HARRY POTTER JA FEENIKSIN KILTA (PS2)

HELPPII

Olen vetänyt n. 49 % ja olen vielä tylypahkassa.Olen tehnyt kaikki muut tehtävät paitsi sitä Dean Thomasin kivihirviö tehtävää.Olen löytänyt 4 kivihirviötä:Senn joka on siellä Pimennon huoneen lähellä,sen joka kertoo että joku poika (harry) tuli lohikäärme perässään ja pudotti sen kaverin,Sen joka on siellä Missä Colin Creevey(tai joku sinne päin)luona ja sen joka on siinä Dean Thomasin lähellä.Mutta pulma onkin siinä että viimeinen on hukassa!olen etsinyt joka paikasta juolella mutta ei vain löydy.Tietäisikö joku missä se viimeinen on?Ei ole mitään tekemistä siellä tylypahkassa kun kaikki muut tehtävät vedetty.

ps.Voin auttaa jos voin jotakuta jolla on ongelmia toisten tehtävien kanssa.

Toivottavasti joku voi auttaa...

108

12474

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei vielä ostanut

      Onko peli suomenkielinen? Englanti ei ole vielä niin hyvin hallussa, että pelaaminen kävisi ilman sanakirjan apua.......

      • Pelin PC, PS2 ja XBOX360 versiot ovat täysin suomenkielisiä. Toki kielen pystyy myös vaihtamaan englanniksi.


      • ...
        tanzu84 kirjoitti:

        Pelin PC, PS2 ja XBOX360 versiot ovat täysin suomenkielisiä. Toki kielen pystyy myös vaihtamaan englanniksi.

        Entäs nämä taikojen kertaukset? Paha lähteä pelaamaan, kun ei tiedä kuin ensimmäisen ja toisen pelin taiat.......


      • Altaaf
        tanzu84 kirjoitti:

        Pelin PC, PS2 ja XBOX360 versiot ovat täysin suomenkielisiä. Toki kielen pystyy myös vaihtamaan englanniksi.

        tiedätkö miten saan harry potter ja feeniksin kilta ps3 suomenkieliseksi kun se on alussa englannin kielinen mutta haluaisin vaihtaa sen suomenkieliseksi.


      • ei saa
        Altaaf kirjoitti:

        tiedätkö miten saan harry potter ja feeniksin kilta ps3 suomenkieliseksi kun se on alussa englannin kielinen mutta haluaisin vaihtaa sen suomenkieliseksi.

        mitenkään suomeks.


    • Sama tyyppi

      Onko pelin alussa ns. "muistinvirkistyskenttä", jossa kerrataan edellisissä peleissä opetellut taiat? Olen pelannut vain ensimmäistä ja toista peliä.......

      • Antiristus

        Et iha ymmärrä ettei ne pelit ole ollenkaan yhteydessä toisiinsa eli joka pelissä ovat uudet ja opeteltavat loitsut.


    • -marikaaa

      hitsit kun mä pääsin just sen kohan läpi,mut en muista enään missä se viimenen oli :<


      Mulla on taas ongelmana kun mun pitäs ettiä A-K:n jäsenet "kelmien kartalta" mutta kun ei sieltä mitään löydy. Oon kans pelannu joku 49% ,mut tosin mulla on PC peli. Kumpa joku tietäs mistä ettiä A-K:n porukkaa sen kaiutin jutun jälkeen?

      • eifh

        mee sinne missä colin creevey vai mika olikaan oli sillo kun sen kamera oli siellä nii sitee se näytää itestään missä on viimenen kannettava räme


      • LadyAbreu

        Oon läpässy ne märeet, kellotornin, pöllöllän yms. mitä tulee sen jälkeen kun on saanu koko AK:n kokoon.
        Ongelma vain on se, että tehtäviä ei näy missään; ei kelmien kartasta, ja sillon kun kysyn Hermionelta ja Ronilta apua, ne vaan sanoo että katso kelmien kartasta kuka on vielä jäljellä...

        Voisko joku olla niin kiltti että auttais mua??


    • UUS Avuton

      jos menet sairaala siipeä päin niin vasemmalla on ''ovi'' josta pääsee ulos niin siellä on viides löysin itekki äsken

      • potter-poloinen

        Ite oon pelannu jo taikaministeriönkii läpi (siis sen mis oli niit kuolonsyöjiä) Mut nyt oon taas koulussa ja en tiedä mitä tekisin!?
        Oon pelaillu niitä tunteja mut alkaa äymää aika vähä tylsäks, ni tiiättekö mitä voisin tehdä!?


