Eka kerran elämässäni otin illalla puolikkaan zopinoxin. Sain tosi hyvin nukuttua, mutta aamulla olo oli kuin krapulassa. Vähän heräämisen jälkeen alkoi näköhäiriöt, silmissä vilisi jotain valoneliöitä ja pyöriviä juttuja. En nähnyt mitään. Vajaa puoli tuntia kesti näköhäiriöt ja sit alkoi tosi kova päänsärky. En oo koskaan aiemmin kärsiny migreenistä. Lisäks mulla alkoi puutua sormet ja kädet meni voimattomiks. Päähän koski niin kovasti, että jouduin menemään oksentamaan. Onko nämä ihan normaaleja sivuvaiktukisa? En kyllä ota enää KOSKAAN yhtään unilääkettä! Voikohan mulle nyt tulla jokin "migreenitaipumus" noiden unilääkkeiden takia? Koska vaikutti ihan migreenikohtaukselta ja selvästi oli yteydessä lääkkeen käyttöön.
Zopinox laukaisi migreenin?
eewa
1403
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 1
Vanhimmat
Itselläni ilmennyt Zopinoxin käytön yhteydessä migreeniä ja päänsärkyjä. Tiedä sitten johtuuko juuri Zopinoxista vai jostain muusta.