Kuolemantapaus Disneylandissa

Ei ihme

Olen viimekeväänä testannut kyseisen laitteen ja loukkasin heti ensimmäisessä nopeassa kaarteessa pääni, kun en ollut varautunut niin äkillisiin suunnanmuutoksiin ko. laitteessa. En muista enää, mihin pääni löin, mutta muistan hyvin, että säikähdin kovasti ja totesin, että tämähän on vaarallinen laite, jollei matkustaja ole varuillaan...

"14-vuotias tyttö kuoli Pariisin Disneylandissa
27.6.2007 12:45
Huvipuisto on sulkenut Rock´n Roll -vuoristoradan onnettomuustutkinnan ajaksi.

14-vuotias espanjalainen tyttö kuoli mystisesti ajettuaan Disneyland Pariisin Rock´n Roll -vuoristoradalla maanantaina. Kun kierros oli ohi, tyttö makasi tajuttomana vaunussa.

Tytön ystävät hälyttivät apua paikalle. Ambulanssin saapuessa tyttö oli jo kuitenkin kuollut. Työlle tehtiin eilen ruumiinavaus kuolinsyyn selvittämiseksi.

Ei teknistä vikaa

Huvipuiston edustajan Pieter Botermanin mukaan vuoriradassa ei ollut teknisiä ongelmia, mutta rata avataan yleisön käyttöön vasta tytön kuolinsyyn selvittyä.

Rock´n Roll -vuoristorata on Walt Disney Studioiden -alueella. EuroDisney-kompleksi koostuu kahdesta huvipuistosta. "

5

1482

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 0 - 100 km/h 3 sek.
    • Touko_pouko

      Tyttö kuoli sydänkohtaukseen ja kärsi perinnöllisestä sydänsairaudesta, johon hänen kaksossisarensa oli menehtynyt pari vuotta sitten.

      Kun 13 miljoonaa turistia pyörii alueella, niin on ihme, ettei siellä kuole enempiä vuodessa sairaskohtauksiin. Walt Disney Worldissä tämä näkyy jo joka vuotisena ilmiönä, kun joku omaa huonoa terveyttään uhmaten menee hurjaan laitteeseen. Jonotusalueella varoitetaan useilla kylteillä terveysongelmista kärsiviä sekä raskaana olevia.

      Itse olen koeajanut kys. laitteen, ja se on pehmeimpiä ja miellyttävämpia vuoristoratakokemuksia mitä tiedän. Disneylandin puolella oleva Space Mountain on paljon raisumpi ravistaja.

      • Kauhea kokemus

        Juu, oon itekki käyny kyseisessä laitteessa, vieläpä samana päivänä ja samassa ajossa olin kuin tuo tyttö. Olin vasta 8 vuotias, mutta oli hirveää katseltavaa, kun nousee pois vaunusta, niin kuuluu kauheaa kiljumista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1525
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      171
      1220
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1070
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      957
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      83
      885
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      803
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      777
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      744
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe