Olen viimekeväänä testannut kyseisen laitteen ja loukkasin heti ensimmäisessä nopeassa kaarteessa pääni, kun en ollut varautunut niin äkillisiin suunnanmuutoksiin ko. laitteessa. En muista enää, mihin pääni löin, mutta muistan hyvin, että säikähdin kovasti ja totesin, että tämähän on vaarallinen laite, jollei matkustaja ole varuillaan...
"14-vuotias tyttö kuoli Pariisin Disneylandissa
27.6.2007 12:45
Huvipuisto on sulkenut Rock´n Roll -vuoristoradan onnettomuustutkinnan ajaksi.
14-vuotias espanjalainen tyttö kuoli mystisesti ajettuaan Disneyland Pariisin Rock´n Roll -vuoristoradalla maanantaina. Kun kierros oli ohi, tyttö makasi tajuttomana vaunussa.
Tytön ystävät hälyttivät apua paikalle. Ambulanssin saapuessa tyttö oli jo kuitenkin kuollut. Työlle tehtiin eilen ruumiinavaus kuolinsyyn selvittämiseksi.
Ei teknistä vikaa
Huvipuiston edustajan Pieter Botermanin mukaan vuoriradassa ei ollut teknisiä ongelmia, mutta rata avataan yleisön käyttöön vasta tytön kuolinsyyn selvittyä.
Rock´n Roll -vuoristorata on Walt Disney Studioiden -alueella. EuroDisney-kompleksi koostuu kahdesta huvipuistosta. "
Kuolemantapaus Disneylandissa
5
1496
Vastaukset
- 0 - 100 km/h 3 sek.
As the music rocks, you'll "roll" from 0 to 100km/h in less than three seconds
http://parks.disneylandparis.co.uk/walt-disney-studios-park/lots/backlot/attractions/rocknroller.xhtml- Touko_pouko
Samantapaisesti kirjoitti:
Samankaltainen laite kyllä, mutta tuo uutinen on Yhdysvalloista.
- Touko_pouko
Tyttö kuoli sydänkohtaukseen ja kärsi perinnöllisestä sydänsairaudesta, johon hänen kaksossisarensa oli menehtynyt pari vuotta sitten.
Kun 13 miljoonaa turistia pyörii alueella, niin on ihme, ettei siellä kuole enempiä vuodessa sairaskohtauksiin. Walt Disney Worldissä tämä näkyy jo joka vuotisena ilmiönä, kun joku omaa huonoa terveyttään uhmaten menee hurjaan laitteeseen. Jonotusalueella varoitetaan useilla kylteillä terveysongelmista kärsiviä sekä raskaana olevia.
Itse olen koeajanut kys. laitteen, ja se on pehmeimpiä ja miellyttävämpia vuoristoratakokemuksia mitä tiedän. Disneylandin puolella oleva Space Mountain on paljon raisumpi ravistaja.- Kauhea kokemus
Juu, oon itekki käyny kyseisessä laitteessa, vieläpä samana päivänä ja samassa ajossa olin kuin tuo tyttö. Olin vasta 8 vuotias, mutta oli hirveää katseltavaa, kun nousee pois vaunusta, niin kuuluu kauheaa kiljumista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397810Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412009Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5979- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822