Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

vinkki lastenhuoneeseen

pomppupajta

Tässä anopilta kopsaamani idea lastenhuoneeseen:

Lapset tykkäävät pomppia sängyllä, mikä ei aina ole aikuisista niin mukavaa, joten tehtiin lastenhuoneeseen oma pomppupatja lapsille. Avuksi tuli vanha runkopatja, josta irrotettiin jalat. Pelkkä patja sijoitettiin lattialle seinän viereen, ja päälle laitettiin petauspatja sekä ohuesta fleece-kankaasta itse ommeltu päällinen (ompelin kuminauhan päällisen reunoihin, joiden avulla sain sen pingotettua runkopatjan päälle).

Seinään patjan yläpuolelle kiinnitettiin 2 m pitkä, kestävä puinen verhotanko johon ripustettiin 3 kpl Ikeasta ostettuja 60x60 cm tyynyjä. Ompelin itse päälliset sekä ripustuslenkit tyynyihin.

Näin tuloksena oli lapsille paikka, jossa on lupa pomppia, temppuilla ja temmeltää, sekä aikuisille sohva, jossa istua ja pitää seuraa lapsille. Lapset käyttävät matalaa patjaa ahkerasti myös leikkialustana ja vieraat vierassänkynä.

Jos vain tilaa löytyy ja vähän ompelutaitoja, niin tässäpä hyväksi koettu idea lastenhuoneeseen. Kokonaisuudesta saa kivan sisustuselementinkin käyttämällä kivoja kankaita. Ja tyynyjen toiset puolet voi ommella eri kankaasta, jolloin kääntelemällä saa vaihtelua.

1

1241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos ja kumarrus

      Meillä on juuri menossa aikuisten patjatvaihtoon, mutta taidankin säästää toisen ja tehdä siitä tuollaisen "pomppupaikan". Kiitos ideasta :o)!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2217
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe