Kyselisin vaan että mitä oireita keskosilla niinku on?
onko se hirveen vaarallista,tai onko se niinku edes "sairaus"? :/
Mistähän seki johtuu että syntyy keskosia :S
keskonen
4
1802
Vastaukset
- kiltit tulko
aina tänne provoilemaan.
- undulaatta
Mitten niin muka provoilemaan? :/
- keskosuus
ole sairaus se on vaan nimi ennen aikaisesti syntyneille lapsille... itse olen keskonen eikä ole ollut mitää "oireita". ja minun oma lapseni on kans keskonen ja pienipainoinen sellainen eikä hänelläkään ole ollut mitään erityisiä sairauksia mitä nyt normaalit flussan niinkuin kaikilla lapsilla... lisää keskosista löydät: kevyt.net sivuilta jos niin kovasti aihe kiinnostaa...
- keskosesta
Mitä siitä keskoisuudesta seuraa. Saattaa jäädä jotain vakavia tai lievempiä vammoja tai sitte ei vaan kertakaikkisesti yhtään mitään, että on niinku ihan ois täysaikanen. Saattaa kehityshäiriöitä yms myös osalla esiintyä.
Keskoisuus voi johtua monesta asiasta (on niin yksilöllistä) että ei voi oikein mennä sanomaan yhtä minkä takia keskosia syntyy, mutta tässä muutama, jotka voi aiheuttaa sen: raskausajan myrkytys, jos on kaksoset, istukan irtoaminen, lapsiveden vähyys, pieni istukka...
mutta ei se oo mitenkään vaarallista, eikä se oo mikään sairaus. :) Keskoset on ihan kuin kuka tahansa muuki ihminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051014
- 99861
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96767- 75652
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 25475
- 43472
- 44459