      • Jerzuuuu
        potter-poloinen kirjoitti:

        Ite oon pelannu jo taikaministeriönkii läpi (siis sen mis oli niit kuolonsyöjiä) Mut nyt oon taas koulussa ja en tiedä mitä tekisin!?
        Oon pelaillu niitä tunteja mut alkaa äymää aika vähä tylsäks, ni tiiättekö mitä voisin tehdä!?

        niin oon pelannut niin et oon tehnyt kaikki ak tehtävät ja noi ron ja hermy sanoo et pitäs kattoo kartasta lisää ak ihmisiä mut sielä ei oo ketää et mitä pitäs nyt tehdä tai mistä niitä löytää.


      • Jamizki
        Jerzuuuu kirjoitti:

        niin oon pelannut niin et oon tehnyt kaikki ak tehtävät ja noi ron ja hermy sanoo et pitäs kattoo kartasta lisää ak ihmisiä mut sielä ei oo ketää et mitä pitäs nyt tehdä tai mistä niitä löytää.

        Ootko siinä kohassa missä pitää tehdä ne Fredin ja Georgen suot? Mulla kävi tollee ku olin tehny pelkästään kaks suota, vaikka oikeesti piti tehdä kolme...


      • miekkä
        Jamizki kirjoitti:

        Ootko siinä kohassa missä pitää tehdä ne Fredin ja Georgen suot? Mulla kävi tollee ku olin tehny pelkästään kaks suota, vaikka oikeesti piti tehdä kolme...

        Se kolmas suo on kivitetyllä pihamaalla kun menet sinne niin siihen tulee semmonen pieni video jossa näytetään missä se on.


      • jumahtanut
        potter-poloinen kirjoitti:

        Ite oon pelannu jo taikaministeriönkii läpi (siis sen mis oli niit kuolonsyöjiä) Mut nyt oon taas koulussa ja en tiedä mitä tekisin!?
        Oon pelaillu niitä tunteja mut alkaa äymää aika vähä tylsäks, ni tiiättekö mitä voisin tehdä!?

        Kun itse tulin taikaministeriöstä niin törmäsin sen jälkeen Luna Lovekivaan eteishallissa ja se pyytää etsimään hänelle tavaroita.. Ainoo että minulla jumahti siihen että minulla on yksi tavara tiellä tietämättömällä.. jos joku tietää nii avittaisko?


      • tavarat
        jumahtanut kirjoitti:

        Kun itse tulin taikaministeriöstä niin törmäsin sen jälkeen Luna Lovekivaan eteishallissa ja se pyytää etsimään hänelle tavaroita.. Ainoo että minulla jumahti siihen että minulla on yksi tavara tiellä tietämättömällä.. jos joku tietää nii avittaisko?

        1. Suuri sali
        2. Kirjasto
        3. Sama "aukio" jossa pitää auttaa Susan Bonesia. Lehtikasojen alla
        4. Eteishalli josta pääsee tyrmiin
        5. Kellotorni aukio, jossa pitää auttaa Lunaa suon kanssa


      • Oon hukas...
        tavarat kirjoitti:

        1. Suuri sali
        2. Kirjasto
        3. Sama "aukio" jossa pitää auttaa Susan Bonesia. Lehtikasojen alla
        4. Eteishalli josta pääsee tyrmiin
        5. Kellotorni aukio, jossa pitää auttaa Lunaa suon kanssa

        Tietäisikkö mitä sen Lunan tavaroiden etsimis tehtävän jälkee pitää tehdä? Ron ja Hermione eivät kerro muutaku kuin jostakin ihme jutuista ja kelmien kartassa ei näy mtn.. Nii.. Osaisitko auttaa?


