Juu,heips vaan kaikille.
Aattelin tervehtää kun tässä märehdin jo loman loppumista.
Miten se voikin mennä näin äkkiä?!
Ja väsy oli koko ajan,syystä jos toisestakin.
Onneksi verenpaineet on vähän menny alaspäin.
Koittakaas keksiä mulle jotain piristävää asiaa.
Piristävää ei ole sitten se että joku ilmoittaa lomansa alkavan,argh...
No,tämä ny oli taas tämmöstä joutavanpäiväistä höpinää mutta kun vaihteeksi sekin on kivaa.
Kertokaa vaikka vitsi,mutta ei rumia.
Ja hyvää,mukavaa lomaa kaikille joilla se on!
Terppa
9
659
Vastaukset
- auutsss
Piristääks sua se et mul särkee korva? Ja täs vietän.... sellast ei työaikaa:)
Hei kuule onhan sul sit taas ens kesänä lomaa eihä siihe kauan mee...- Buttiska
Eihän mua nytte sun korvasärky piristä,murehduttaa vaan!
Pistä sinne valkosipulin kynsi,se kuulemma auttaa.
Tieteskää ei saa liian syvälle lykätä,hankala poistaa pikkuaivoista...
Niin,on mulla talviloma ennen uutta kesistä.
Taidankin ruveta suunnitteleen sitä.
- Mysteriet
Ajatteles kun menet töihin, siellä ei ole kuin kourallinen ihmisiä, jos sitäkään...
Saat tehdä ihan rauhassa hommia (ja olla väsyneen näköinen ja suivaantunut ja ja...) =)
Piristäisköhän tää Sua...
Mä olen ottanut itelleni uuden tunnuslauseen!
Lainasin sen Froikkareitten yheltä levyltä... Kröhöm - lähtee;
"hitto joo mä en pelle oo jos mies en olla saa"
Siinä se nyt olis - mun mielestä se on hyvä ja sopii mulle, mitäs sanot ;D- Buttiska
Oliski kourallinen mutta ihan sama väkimäärä sielon.
ja sama TYÖMÄÄRÄ!
Ei oo meikäläisen työpaikassa eroa sillä onko kesä vai talvi,loma tai ei loma...
Mä yritin laulaa tuota sun tunnuslausetta,en yhtään tiedä onko sinnä mimmonen sävellaji.
Oletan että semmonen reipas ja karhea.
Se on oikein hyvä paitti näin aamulla ennen kaffetta ei meinaa mennä piuhoja pitkin perille...
Ootas ny,
..mä en pelle oo jos mies en saa olla..
Siis jos en saa olla mies niin en oo pelle...
Mutta jos saan olla mies niin sitten oon pelle...
Eiku...
Tämä piristi!
Huomaan olevani tyhymä!
Nyt kahveelle ja äkkiä!
..mutta mulla on loma ohi jo :/
Ihan mukavaa oli kyllä..- Buttiska
Hyvä ettei ollut vitsi.
Olis ollu huono sellainen. :)
Mutta mepäs saadaan ootella seuraavaa lomaa!
Nyt mä lähden mökille,saunomaan vipat lomalöylyt mutta en suinkaan viimesiä kesälöylylöitä!
Ja syksyllä ja talvellakin saunon siellä...
- jane.london
sainpahan kertoa jollekin tämänpäiväisen kohtauksen työelämästä:)Terppa vaan
Työpaikallani sellainen hiljainen hetki,että ajattelin vaihtaa palaneita lamppuja uusiin.
Lamput tietty sijaitsee katossa ja korkealla,joten tarvitsin emännänjakkaraa jalkojeni jatkoksi.
Seisoin jakkaralla ja kädet ylhäällä,kun mieshenkilö tuli aivan viereeni ja pyöritteli päätään ja katseli minusta katsoen alaspäin.Nopäivää sanoin ja mies edelleen etsien katseellaan ja uudestaan NOPÄIVÄÄ!
Mies nostikin katseensa yllättyen ja sanoi luulleensa minua pylvääksi ja minä todeten,että puhuva sellainen:D
Jos mä olen noin kokokipsissä niin tuskin tarvitsee olla mun tulevista lomista näreissään?- Buttiska
Vai luuli pylvääksi...
Mistäs lähtien pylväällä on ollut vaatteet päällä?
Vai et kai sää alasti siinä jakkaralla seissyt!!
En mä kateellinen sun lomasta ole,tosi aiheellista jo jäädä töistä vähäksi aikaa pois jos ei ihmiseksi tunnista enää. :)
Oikein hyvää lomaa! - jane.london
Buttiska kirjoitti:
Vai luuli pylvääksi...
Mistäs lähtien pylväällä on ollut vaatteet päällä?
Vai et kai sää alasti siinä jakkaralla seissyt!!
En mä kateellinen sun lomasta ole,tosi aiheellista jo jäädä töistä vähäksi aikaa pois jos ei ihmiseksi tunnista enää. :)
Oikein hyvää lomaa!jos mä olisin ollut alasti niin kait se olis mut huomannut!!!
Syynä uskoakseni oli se hievahtamaton asento ja työasu,joka on väritykseltään alhaalta asti sama,tummanpuhuva ja kädet vielä ojennettuina kattoa kohden;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706644
- 594512
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283198- 613017
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271576- 151574
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341379
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471303