Hei,
Kova halu on lähteä harjoittelijaksi Saksaan ja paikka on melkein jo valmiina, mutta kieli takkuaa. Siispä onko kellään vinkkejä ei enää opiskelijalle kielikurssi mahdollisuuksista. Kesto olisi yli 1kk ja hinta tietenkin alhainen :-) Aina parempi jos kurssi olisi tarkoitettu nuorille eikä esim. liikemaailman henkilöille.
Saksan kielikurssille
katka
2
318
Vastaukset
- --------------................
Mihin päin Saksaa haluat? Vaikea suositella mitään tietämättä ja esim. hinta vaihtelee oletko menossa Müncheniin vai Dresdeniin...
- katka
Toimipiste on Hampurissa, mutta on myös toinen vaihtoehto Itävällan Wienissä. Kurssin sijainnilla ei sinänsä ole väliä, kunhan majoitus on järjestetty ja kurssin osallistumismaksu on suht alhainen. Olen ollut EU:n järjestämällä kielikurssilla Tsekeissä ennen Erasmus vaihtoa ja siellä oli myös ei-vaihtoon-lähteviä. Näistä kursseista Saksassa jos jonkulla on tietoa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043