Lisan paluu

-Seuralainen

Viileä käsi kulki lonkaltani hitaasti alas vyötärölleni jatkaen siitä ylemmäs kohti rintaani. Huokaisin nautinnosta käden tullessa rintani päälle puristaen hellästi, sillä olin odottanut tätä jo pitemmän aikaa. Käsi hyväili rintaani samalla kun lämpimät huulet painuivat niskaani vasten. Oliko siitä jo todellakin puoli vuotta, kun olin viimeksi ollut Lisan kanssa näin, mietin itsekseni. Lisa suuteli kaulaani ja olkapäitäni hiljaa, hellästi. Tunsin kuinka nännini kovettui hitaasti hänen käsittelyssään. Tunsin kostuvani uudelleen, sillä olin ehtinyt jo kuvitella kaiken odottaessani Lisaa tulevan matkaltaan. Käännyin selälleni Lisan käden alkaessa valumaan hitaasti alemmas. ’Anteeksi, että olen myöhässä..lento viivästyi...’ Lisa aloitti. Työnsin käteni Lisan hiuksiin ja vedin hänen päänsä omaani kohden. Huulemme kohtasivat ja vaivuimme intohimoiseen suudelmaan Lisan käden valuessa vatsani ylitse alemmas kohti pikkuhousujani.

Noiden pehmeiden huulien kosketus oli juuri niin ihana kuin muistinkin. Ne olivat täyteläiset, muttei liian suuret. Kuin luotu suuteluun. Värähdin Lisan sormien kulkiessa pikkuhousuihini ja keskisormen upotessa kosteaan vakooni. ’Ihana tuntea, että olet näin iloinen nähdessämme jälleen..’ Lisa kuiskasi korvaani nousten samalla ylös ja heittäen peiton pois päältäni. Hän tarttui pikkuhousuihini ja veti ne nopeasti jalastani syöksyen levitettyjen jalkojeni väliin. ’Oi..sinä olet ajellut itsesi minua varten..’ Lisa henkäisi häpyäni vasten ja tunsin hänen kielen alkavan kiemurtelemaan hitaasti häpyhuulillani. Lisan kieli tuntui taivaalliselta, varsinkin kun olin ollut tyydyttämättä itseäni odottaessani tätä hetkeä. Tunsin kuinka ensimmäinen orgasmini alkoi jo lähestymään vauhdilla, mutta Lisa huomasi sen ja siirtyi kielensä kanssa pois herkimmiltä paikoiltani.

Kiusoitellen Lisa nousi hieman ylös hieroen nyt kädellään häpyäni. Se tuntui lähes yhtä hyvältä kuin hänen kielensä. Voihkaisin yllätyksestä Lisan upottaessa sormensa sisääni, nussien sillä minua hetken. Kiimani vain yltyi tästä ja levitin jalkani äärimmilleen. Lisa painui uudelleen nuolemaan minua vetäen samalla sormensa pois sisältäni. Kielen hyväily sai minut voihkimaan ja antauduin nautinnolleni täysin. Lisa tuntui hyväilevän hieman sormillaan vakoani levittäen kosteuttani alemmas. Lisa alkoi kevyesti imemään klittaani ja työnsi samalla sormen peppuuni. Samassa valtava orgasmi alkoi vavisuttamaan kehoani. Voihkien yritin karata Lisan kieltä, mutta hän piti kiinni lähettäen yhä uusia väreitä vartaloni lävitse. Olin nautinnon taivaassa kiemurrellesani sängylläni valittaen orgasmin aaltojen sumentaessa mieleni. Vaistosin kuinka Lisa lopetti ja nousi polvilleen. Nautin hetken raukeasta olostani ennen kuin avasin silmäni ja katsoin häneen. Hiukset seksikkäästi sekaisin, naamallaan kiilsi kiihkoni, todella kiimainen näky.

Nousin ylemmäs ja suutelin Lisaa avaten samalla hänen paitapuseronsa nappeja. Lisan avustuksella sain hänen paitansa riisuttua ja vetäydyin hieman nähdäkseni hänen mustien pitsiliivien verhoamat rinnat. Katsoin Lisaa silmiin ja kurottauduin avaamaan rintaliivien hakaset. Hitaasti Lisa paljasti kauniin kimmoisat, hieman pystyt rintansa. Ne olivat mielestäni todella kauniit, täydelliset. Nännipihat olivat pienet ja hieman kuperat osoittaen molemmat eri suuntiin. Suutelin hellästi Lisan rintoja hyväillen samalla käsilläni. Lisa huokaili vaimeasti imaistessani kevyesti nännejä ja puristaessani hieman lujempaa rintoja. Jatkoin noiden ihania rintojen suutelemista ujuttaen samalla käteni Lisan tiukan hameen alle nostaen sitä hitaasti ylemmäs kohti lantiota. Aloin hitaasti liukumaan Lisan alle, hänen ymmärtäessä aikeeni ja kontatessa ylemmäs sängyllä. Suutelin kevyesti stay-up sukkien pitsireunan peittämää reiden sisäpintaa saaden Lisan värähteleen. Etenin hitaasti paljasta ihoa kielelläni kohden hieman läpinäkyvien mustien stringien peittämää häpykukkulaa. Suutelin Lisan häpyä hänen pikkuhousujensa läpi ja tunsin kuinka ne olivat jo kostuneet. Lisa nosti lantiotaan nojaten seinään antaakseen minulle enempi tilaa levittäen jalkojaan samalla. Hyväilin hänen trimmattua peppuaan kiemurrellen kielelläni pitkin hänen pikkuhousujen rajojen tuntumaa. Kiusoitellessani Lisa alkoi voihkimaan vaatien ruotsiksi minua tekemään jotain. Siirsin hänen pikkareitaan sivulle ja aloin kuljettamaan kieleni kärkeä pitkin hänen kosteaa vakoaan. Lisa alkoi voihkimaan ja mutisemaan enempi.