      • nl
        Jerzuuuu kirjoitti:

        niin oon pelannut niin et oon tehnyt kaikki ak tehtävät ja noi ron ja hermy sanoo et pitäs kattoo kartasta lisää ak ihmisiä mut sielä ei oo ketää et mitä pitäs nyt tehdä tai mistä niitä löytää.

        mene kivetetylle pihamaalle ja mee portaat ylös eti putki jota pitkin pääsee ylös ja eti lisää missä voi kiivetä


      • nl
        jumahtanut kirjoitti:

        Kun itse tulin taikaministeriöstä niin törmäsin sen jälkeen Luna Lovekivaan eteishallissa ja se pyytää etsimään hänelle tavaroita.. Ainoo että minulla jumahti siihen että minulla on yksi tavara tiellä tietämättömällä.. jos joku tietää nii avittaisko?

        yksi tavara on kirjastossa suuressa salissa maasillan sisäänkäynnin luona kellotornin pihamaalla ja viimeinen tavara on sisään käynnin pihamaalla yhen lehtikasan alla


    • Nimetön

      Ymmärtääkseni sairaala siiven lähellä olevalla parvekkeella.
      Ps. viittitkö auttaa mua kun oon siinä kohtaa missä se colinin kamera on heitetty sinne ylhäällä miten pääsen sinne ylhäälle?Täytyykö niitä penkkejä käyttää et pääsee sinne ylös? Ja sit mistä sen kalkkaroksen taikaliemi kirjan löytää kirjastosta?? plz auta :(

      • Shirlan

        sun pitää käyttää penkkejä ja sitte niitä rännejä uusia ;)


      • Wastaaja

        Kalkaroksen kirjan löytää kirjaston sieltä perältä missä on kielletty osasto tai joku sellanen niin sen ihan perältä vasemmalta reunalta. Ps. Miten löydän ne 3 kasvoa mitkä se yksi muotokuva haluaa? Ja kun siellä tylypahkan portaikon alapuolella on se yksi albusken kaartin jäsen niin missä on se muotokuva joka pitää löytää... Plz kertokaa. Voin vastata muihinkin kysymyksiin jos tiedän vastauksen. Ja penkkejä pitää käyttää että pääsee sinne ylös. Tarvittavat loitsut: Wingardium Leviousa (Siipirdum Leviousa) ja Reparo (Entistus).


      • elia45
        Wastaaja kirjoitti:

        Kalkaroksen kirjan löytää kirjaston sieltä perältä missä on kielletty osasto tai joku sellanen niin sen ihan perältä vasemmalta reunalta. Ps. Miten löydän ne 3 kasvoa mitkä se yksi muotokuva haluaa? Ja kun siellä tylypahkan portaikon alapuolella on se yksi albusken kaartin jäsen niin missä on se muotokuva joka pitää löytää... Plz kertokaa. Voin vastata muihinkin kysymyksiin jos tiedän vastauksen. Ja penkkejä pitää käyttää että pääsee sinne ylös. Tarvittavat loitsut: Wingardium Leviousa (Siipirdum Leviousa) ja Reparo (Entistus).

        miten löyän ne akn jäsenet ku oon tehny se sabotointi hommat mut ei ne oo kelmien kartalla


    • ..............

      - Muodonmuutoksen pihamaalla
      - Pimeyden voimilta puolustautumisen luokkaan vievien portaiden varrella
      - Maasilta
      - Neljännen kerroksen käytävällä eräänlaisella parvekkeella
      - Kivetetyllä pihamalla siellä ylemmällä tasolla (korjaa portaat)

      • Friikkipoika

        Kiitti kauheesti ;)


    • gongo

      Kysymys: Etsin Lunalle Viittä(5) tavaraa. Olen löytänyt vasta neljä. Missä yksi tavara on?

      Olen löytänyt tavarat;

      - Kirjastosta
      -Kellotornin pihamaalta
      - Suuresta salista
      ja
      - Maasillan sisäänkäynnistä

      Eli missä Viimeinen tavara?

      • sisäänkäynnin pihamaalta, kun lakaiset lehdet niiden kärryjen ympäriltä.


      • gongo
        tanzu84 kirjoitti:

        sisäänkäynnin pihamaalta, kun lakaiset lehdet niiden kärryjen ympäriltä.

        Löytyi, kiitos

        Mutta nyt jumitin uudestaan. Kun on saanut kaikki Lunan tavarat ja palauttanut ne hänelle, Mitä sitten pitää tehdä =/


      • GeorgeW

        Eli näistä Lunan tavaroista...
        Lueskelin tuolta, että yksi niistä löytyy kirjastosta. Eli jos näin on, niin mistä se tavara sieltä löytyy? Olen nyt tutkinut kirjaston ihan läpikotaisin, mutta en vain löydä sitä.


