Onko kellään kokemuksia RIU Tikida Dunas -hotellista? Sinne olisi tarkoitus lokakuussa matkata...
Agadir, RIU Tikida Dunas -hotelli
4
2436
Vastaukset
- Riutar
Tere! Oltiin kolmen naisen voimin maaliskuussa. Ihan loistava hotelli, todella siisti,kaunis ja henkilökunta ystävällistä. Upea allas-alue, siivojat olivat huolellisempia kuin missään käymässäni kohteessa: imuroivat sohvan taustat, vetivät sängyt irti seinästä lattiaa pestessään jne. Oletan että sulla on all inclusive: ruuan määrää tulet hämmästymään! Kannattaa osallistua marokkolais-illaliseen, melko eksoottista ruokaa mutta hyvää! Sen sijaan grilli-ilta ei ollut kummoinen ruuan puolesta. Hammam on ihana, mutta hoidot kannattaa ottaa jostain muualta, melko kallista. Aktiviteettia on jos jonkinlaista, lentopalloa, bingoa, allasjumppaa.. Lopulta viihdytyshenkilökunta tajusi että olimme tulleet vain ja ainoastaan rentoutumaan, joten loppuloman kuljimme nimellä "lazyfinnishladies"... Lähtisin uudestaan, ihana hotelli! Vastaan mielelläni kys.
- lomailija
Voi ihanaa kun hotelli on sitten valittu hyvin! Nyt alkaa jo innostus kovaa iskeä. Me olemme myös lähdössä kaksi siskosta matkalle. Tuliko teillä mitään ongelmia kun ei ollut miestä turvana?
Joo meilllä on all inclusive. Näin ei tarvitse muuta vaivaa nähdä kuin mennä paikalle ja nauttia. Hyvä tietää mihin kannattaa osallistua noista illallisista ja muista! Kiitos!
Miten muuten ne hotellipyyhkeet... Saako niitä viedä altaalle ja rannalle vai pitääkö olla mukana oma rantapyyhe?
Hotellissa oli luultavasti myös kuntosali? Siskoni pyysi kysyä, että onko siellä mitään ohjattuja jumppia?
Kiitos vielä kauheasti vastauksista! Pitä muuten tykkäsit itse Agadirista? Olen lukenut keskusteluja ja on löytynyt aika paljon negatiivista palautetta... - Riutar
lomailija kirjoitti:
Voi ihanaa kun hotelli on sitten valittu hyvin! Nyt alkaa jo innostus kovaa iskeä. Me olemme myös lähdössä kaksi siskosta matkalle. Tuliko teillä mitään ongelmia kun ei ollut miestä turvana?
Joo meilllä on all inclusive. Näin ei tarvitse muuta vaivaa nähdä kuin mennä paikalle ja nauttia. Hyvä tietää mihin kannattaa osallistua noista illallisista ja muista! Kiitos!
Miten muuten ne hotellipyyhkeet... Saako niitä viedä altaalle ja rannalle vai pitääkö olla mukana oma rantapyyhe?
Hotellissa oli luultavasti myös kuntosali? Siskoni pyysi kysyä, että onko siellä mitään ohjattuja jumppia?
Kiitos vielä kauheasti vastauksista! Pitä muuten tykkäsit itse Agadirista? Olen lukenut keskusteluja ja on löytynyt aika paljon negatiivista palautetta...Tere taas! Kyllä tuli jossain kohtaa mieleen, että miehen käsikynkässä olisi turvallisempaa kulkea. Ei mitään uhkaavaa tapahtunu, mutta jonkunlaista kyräilyä ja jonkin verran huutelua esiintyi, vaikka emme pimeän aikaan edes kaupungilla liikkuneet. Muuten Agdir jäi melko etäiseksi. Liikuimme ihanan taksikuskin kanssa, joka kantoi kassit, tuli, vei ja haki soitettaessa.
Ruokaa (ja hyvää) todella riittää! En ole ikinä nähnyt moista ruuan määrää! Aamupalalla suosikiksimme kohosi munakas, johon sai itse kerätä ainekset ja kokkipoika paistoi sen sinulle. Myös luonnonjogurtti hunajan kera oli taivaallisen hyvää. Kuntosali on samassa rakennuksessa kuin kylpylä ja hammam. Kyllä siellä joku ohjaaja näkyi, mutta en tiedä, pitääkö hänet erikseen varata vai onko ns. yhteistunteja. Pyyhkeet saa pyyhekorttia vastaan allasalueen kioskista ja ne palautetaan sinne loman päätyttyä, samoin pyyhekortti. Ne voi muistaakseni kerran viikossa vaihtaa puhtaisiin. Kävimme Marrakeshin retkellä, Sadunkertojien tori oli ihan erilainen kuin mitä olin kuvitellut, siis pettymys. Ranta on ihana, ja siitä erilainen esim. Välimeren turistirantoihin verrattuna, että rantatuolit ja-varjot puuttuu, mitään riippuliito hässäköitä/banaanivene ajeluja ei ole. Jos haluaa argana-öljy hieronnan, Salon Lindassa on todella huokeat hinnat, opas tilasi meille ajat ja em. mainittu ihana taksikuski vei ja haki hoidon päätyttyä. Puolentoista tunnin hieronta 15 euroa, kun hotellissa se tais olla 70 egee. Oikein hyvää lomaa ja nauttikaa, ympäristössä ei ainakaan ole mitään vikaa! Vinkki: olutta saa allasbaarin hanasta laskea ihan itse.. Tämä selvisi minulle vasta, kun olin uskollisesti hakenut lasin kerrallaan baarimikolta. Hän ilmeisesti kyllästyi ravaamiseeni ja vinkkasi, että sitä saa laskea ihan itse tuolta hanasta...
- ihastelija
Upea hotelli, et tule katumaan valintaasi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1539019Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492709- 572491
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292491Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971875- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231763Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461295Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61146