Hei.
Kiinoostaisko teitä tällänen tylsä fetishi??
Me Cheerleaderit otettatas kiinni joku ja vangiks, ja sidottas ja kuulusteltas..
Mut sorry jos ei kiinnosta.
Toinen ois et toi isosysteri joka ois liikunnan maikka ottas jonkun jälkkärii, vaikka väkis...
Sori nää tyhmät ideat..
kiínnostaako???
2
6817
Vastaukset
- saris
Kyllä kiinnostaisi!Tumma,tulinen,terve,bodattu,-Helsinki
[email protected] - poika 80
Joo, sellanen kiinnostais, että te cheerleaderit sitoisitte penkkiin kiinni silkkiliinoilla. Antaisitte olla siinä jonkin aikaa ja menisitte ite meikkaamaan ja vaihtamaan kuteita.
Kun tulisitte takaisin, alkaisitte kiusoittelemaan. Teilla olis stay upit ja korsetit ja paljon meikkiä. Ette antais pusuja ennen kun tietäisin vastauksen johonkin teidän kysymykseen tai keksisitte muuta vastaavaa. Lopulta armahtaisitte nuolla huulipunaa teidän huulilta, kalun antaisitte vielä jököttää, ehkä palleja vähän puristelisitte...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076