      • ...
        GeorgeW kirjoitti:

        Eli näistä Lunan tavaroista...
        Lueskelin tuolta, että yksi niistä löytyy kirjastosta. Eli jos näin on, niin mistä se tavara sieltä löytyy? Olen nyt tutkinut kirjaston ihan läpikotaisin, mutta en vain löydä sitä.

        Lunan lihakimpale löytyy shakinpelaajien pöydältä.


      • exilim83
        tanzu84 kirjoitti:

        sisäänkäynnin pihamaalta, kun lakaiset lehdet niiden kärryjen ympäriltä.

        miten ne lehet lakastaan siitä kärryn ympäriltä??


      • nl

        sisään käynnin pihamaalla lehtien alla


      • nl

        sisään käynnin pihamaalla yhden lehtikasan alla


      • nl
        exilim83 kirjoitti:

        miten ne lehet lakastaan siitä kärryn ympäriltä??

        ottaa harjan siipiirdium lentiusa loitsulla ja painaa neliötä niin monta kertaa kunnes lehdet häipyy


      • nl
        GeorgeW kirjoitti:

        Eli näistä Lunan tavaroista...
        Lueskelin tuolta, että yksi niistä löytyy kirjastosta. Eli jos näin on, niin mistä se tavara sieltä löytyy? Olen nyt tutkinut kirjaston ihan läpikotaisin, mutta en vain löydä sitä.

        pöydän päältä leijona päähine


      • nl

        sisään käynnin pihamaalla lehtikasojen alla


    • missä

      Siinä kalkaroksen pikkutehtävässä kun pitää löytää se taikaliemikirja, niin missä päin kirjastoa se on?
      Ron ja Hermione sanoo että se on taikajuomien osastolla, mutta missä sellanen on?

      • gongo

        Se oli kai Salaisten Kirjojen osastolla.


      • mindeh
        gongo kirjoitti:

        Se oli kai Salaisten Kirjojen osastolla.

        missä sielä se on? oon käyny sen tuhat kertaa läpi mut en silti löydä sitä... pitääks sielä taikoa tai jotain?


      • hp fani
        mindeh kirjoitti:

        missä sielä se on? oon käyny sen tuhat kertaa läpi mut en silti löydä sitä... pitääks sielä taikoa tai jotain?

        salaisten kirjojen osastolla on se kirja, muistaakseni se oli se kirja. vasenta käytävää ihan loppuun. se on ainanut kirja siellä lopussa. tai jos se ei ollut se niin se on se mikä on heti siinä alussa kirjahyppyl päällä... kaikkea ei voi muistaa :D


      • Wastaaja

        Eli varsinaista "Taikajuomien osastoa" ei ole. Kirja löytyy sen jonkin kielletyn osaston tai jonkin (siellä kirjastosta vielä eteenpäin) perältä vasemmanpuoleisesta nurkasta pieneltä hyllyltä.


      • nl

        salaisten kirjojen osastolta niitten porttien takaa vasemmalla puolella ihan perällä


    • ikkiam97

      moi! Viimeinen hirviö löytyy sairaalasiiven luota parvekkelta.

    • myrtti111

      Mulla on vain vaivaiset 22% Myrtin vessasta, mitä siellä oikein pitäisi tehdä?

      • jaaht

        mä rämppäsin vaan niitä taikoja sekaisin ja sitte yhtä äkkii ne (jos kattoo siit vessakoppien oviaukolta) oikeenpuolimmaiset kopit rämähti kaikki kiinni ja siit tuli pisteitä...nyt en vaan saa niitä kaikkii vasemmanpuolimmaisii samalla tavalla :DD


      • Neuvo
        jaaht kirjoitti:

        mä rämppäsin vaan niitä taikoja sekaisin ja sitte yhtä äkkii ne (jos kattoo siit vessakoppien oviaukolta) oikeenpuolimmaiset kopit rämähti kaikki kiinni ja siit tuli pisteitä...nyt en vaan saa niitä kaikkii vasemmanpuolimmaisii samalla tavalla :DD

        Avaa ensin kaikki kopit tulejo-loitsulla ja (en enää muista mihin oveen) käytä tönimös-loitsua.;)


      • nl

        sytytä lamppuja


    • Helppii tulossa

      Moi. Se viimeinen löyty kun olin menossa Luna Lovekivan luokse thestraaleja ruokkimaan. Se oli sellasella aika kivisellä parvekkeella (ei siis se joka kertoo et sen kaveri tippu, vaan eri).

