Osaisiko joku kertoa jotain kuvan kahdesta oikeanpuolimmaisesta tuopista? Mikä valmistaja, saako näitä vielä jostain?
http://www.kase.fi/pvr/cms/modules/products/images/1139826340_pvr_exim_kalustoa_027.jpg
tunnistakaa nämä oluttuopit
5
3135
Vastaukset
- Hanna
Oikeanpuoleiset tuoppisi ovat Oiva Toikan suunnittelemat ja nimeltään Krouvi. Nuutajärvi valmisti niitä v. 1973-. Sitä en tiedä mihin asti niitä valmistetttiin. Kirppareilla olen nähnyt myynnissä näitä.
- ei jaksa muistaa
Jees! Tosi paljon kiitoksia! Näin näitä tuoppeja n. 5 vuotta sitten jossain tehtaanmyymälän nurkassa mutta en älynnyt ostaa. Sen jälkeen ei ole näkynyt missään. Nyt kun tietää nimen on helpompaa etsiä.
- Hanna
ei jaksa muistaa kirjoitti:
Jees! Tosi paljon kiitoksia! Näin näitä tuoppeja n. 5 vuotta sitten jossain tehtaanmyymälän nurkassa mutta en älynnyt ostaa. Sen jälkeen ei ole näkynyt missään. Nyt kun tietää nimen on helpompaa etsiä.
Onnea etsintääsi! Kuule löysin vielä uusimmasta Oiva Toikka eeppoksesta Glass and Design-Jack Dawson tiedon, että Krouvia olisi valmistettu v. 1995 asti.
- curt
Hanna kirjoitti:
Onnea etsintääsi! Kuule löysin vielä uusimmasta Oiva Toikka eeppoksesta Glass and Design-Jack Dawson tiedon, että Krouvia olisi valmistettu v. 1995 asti.
Käsittääkseni Iittala valmistaa näitä nykyään?
Olen nähnyt myynnissä ainakin Sokoksella. - Mannonen
curt kirjoitti:
Käsittääkseni Iittala valmistaa näitä nykyään?
Olen nähnyt myynnissä ainakin Sokoksella.Moi
mun vanhemmilla oli 70-luvulla keskiolut baari "Annospala" (hah!) Espoon Kauklahdessa, josta jäämistönä itselläni on tänäpäivänä 12 pientä ja 12 isoa Oiva Toikan Krrouvi tuoppia. Isot ovat toimittaneet hammasmukin virkaa kesävierailla mökillä ja pienet lojuvat kellarissa, jossain laatikossa. taidankin kaivaa pienet esiin kätköistään... tai ainakin voin tarjota niitä käyttöön -86 ja -88 syntyneille pojilleni....Onhan ne aika "kivat"..nyt taas, kun ei ole niitä aikoihin katsellut..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713488
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851506Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251249- 1581212
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192978- 35961
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16943Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57832Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk89771- 62745