röntgenissä -94. Mun päässä on jokin valopallo. Röntgen -nainen kysyi olenko joku ufo-mies ja sanoi hävittävänsä kuvat (ilmeisesti lojaalisuudesta, ystävällistä habitustani kohtaan) nyt kysyin kuvia takaisin ja se oli tosiaan tuhonnut ne. Millä tekosyyllä saisin uudet kuvat otettua. Sanonko että päässäni on syöpä? Kai hulluuteni on tarttuvaa kun muutkin sen ovat huomioineet. damn me. Ai niin joo ja jostain syystä en pääse metallinpaljastimien läpi lentokentillä, kokeilin jopa semmoista käsikäyttöistä ja pää piippasi kokoajan. Kai mä oon sitten teräksestä tehty.
Vastaukset 2
- ja aloit
toteuttamaan sitä Uutta Aikaa? (kuten tuolla alempana pyydettiin)
- päässäs
on implantti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3571564- 1141226
- 1171127
- 118896
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22883- 111832
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i110492- 18490
- 40488
- 36433