Eli mun vanha kone lahos ja nyt kun sain uudemman niin siihen ois kiva saada web-kamera toimimaan mutta tietenki sen jälkeen kun olin sen siihen vanhaan koneeseen asentanu laitoin sen asennus-cd:n johonkin tosi hyvään talteen enkä enää löydä sitä. Perus aloittelijamoka, tiedän. :( Nyt kysynkin teiltä viisaammilta että onko mitään mahdollisuutta saada asennettua ilman sitä levyä vai pitääkö ostaa kokonaan uus kamera? Ja se webkamera mikä mul on, löytyy tuolta. http://www.labtec.com/index.cfm/gear/details/EUR/EN,crid=30,contentid=623
Kiitos jo etukäteen sille joka viitsii käyttää hetken aikaansa tän asian valaisemiseen. :)
Web-kameran asennus uuteen koneeseen.
8
706
Vastaukset
- johto vaan
koneeseen ja se on siinä.
- äly&väläys
..no jos se toimii ilman mitään asennuksia niin täytyypä kokeilla..kiitoksia :) (en tyhmä tajunnut sitä tietenkään kokeilla)
- Janna8
Mulla oli joskus aikanaan tuo sama kamera eikä asentunut ilman sitä asennus-levyä. Heikkotasoinen kamera, joten ehkä kannattais satsata uuteen. Saisit pikkuhinnalla terävämmän ja paremman kuvan. Tuossahan kuvan laatu on surkee.
- äly&väläys
Juu, tuo on aika surkee toi kamera mut toisaalta en mä mitään priimaa tarttekkaan..
- ...
Haet ajurin tuolta
http://www.labtec.com/index.cfm/service/listing/EUR/EN,crid=68,crid2=1764
Asennat sen ja laitat kameran kiinni. - äly&väläys
Eli hain ton kameran ajurin ja asensin sen mutta jostain syystä se ei löydä kameraa..Mä olen nyt aivan ymmälläni, ehkä kantsii luovuttaa vaan ton kameran suhteen sit. :( En viitti ostaa uutta ku sit jos löydänki sen perhanan asennuslevyn jostain ni sit ärsyttää.. :(
- Preerian McLammas
tuohon kameraan sopivan ajurin, katsoo vaan käyttiksen oikein kun loudaa ajurin.
Aikaisempi ohjelmaversio sisälsi näppärän liiketunnistus/tallennus ohjelman mutta uudessa sitä ei enää ole. Kameran kuvanlaatuhan ei ole mikään huikaiseva mutta sain tunnistukseen toimimaan toisella kameralla.
Koettaisin etsiä asennus CD:n, muuten tuo uusi ohjelma kyllä toimii. - tietämätön
kertokaa mulle, miten saa toimimaan labtec web cameran windows 7.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401390Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981345Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2891235- 1091095
- 191041
- 651028
- 711012
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161009Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176868Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju17833