Lisa nousi äkkiä päältäni ja melkein repi pikkuhousunsa ja hameensa pois. Hän oli todella seksikäs näky vain stay-upeissaan. Lisa suorastaan hyppäsi päälleni ja painoi häpynsä vasten naamaani. Hetken hän vain hieroi sitä vasten kasvojani levittäen kosteuttansa, sitten sain otteen hänen lantiostaan ja pysäytin sen liikeen. Aloin villisti nuolemaan Lisan vakoa keskittyen välillä täysin klitorikseen. Lisa välillä kommentoi ruotsiksi ja lopulta ohjasi klittansa suuhuni. Aloin voimakkaasti imemään sitä hyväillen hänen pakaroitaan samalla. Lisan ääni vain koveni ja hän alkoi värisemään laukaistessani hänet orgasmiin. Lisa hieroi vielä hetken häpyään vasten naamaani, minun yrittäessä pitää kieltäni kovana. Sitten hän nousi päälleni makaamaan suudellen kiihkeästi. ’Olet ihana...’ hän sanoi vaihtaen taas englantiin ja suuteli uudelleen.

Venytellen Lisa nousi sängystä ja alkoi riisumaan stay-up sukkiaan. Jäin sänkyyn ihastellen tuota alastonta kaunotarta makuuhuoneessani. ’Hei..sinullahan on täällä leluja..’ Lisa sanoi nähdessään yöpöytäni avonaiseen laatikkoon. ’Joo...en niitä kaikkia ole käyttänytkään...eikä kaikki ole ollut alunperin minun’ yritin puolustella Lisan katsellessa erilaisia dildoja. ’No aika kokoelma täällä ainakin on...’ hän sanoi ihastellen niitä. ’No vanhasta työpaikasta joitain saanut..’ sanoin punastellen Lisan ottaessa isohkon jellydildon käteensä huultaan purren ilkikurisesti. Hän otti laatikosta vielä toisen dildon ja tuli sängylle makaamaan. Hän asettui 69:iin päälleni antaen minulle toisen dildoista. ’Pannaan..’ hän kuiskasi paksulla äänellä.

Samassa tunsin kuinka jelly upposi sisääni ja voihkaisin tuosta täyttävästä tunteesta. Ohjasin oman dildoni Lisan häpyyn, jonne se upposi helposti. Aloin liikuttamaan sitä hitaasti hänen sisällään nuolaisten aina välillä hänen klitoristaan. Tunsin kuinka Lisa liikutti omaa dildoaan sisälläni hieroen sormillaan klittaani. Tunne oli mahtava ja huomasin lisääväni tahtiani nussien Lisaa dildollani yhä nopeampaa. En kunnolla enää pystynyt nuolemaan, mutta aloin hyväillä Lisan peppuaukkoa sormellani. Tunsin kuinka Lisakin kiihtyi enempi hänen liikuttaessa dildoa rajusti sisälläni. Nopeasti orgasmi räjähti tajuntaani ja sormeni upotessa Lisan peppuun, tunsin kuinka hänkin sai toisen orkkunsa. Voipuneina vaivuimme sängylle ja Lisa käpertyi kainalooni. ’Tuo oli ihanaa...pitkästä aikaa..todella ihanaa..’ hän kujersi ja suutelimme.

4

5186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "sitä"

      ei oikein sytyttänyt ja minäkun niin odotin...

      • lli

        Minusta tuntuu ettei ollut oikea Seuralainen. Liikaa kirjoituksvirheitä ym., ja tarina oli liian kömpelö ollakseen mestarin kirjoittama ;) Onko nickinkin kirjoitusasu väärä?


      • lli kirjoitti:

        Minusta tuntuu ettei ollut oikea Seuralainen. Liikaa kirjoituksvirheitä ym., ja tarina oli liian kömpelö ollakseen mestarin kirjoittama ;) Onko nickinkin kirjoitusasu väärä?

        tarina on minun kirjoittamani. Ikävää kuulla, että se ei ollut niin hyvä ja saa lukijat jo epäilemään. En itsekään ollut täysin tyytyväinen tarinaan ja nopeasti sen kirjoitin, mutta yritin saada sen valmiiksi, jottei tauko tule liian pitkäksi. Yritän parantaa tasoa, jos vielä kirjoittelen :)


      • ihmeessä
        Seuralainen kirjoitti:

        tarina on minun kirjoittamani. Ikävää kuulla, että se ei ollut niin hyvä ja saa lukijat jo epäilemään. En itsekään ollut täysin tyytyväinen tarinaan ja nopeasti sen kirjoitin, mutta yritin saada sen valmiiksi, jottei tauko tule liian pitkäksi. Yritän parantaa tasoa, jos vielä kirjoittelen :)

        lopeta kirjoittamista,mitä on elämä ilman sun tarinoita,jatkathan? ps.ei kukaan voi aina olla täydellinen,paitsi arvostelijat,mielestään !!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe