Onko mahdollista ostaa jostain Jysky sängyt,jotka on tarkoitettu päiväkodin käytöön?En löydä mistään tavallisesta kauppasta semmoisia sänkyjä,että yksi sänky olisi vedettävä alhaalta.On yksi tämmöinen sänky Ikeassa(Robin sänky)mutta se on liian iso 3-ja 1,5 vuotiaille lapsille.Eikä ole lastenhuonessa tilaa kahdelle sängylle.Enkä halua missään tapauksessa kerrossänkyä.
Vastaukset 4
- kotiimme
Jysky-kalusteita. Kyselepä täältä
http://www.printel.fi/alavalikko.php?id=5&rid=32&rid2=31&open=32- kettulisa
oletko itse ihan niille kirjoittanut?kuinka paljon maksoit sängystä?
- kirjoitellut.
kettulisa kirjoitti:
oletko itse ihan niille kirjoittanut?kuinka paljon maksoit sängystä?
mutta soitin. Minulla ei ole sänkyjä, mutta tuoleja ja pöytä.
- oioioioioioio
www.aarnonpuu.fi
on kaappisänkyjä ja monikerroksisia, lastenpöytiä tuoleja ym päiväkotikäyttöön (kestäviä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511031- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et36619- 39557
- 39532
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht318491- 74458
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19441