Osaisiko joku kertoa jotain kuvan kahdesta oikeanpuolimmaisesta tuopista? Mikä valmistaja, saako näitä vielä jostain?
http://www.kase.fi/pvr/cms/modules/products/images/1139826340_pvr_exim_kalustoa_027.jpg
tunnistakaa nämä oluttuopit
5
3126
Vastaukset
- Hanna
Oikeanpuoleiset tuoppisi ovat Oiva Toikan suunnittelemat ja nimeltään Krouvi. Nuutajärvi valmisti niitä v. 1973-. Sitä en tiedä mihin asti niitä valmistetttiin. Kirppareilla olen nähnyt myynnissä näitä.
- ei jaksa muistaa
Jees! Tosi paljon kiitoksia! Näin näitä tuoppeja n. 5 vuotta sitten jossain tehtaanmyymälän nurkassa mutta en älynnyt ostaa. Sen jälkeen ei ole näkynyt missään. Nyt kun tietää nimen on helpompaa etsiä.
- Hanna
ei jaksa muistaa kirjoitti:
Jees! Tosi paljon kiitoksia! Näin näitä tuoppeja n. 5 vuotta sitten jossain tehtaanmyymälän nurkassa mutta en älynnyt ostaa. Sen jälkeen ei ole näkynyt missään. Nyt kun tietää nimen on helpompaa etsiä.
Onnea etsintääsi! Kuule löysin vielä uusimmasta Oiva Toikka eeppoksesta Glass and Design-Jack Dawson tiedon, että Krouvia olisi valmistettu v. 1995 asti.
- curt
Hanna kirjoitti:
Onnea etsintääsi! Kuule löysin vielä uusimmasta Oiva Toikka eeppoksesta Glass and Design-Jack Dawson tiedon, että Krouvia olisi valmistettu v. 1995 asti.
Käsittääkseni Iittala valmistaa näitä nykyään?
Olen nähnyt myynnissä ainakin Sokoksella. - Mannonen
curt kirjoitti:
Käsittääkseni Iittala valmistaa näitä nykyään?
Olen nähnyt myynnissä ainakin Sokoksella.Moi
mun vanhemmilla oli 70-luvulla keskiolut baari "Annospala" (hah!) Espoon Kauklahdessa, josta jäämistönä itselläni on tänäpäivänä 12 pientä ja 12 isoa Oiva Toikan Krrouvi tuoppia. Isot ovat toimittaneet hammasmukin virkaa kesävierailla mökillä ja pienet lojuvat kellarissa, jossain laatikossa. taidankin kaivaa pienet esiin kätköistään... tai ainakin voin tarjota niitä käyttöön -86 ja -88 syntyneille pojilleni....Onhan ne aika "kivat"..nyt taas, kun ei ole niitä aikoihin katsellut..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065520Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453683Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503245Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4532568Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611610- 871356
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131309Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321283- 771248
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1501192