Onko mitään mahdollisuutta saada pakoputkia palautettua paremman näköisiksi millään konstilla. On meinaan aika rumiksi kuumentuneet.
Putket rumana
7
1926
Vastaukset
- ShióVeli1
AUTOSOL- niminen kromin / metallinkiilloitustahna, sillä kun hinkkaat niin alkaapa taas kiiltää,poistaa sinistymät ja kiillottaa tummenneet/ kellastuneet kohdat, on kyllä suht, työlästä käyttää, mutta lopputulos on hieno.
Huono puoli on se että ajanmittaan ne putket tummuvat / sinistyvät / kellastuvat taas.
Autosolia myydään huoltoasemilla ja tarvikeliikkeissä, maksaa n, 5,00 € / tuubi- sdssd
Löydy kiillotustahnaa niin kysypä kultasepänkaupasta semmosta kuin metall police. Sama aine kuin autosol mutta eri nimellä.
- Kroisi
Käykö 0000 teräsvilla. Ei meinaan strasselitukolla/ vanhoilla kalsareilla onnistu tuo kiillotus.
- ShoVeli1
Kroisi kirjoitti:
Käykö 0000 teräsvilla. Ei meinaan strasselitukolla/ vanhoilla kalsareilla onnistu tuo kiillotus.
Kyllä se kangasrätti on paras, vaikka vanha t-paita, sillä ´vain ja Autosolia rättiin, jo lähtee tummentumat, jos hiot niitä jollain karkealla niin pinta naarmuttuu eikä se enää kiillä,ja tummuukin entistä pahemmin.
- Kroisi
vaikka kuinka hinkkaan putkea! Putki kyllä kiiltää mutta väri ei muutu! Mikä vikana?
- koeta sitä
Kroisi kirjoitti:
vaikka kuinka hinkkaan putkea! Putki kyllä kiiltää mutta väri ei muutu! Mikä vikana?
Voisit yrittää laittaa teräsvillaan hieman ainetta ja hinkata sillä. Ei kuitenkaan kromattuun putkeen vaan rosteriputkeen. Tulee taatusti kirkasta, ainakin mulla tuli.
- FJR on hyvä pyörä
koeta sitä kirjoitti:
Voisit yrittää laittaa teräsvillaan hieman ainetta ja hinkata sillä. Ei kuitenkaan kromattuun putkeen vaan rosteriputkeen. Tulee taatusti kirkasta, ainakin mulla tuli.
Kokeilepa likaista öljyistä rättiä - likaa pitää olla siten, että siinä on erittäin hienoa pölyä. Öljyä pitää olla riittävästi että pöly ei aiheuta naarmuja - jäteöljykin käy. Kierrä rätti putken ympärille ja vetele rätin päistä, jotta tulee kunnon hankaus. Tällä keinolla sain itse putket puhtaaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.32311519- 2174883
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112588- 1621924
- 1291891
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il131378Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921238Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411146Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon401060- 85954