    • unelma

      Minne pitää mennä, kun on suorittanut kaikki
      opettajien tehtävät? Hermione ja Ron eivät kerro.

      • Vastauksia?

        Mulla on sama onglema


      • Heidi1990
        Vastauksia? kirjoitti:

        Mulla on sama onglema

        Minulle tuli tielle juuri sama ongelma. Oletteko päässeet sen kohdan läpi? Apu olisi tarpeen.


      • nl

        tarvehuoneeseen


    • sdld

      se on siinä kune menee sinne ihmeen vene juttuun:D nii se on siinä alussa siinä ''polussa''

    • Anttu97

      Yks on siellä missä on colinin kamera. Siellä sisäpihalla. Menee ne leveet portaat ylös ja sitte sinne ihan päähäm...

    • miksu908

      voikko kertoa oletko löytänyt kaikki kivihirviöt ja mistä?

    • Empsku

      Olen tehnyt pelistä jo kaikki tehtävät, mutta olen pelannut vain 62 % läpi. En tajua yhtään mitä pitäisi tehdä. Olen suorittanut sen etsi Lunan tavarat tehtävän, mutta mitä nyt. Kelmien kartassa ei ole mitään ja Ron ja Hermione eivät auta.

    • pönttö543

      missä on kaikki lunan tavarat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pliis!!!!!!!!!!!!!!!sano
      !!!!!

      • kakakakae

        Mutokuvista kyselen. tarviin apuu siin 4 kerroksen muotokuval jol o ne seitit. 3 päinen kasvo homman tein mut tää selittää jotai tunnelin päässä on valoa???


      • jörö juntti
        kakakakae kirjoitti:

        Mutokuvista kyselen. tarviin apuu siin 4 kerroksen muotokuval jol o ne seitit. 3 päinen kasvo homman tein mut tää selittää jotai tunnelin päässä on valoa???

        sit et hallissa josta pääsee tyrmiin


      • rs omg
        jörö juntti kirjoitti:

        sit et hallissa josta pääsee tyrmiin

        mitä pitää tehä ku on löytäny kaikki lunan tavarat auttakaa plz


      • itse tarina osuus
        rs omg kirjoitti:

        mitä pitää tehä ku on löytäny kaikki lunan tavarat auttakaa plz

        on pelattu, mutta voit jatkaa linnassa seikkailua ja yrittää saada kaikkiin paikkoihin 100% mm. tutkimalla ja siivoamalla linnaa.


      • niko.10v
        itse tarina osuus kirjoitti:

        on pelattu, mutta voit jatkaa linnassa seikkailua ja yrittää saada kaikkiin paikkoihin 100% mm. tutkimalla ja siivoamalla linnaa.

        oon saanut 25/28 ak:n jäsentä ja vetänyt melkein kaikki tehtävät mut tyssäsi jo 28 prosentissa joten voisit sä autta dean thomasin tehtävässä (etsi kivihirvöt) koska oon löytänyt vasta 4/5 kivihirvit ni voisko joku autaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!


      • -----
        kakakakae kirjoitti:

        Mutokuvista kyselen. tarviin apuu siin 4 kerroksen muotokuval jol o ne seitit. 3 päinen kasvo homman tein mut tää selittää jotai tunnelin päässä on valoa???

        Seiska kerroksessa ja nelos kerroksessa on sen muotokuvan päät ja sun tarvii läytää vain 1 niistä


      • Jepllari
        niko.10v kirjoitti:

        oon saanut 25/28 ak:n jäsentä ja vetänyt melkein kaikki tehtävät mut tyssäsi jo 28 prosentissa joten voisit sä autta dean thomasin tehtävässä (etsi kivihirvöt) koska oon löytänyt vasta 4/5 kivihirvit ni voisko joku autaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!

        1. Kivitetty Pihamaa
        2. Suuri Kivisilta
        3. Muodonmuutoksen Pihamaa
        4. Neljännen kerroksen parvekkeella
        5. Kierre portaissa, josta pääsee Pimennon huoneeseen.


