heinikkö)ajamatta tältä kesältä.

        Maltahan viikon päästä pärähtää.:))

        on totuttu. Mitä se kesä olis ilman nurmikolla päristeleviä isäntiä:)


      • Kutv M
        tähän kirjoitti:

        on totuttu. Mitä se kesä olis ilman nurmikolla päristeleviä isäntiä:)

        Miun naapurina on sudet ja karhut.

        Tähän mennessä ole vielä valittaneet:)))

        Vai siitäköhän lie karhu pillastunut kun
        käy minun lakkasuolla mättäitä repimässä.


      • maisemissa
        Kutv M kirjoitti:

        Miun naapurina on sudet ja karhut.

        Tähän mennessä ole vielä valittaneet:)))

        Vai siitäköhän lie karhu pillastunut kun
        käy minun lakkasuolla mättäitä repimässä.

        noita otuksia. Myyriä kyllä vilistää siellä isäntien jaloissa!


    • rose*

      Paras aika kesäällä aurinkoiena päivänä on leikata nurmi puoliltapäivin tai iltapäivällä, siinä nurmella kävellessä vähissä vaatteissa
      ruskettuu samalla
      tasaisesti, joka puolelta.

      • tykkää varmaan, kun aamulla klo 5 päräyttää käyntiin tai juuri, kun yksi lopettaa, niin toinen aloittaa:))


    • Kutv M

      Ajelesin lähiössä joko aamu tai iltapäivästä.

      Saa päivällä lapsukaiset ja muutkin uniset
      päivänokoset rauhassa vetästä.

    • naapureita niin ajelitpa mihin aikaan tahansa niin aina joku älähtää. Meillä onneksi on naapurisopu hyvä ja nurmikkoa ajellaa sitten kun sopiva aika muilta askareilta löytyy. Ei kauhean aikaisin aamulla eikä yömyöhään.

      • heräsin

        seitsemältä, kun naapuri huristeli leikkurilla. En tuosta aio älähtää, mutta otti kyllä aikaslailla pattiin!


      • kuokkija muualta
        heräsin kirjoitti:

        seitsemältä, kun naapuri huristeli leikkurilla. En tuosta aio älähtää, mutta otti kyllä aikaslailla pattiin!

        kun on juuri nauttinut einesmaksalaatikkoa ja maha kylläisenä meinaa sohvalle köllähtää "roskasarjaa katsomaan" toisella silmällä.
        Niin eikös silloin tuoda sellanen maasturin kokoinen "ruohonleikkuri" tuohon kolmen maton kokoiselle pläntille! Ja pe*keleellinen metakka ja bensankäry..#¤#"%&&///% ttä mua ottaa silloin aivoon mä en ala mitään sanos varmaan Matti Näsäkin!


    • tarvitaan ...............

      Nurmikko täytyy leikata sellaiseen, aikaan että ei kohtuuttomasti rasaa naapureita. Eipä siis aamulla aikaisin tai illalla myöhään.

      Säilyy sitten sovut paremmin, näin meillä ja naapureissamme ainakin tehdään ja sovut on mallillansa.

      Tämänhän tietysti sanoo jo kaupunkilaisjärkikin :)

    • 0.0

      eikös 7-21 ole todella sopiva aika.

      muta mihin aikaan saa saunassa saapaita polttaa,
      siinä vasta kysymys.

      • olis

        vielä parempi.
        Jos oli saappaista (kahella peellä) kyse niin meidän saunas ei niitä saa polttaa mihinkään aikaan:)


    • please

      Aja nurmikko arkisin tai edes lauantaisin aamupäivästä, ole niin ystävällinen.
      Meillä on usein perheen ja tuttavien kanssa tapana viikonloppuisin syödä lounasta, joskus päivällistäkin, pihalla kesällä ja naapurin ruohonleikkurin ääni kyllä latistaisi tunnelmaa. Onneksi se ei ole meidän asuinalueella ollutkaan mikään ongelma.
      Eikö sitä ole keksitty sellaisia äänettömiäkin nurmikon leikkaajia?

      • melko.....

        hiljainen leikkuri kun ostaa hevosen jyrsimään nurmikkoa tai lauma kaneja.
        Itse leikkaan sähköleikkurilla se ei paljon ääntä pidä.


      • ei kuulema
        melko..... kirjoitti:

        hiljainen leikkuri kun ostaa hevosen jyrsimään nurmikkoa tai lauma kaneja.
        Itse leikkaan sähköleikkurilla se ei paljon ääntä pidä.

        lammasta. On niin kovaääninen, sain täällä hyvää infoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1919
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      126
      1381
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1333
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe