Tässä anopilta kopsaamani idea lastenhuoneeseen:
Lapset tykkäävät pomppia sängyllä, mikä ei aina ole aikuisista niin mukavaa, joten tehtiin lastenhuoneeseen oma pomppupatja lapsille. Avuksi tuli vanha runkopatja, josta irrotettiin jalat. Pelkkä patja sijoitettiin lattialle seinän viereen, ja päälle laitettiin petauspatja sekä ohuesta fleece-kankaasta itse ommeltu päällinen (ompelin kuminauhan päällisen reunoihin, joiden avulla sain sen pingotettua runkopatjan päälle).
Seinään patjan yläpuolelle kiinnitettiin 2 m pitkä, kestävä puinen verhotanko johon ripustettiin 3 kpl Ikeasta ostettuja 60x60 cm tyynyjä. Ompelin itse päälliset sekä ripustuslenkit tyynyihin.
Näin tuloksena oli lapsille paikka, jossa on lupa pomppia, temppuilla ja temmeltää, sekä aikuisille sohva, jossa istua ja pitää seuraa lapsille. Lapset käyttävät matalaa patjaa ahkerasti myös leikkialustana ja vieraat vierassänkynä.
Jos vain tilaa löytyy ja vähän ompelutaitoja, niin tässäpä hyväksi koettu idea lastenhuoneeseen. Kokonaisuudesta saa kivan sisustuselementinkin käyttämällä kivoja kankaita. Ja tyynyjen toiset puolet voi ommella eri kankaasta, jolloin kääntelemällä saa vaihtelua.
vinkki lastenhuoneeseen
pomppupajta
1
1303
Vastaukset
- Kiitos ja kumarrus
Meillä on juuri menossa aikuisten patjatvaihtoon, mutta taidankin säästää toisen ja tehdä siitä tuollaisen "pomppupaikan". Kiitos ideasta :o)!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1121299- 591283
Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171070- 18955
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45823Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114814- 15762
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64742- 38629
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72623