      • Julkka 11 v.
        Jepllari kirjoitti:

        1. Kivitetty Pihamaa
        2. Suuri Kivisilta
        3. Muodonmuutoksen Pihamaa
        4. Neljännen kerroksen parvekkeella
        5. Kierre portaissa, josta pääsee Pimennon huoneeseen.

        Apua!! mul o muotokuvien salasanoi selvitetty 91 % ja nyt tyssäs!! en tiiä mite saan luihuisilt tiedon siit et mikä o luihuisten muotokuvan salasana. ja toine onkelma on siin et et pysty pelaamaa kitakivee rohkelikon mestarin kaa ku en pysty puhuu sen kaa ku sehä o siel kivitetyl pihamaal siin iha luihuisen mestarin vieres seisoskelees, mut pitääks mun eka voittaa kaikki kitakivi mestarit enneku pääsen pelaamaa rohkelikon mestsarii vastaa?? auttakaa pliis mua


      • Help?
        Julkka 11 v. kirjoitti:

        Apua!! mul o muotokuvien salasanoi selvitetty 91 % ja nyt tyssäs!! en tiiä mite saan luihuisilt tiedon siit et mikä o luihuisten muotokuvan salasana. ja toine onkelma on siin et et pysty pelaamaa kitakivee rohkelikon mestarin kaa ku en pysty puhuu sen kaa ku sehä o siel kivitetyl pihamaal siin iha luihuisen mestarin vieres seisoskelees, mut pitääks mun eka voittaa kaikki kitakivi mestarit enneku pääsen pelaamaa rohkelikon mestsarii vastaa?? auttakaa pliis mua

        Mitenkä sen Luihuisen salakäytävän salasanan voi löytää? Muut on löyetty mut sitä vikaa en :(( Helppiii??


      • Auttakaas näissä!
        ----- kirjoitti:

        Seiska kerroksessa ja nelos kerroksessa on sen muotokuvan päät ja sun tarvii läytää vain 1 niistä

        Niin, sitä vaan, että miten Hagridin majal saa 100% löytöpisteet, ja missä on kaikki Fredin ja Georgen kätketyt paketit??

        Apuja kiitosss


      • Auttakaas näissä! kirjoitti:

        Niin, sitä vaan, että miten Hagridin majal saa 100% löytöpisteet, ja missä on kaikki Fredin ja Georgen kätketyt paketit??

        Apuja kiitosss

        hagridin maja

        http://www.youtube.com/watch?v=MS2-TCTNsRY


      • minäpä
        Help? kirjoitti:

        Mitenkä sen Luihuisen salakäytävän salasanan voi löytää? Muut on löyetty mut sitä vikaa en :(( Helppiii??

        Joo, tämä tulee aika myöhässä mutta jos joku vielä tarvitsee apua niin salasanan Luihuisten salakäytävään saa näin:
        Hae Rohkelikon poikien makuusalista näkymättömyysviitta. Mene se päällä tyrmän käytävään. Kaikki muu hoituukin itsestään, believe me. :)


      • at
        kakakakae kirjoitti:

        Mutokuvista kyselen. tarviin apuu siin 4 kerroksen muotokuval jol o ne seitit. 3 päinen kasvo homman tein mut tää selittää jotai tunnelin päässä on valoa???

        sun on löydettävä toinen sen muotokuvan toinen paikka


      • elias1234
        minäpä kirjoitti:

        Joo, tämä tulee aika myöhässä mutta jos joku vielä tarvitsee apua niin salasanan Luihuisten salakäytävään saa näin:
        Hae Rohkelikon poikien makuusalista näkymättömyysviitta. Mene se päällä tyrmän käytävään. Kaikki muu hoituukin itsestään, believe me. :)

        tietääkö kukaan ku on sabotoinu kaikki jutut et mistä löytää ne kan jäsenet ku roni hermione vaa änkyttää jostaki kato kelmien kartta mut ei siel o mitään


      • sarsku
        Julkka 11 v. kirjoitti:

        Apua!! mul o muotokuvien salasanoi selvitetty 91 % ja nyt tyssäs!! en tiiä mite saan luihuisilt tiedon siit et mikä o luihuisten muotokuvan salasana. ja toine onkelma on siin et et pysty pelaamaa kitakivee rohkelikon mestarin kaa ku en pysty puhuu sen kaa ku sehä o siel kivitetyl pihamaal siin iha luihuisen mestarin vieres seisoskelees, mut pitääks mun eka voittaa kaikki kitakivi mestarit enneku pääsen pelaamaa rohkelikon mestsarii vastaa?? auttakaa pliis mua

        sen saa kun ottaa näkymättömyysviitan ja menee takas, ja sit sielä on kaks lihuista jotka puhuu ja niitä pitää seurata. ne sanoo sen salasanan. sit vie viitta takas ja mee sanomaan se salasana.


