Eli sinne olisin lähdössä pakoon Suomen talvea ja hankkimaan uusia kokemuksia. Kenelläkään samoja suunnitelmia?
Joulukuussa Ausseihin Allianssin Go australia-ohjelman kautta?
5
1515
Vastaukset
- Minni525
Moi. Olen lähdössä joulu-tammikuu akselilla myös Australiaan Working on holiday -ohjelman kautta. Jos kiinnostaa kirjoitella matkasuunnitelmista niin laita emailia [email protected]
- tibouchina
Oon itse myös miettinyt viettää 3-5kk Australiassa tai vaihtoehtosesti Uudessa-Seelannissa juurikin Allianssin kautta. Ainoastaan mietityttää mieluisen työpaikan löytyminen ja majoittuminen siellä. Paljon mielummin haen hotelli/ravintola/myyjän hommiin kuin poimimaan hedelmiä. En ole nirso, mutta tulevaisuutta ajatellen.
Onko kukaan ollut, ja kuinka nopeasti asiat paikan päällä järjestyivät? Ei tullut paniikkia tyhjäntoimittamisesta?
Surffaamaan sekä lautailemaan talveksi ;)- Zakke82
Mieluummin kielitaidon kannalta parempiin töihin, vaikka sitten reppureissaamisen kustannuksella.
Kimppakämppiä on kuulemma hyvin tarjolla eri hostellien ilmoitustauluilla, eikä majoituksen näin ollen pitäisi olla ongelma. Työpaikan saanti riippuu kaiketi suurelta osin omasta aktiivisuudesta. - Zakke82
Zakke82 kirjoitti:
Mieluummin kielitaidon kannalta parempiin töihin, vaikka sitten reppureissaamisen kustannuksella.
Kimppakämppiä on kuulemma hyvin tarjolla eri hostellien ilmoitustauluilla, eikä majoituksen näin ollen pitäisi olla ongelma. Työpaikan saanti riippuu kaiketi suurelta osin omasta aktiivisuudesta.tuntuu tämän palstan perusteella olevan reissuun lähtijöitä:(
- Aino81
Olen suunnittelemassa Ausseihin lähtöä noin vuodeksi varmaankin joskus tammikuussa 2008. Aion lähteä Ultima Travelin kautta. Tarkoituksena siis tehdä duunia ja seikkailla. Kauan meinaat itse olla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2604596Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1323003Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit422770Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751749Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061604Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 551334
- 931245
- 471119
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2081116