      • nl

        kirjastossa pöydällä kellotornin pihamaalla suuressa salissa pöydällä maasillan sisään käynnin luona ja sisään käynnin pihamaalla lehtikasan alla joka on kottikärryjen luona


      • Apuaa!
        sarsku kirjoitti:

        sen saa kun ottaa näkymättömyysviitan ja menee takas, ja sit sielä on kaks lihuista jotka puhuu ja niitä pitää seurata. ne sanoo sen salasanan. sit vie viitta takas ja mee sanomaan se salasana.

        Apuaa! Osaako kukaa auttaa, en saa suuresta salista 100%. 74% oon saanu ja enempää en löyä :(( oon jo niihin putkiloihin siellä takana taikonu, pöllöltä saanu lehen, sit siihen dumbledoteb puhe paikalle taikonu et se katto muuttuu (sumu ja kynttilät) jaa shakki pelin voittanu....


    • vihnu99

      Mut miten saa ne kuulosuojaimet kun en löydä niitä sieltä kasvihuoneesta. Ja en kans tajua et miten sen kameran saa sieltä. Oon kasannu niitä tuleja ja korjannu putkia mutten löydä vieläkään!!!!!!!!!!

      • dsfdsfsd

        kuulosuojaimet saa kun menee niiden lähelle ja painaa toimintanäppäintä.


    • --------------------

      mene kirjastoon ja siittä taulun läpi...

      kun olet mennyt taulusta vieressäsi on portaat, mene ne ylös ja pian näet oven olus parvekkeella se on siellä

      • ebin-jukka

        Mites on?
        Oon ostamassa tätä peliä tietokoneelle, miten ne loitsut tapahtuu? Napista, vai jollakin hiiren heilutuksella.
        Minkälaiset taistelut on?
        Ite tykkäsin tästä PS2:lla joten koneellekkin ois mukava, mutta ei tiiä millane se on.
        Kokemuksia?


    • mayitbee

      Mistä oljo löytyy????

    • apuaaa

      tulee tää viesti vähän myöhässä mutta siinä tehtävässä ku luna käskee suokkia ne ihme tyypit ni mistä löydän sen lihan

    • M2tsku

      ite oon saanu vedettyy sen kohan ja se oli vaikeeta voin kertoo mis ne on envaa muista ku 4

      1 sillal ku se sanoo et harri tiputti sen kamun

      2 pimeyden voimiltasuojautumisen luokan portaissa

      3 heti siel dean thomasin alueen lähel

      4 en muista tarkalleen mis se on mut etsi sit sitä kellotornin läheltä siellä se on

      ja ite en oo löytäny sit kalkkaroksen antamaa tehtävää mihin tarvis sen jonku taika liemet kirjan toivottavasti autto minut löytää myös xbox live palvelusta käytiksel M2tsku

    • tarvitsen_kameran

      Hei apua! millain mä saan sen kameran? Kaikki muut kohdat oon suorittanu mutta siinä kamera-kohassa mä ny sitten jumitan.. Miten pääsen hakemaan sen?

    • oljo?

      missä oljo on ?!?!?!

    • joQ123

      oljon olinpaikkaa ei tarvi tietää, senku käyt sannoon sille weasleyn isälle ettää haluut lähtiä takas tylypahkaan, se on mun muistaakseni keittiösä

      • HPfani

        mitä se yhen muotokuvan vihje ''tunnelin päässä on valoa" tarkottaa?


      • harri pottu
        HPfani kirjoitti:

        mitä se yhen muotokuvan vihje ''tunnelin päässä on valoa" tarkottaa?

        Se vihje ei tarkota mitään. Vain mene seiska kerrokseen ja etsi se sama muotokuva ja puhu sille.


    • Heqpahullu

      Mitä Hannahile joka on portaikon alapäässä pitää tehdä?

    • entodellakaanosaa

      Mä en löydä Colinin kameraa mistään. Mä löysin sieltä katolta jonkun romukasan, mutta mä en pysty tekeen sille mitään. Mitä pitää tehdä? : DD

      • :ppp

        ootko kokeillu entistusta siihen romukasaan?? :) ja ite haluaisin tietää mitä tarkottaa se yhen muotokuvan vihje ''tunnelin päässä on valoa''?


    • joku

      mitä pitää tehä sen jälkeen ku on löytänyt kaikki lunan tavarat
      oon saanut 86% läpi

    • Nimetön1

      Mitä tarkottaa eti kolmet kasvot, ku se yks muotokuva sanoo nii ja e millää tajuu. Auttakaa mua!

      • helper

        Kysy eri muotokuvilta niin se selviää.


    • apua1

      hei miten ne kellorattaat saa sinne ylös? sillä mä oon yrittäny jo pitkään saaha ne sinne mutta en ole onnistunut.

    • potteeeer

      Sen Colinin kameran saa sieltä katolta, kun siirtää siipiirdiumilla niitä penkkejä pinoon ja kiipeää niiden päältä siihen muurin päälle (kannattaa laittaa ne penkit sen muurin päätyyn) ja menee sitä muurin reunaa pitkin ja kiipeää vain ylöspäin niin se kamera tulee vastaan. Se pitäisi heivata alas siipiirdium loitsulla, mutta ihan hyvin se tuli myös tulejo loitsulla :D

      Kysyisin sitten seuraavaa itse..
      Miten löydän kaikki oljon piilottamat tavarat?

    • qsdfbn

      Missä Luna Lovekivan tavarat on?

    • moimoi

      Etsin lunan kadonneita tavaroita.Olen löytänyt jo 3/5 tavaraa mutta en löydä loppuja.Tiedätkö missä paikoissa ne Lunan tavarat on?

      • mmmmmmmmms

        missä lunan tavarat on harry potter ja feeniksin kilta pelissä?


    • missä?

      missä se lunan tavara on joka on suuressa salissa .
      Missä se siel on?

      • potter fani :D

        sen pitäis lojuu siellä pöydällä.


    • minääQ

      Olen saanut käyttöön kaikki muut muotokuvat, paitsi tyrmien käytävällä olevan. Miten sen saa käyttöön?

      • lsfakfbseklgvwkyg

        mee näkymättömyysviitan kans ihan pääportaikon alhaalla olevasta ovesta sinne tyrmäkäytävään ja sit siin on kaks luihuista jotka puhuu keskenään ja menee siitä salakäytävästä niin kuulet sen salasanan niiltä.


    • Potterfani:3

      Joku kertoo onko hyvä hankinta tuo Feeniksin kilta pleikka kakkoselle :3?

    • Hp<3

      Miten saan tuon yhden rämeen kivetetyn pihamaan katolta? kun en millään pääse ylös. olen siis jo täällä putkien tasolla roikkumassa, mutta yksinkertaisesti rämeen luo en löydä kiipeilyreittiä /: help(:

    • majavah

      Jelppii! Vähä vanha tää peli jo mut haluun silti läpästä tän feeniksin killan ^^
      Elikkä oon iha lopussa mut en löyä rohkelikon kitakivi mestarii. Kaikki sanoo
      että se on kivetyllä pihamaalla mut mulla ei näy sitä missään ellei se oo katolla.
      Nolista.

      • maria9

        Moi, Rohkelikon kitakivimestari on siellä, missä Luihuisten mestari ja sille voi puhua vasta, kun on voittanu muut kitakivimestarit. Osaatko sanoa, mitä pitäs tehdä Hagridin majalla? Täytyykö kurpitsoille tehdä jotain? Anteeks tällanen kysely.


    • Anonyymi

      Voiko joku auttaa mua? En ymmärrä mitä Ginny Weasleyn tehtävässä pitää tehdä, ilmeisesti liittyy näkymättömyysviittaan, mutta mitä sen jälkeen tulee tehdä? Iso kiitos jo etukäteen!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      314
      3856
    2. 209
      3068
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2604
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2054
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1495
    6. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      178
      1402
    7. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1344
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1287
    Aihe