Kuoleeko Draco Malfoy?

Fleur*Delacour

Niin mitä luulette?Mä en usko siihen.Mutta sen näyttelijä sanoi haastattelussa uskovansa niin.Tuli vaan mieleen...Onko teorioita kuka kuolee?Ja niin voisiko rouva Figg(se ,joka aina huolehti Harrystä kun oli Dudleyn synttärit)olla mahdollisesti noita/velho?Ehkäpä uusi pimeyden voimilta suojautumisen uusi opettaja?!Luin joistakin huhuista että hänestä paljastettaisiin jotain ja uusi pimeyden voimilta suojautumisen opettaja on nainen.Niin että....?Onko teillä jotain teorioita tästä ja uudesta opettajasta?Kertokaa,jookos?!

24

1085

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • S/R shipper

      Mä uskon sen olevan joko Remus *itkee* tai Kalkaros... Sillä Rowlinghan sanoi tämän henkilön kuoleman olevan hyvin vaikea kirjoittaa...joten ilmeisesti se on joku Haryylle läheinen, tai tyyppi, joka on koko ajan vaarassa, eli Kalkaros... sehän ujutettiin takaisin Volden joukkoihin...

      • halis

        Mä luulen että ron kuolee koska se ainakin ois ollu vaikee kirjottaa, tai sitten hermione. Ehkä draco sillon liittyy harryn porukkaan. Okei on se vähän kaukaa haettua. Sitten mä luulen että uus ope vois olla fleur koska se toivo pääsenvänsä töihin tylikseen. Että semmosta.


      • Dara
        halis kirjoitti:

        Mä luulen että ron kuolee koska se ainakin ois ollu vaikee kirjottaa, tai sitten hermione. Ehkä draco sillon liittyy harryn porukkaan. Okei on se vähän kaukaa haettua. Sitten mä luulen että uus ope vois olla fleur koska se toivo pääsenvänsä töihin tylikseen. Että semmosta.

        Löin koulussa kaverini kanssa vetoa asiasta, sillä uskon, että Hagrid kuolee...se olisi aikas kamalaa...............


      • Fleur*Delacour
        Dara kirjoitti:

        Löin koulussa kaverini kanssa vetoa asiasta, sillä uskon, että Hagrid kuolee...se olisi aikas kamalaa...............

        Hagridia mäkin veikkaisin.Oisko mitenkään mahollista että Narcissa Malfoy vois olla se ope.Näää on kyllä vähä kaukaa haettuja...


      • hp-fan
        Fleur*Delacour kirjoitti:

        Hagridia mäkin veikkaisin.Oisko mitenkään mahollista että Narcissa Malfoy vois olla se ope.Näää on kyllä vähä kaukaa haettuja...

        ei varmaan ron tai hermione...menis hohto koko kirjasta jos jompi kumpi kuolis..


      • -C-
        halis kirjoitti:

        Mä luulen että ron kuolee koska se ainakin ois ollu vaikee kirjottaa, tai sitten hermione. Ehkä draco sillon liittyy harryn porukkaan. Okei on se vähän kaukaa haettua. Sitten mä luulen että uus ope vois olla fleur koska se toivo pääsenvänsä töihin tylikseen. Että semmosta.

        Tuskin se Fleur on..Nythän se olis vasta päässyt koulusta eli aika epätodennäköinen PVS ope..


      • Lumiukko Lapista
        halis kirjoitti:

        Mä luulen että ron kuolee koska se ainakin ois ollu vaikee kirjottaa, tai sitten hermione. Ehkä draco sillon liittyy harryn porukkaan. Okei on se vähän kaukaa haettua. Sitten mä luulen että uus ope vois olla fleur koska se toivo pääsenvänsä töihin tylikseen. Että semmosta.

        Tottakai Malfoy kuolee. Se on sille lurjukselle aivan oikein! Hahahahahahahahahahaah!


      • Anonyymi
        Lumiukko Lapista kirjoitti:

        Tottakai Malfoy kuolee. Se on sille lurjukselle aivan oikein! Hahahahahahahahahahaah!

        Mun mielestä DRACO on best💚💚💚🐍
        Luihuset on best💚
        Mun serkun mielestä DRACO ON SÖPÖ JA SIRÄ RATAA💚💚💚🐍🐍


    • Kalkaros

      Jos Kalkaros, Hermione, Ron tai Draco kuolee, J.K.Rowling on tyhmä! Kirjoista menis hohto!!!

    • Rosanna [goldfish]

      Täysin Rowlingin omien sanojen mukaan hän on sanonut jonkin merkittävän päähenkilön kuolevan viimeisessä kirjassa (merkittäviä päähenkilöitähän on monia), mutta sen tarkempaa tietoa kuolevasta ei ole annettu. Kaikki, mitä saatatte olla jostakin lukeneet ja missä ei erikseen kerrota Rowlingin sanoneen näin, ovat vain huhuja. Uusi PVS:n opettaja on kyllä nainen, mutta rva Figgiksi häntä en usko :) ...

    • Mä vaan

      Voisko olla et se joka kuolee olis Sirius? Sopis jotenkin tyylin, että Harryä vainoo aina epäonni perheen kanssa!?! Tietty voihan olla että se on joku opettajista joka kuolee...

      • Adasade

        Kukaan ei kuole paitsi lordi Voldemort


      • Adasade

        Ja kalkkaros kuolee ja albus bumblodore


    • Wendy

      Tämä on varmasti yksi kiihkeimmin pohdittuja noista huhuista... Kiva nähdä kuka oli lopulta oikeassa.
      Itse arvelen että, jos toi "kuoleva" on joku aikuinen, niin se voisi olla
      joko a) Kalkaros, joka sai aika vaarallisen pestin Dumbledorelta,
      tai b)- ja tää on kamala arvaus - Mr. tai Mrs. Weasley. Voisin kuvitella että jommankumman näiden kuoleman kirjoittaminen olisi kamalaa.

      Jos taasen "kuoleva" on oppilas, niin veikkaan joko a) Neville
      tai b) kuka tahansa Weasleyitten lapsista.
      Näidenkin kuolema oisi ikävä kirjoittaa. Weasleyt kun ovat niin mukavia, ja ajatelkaa nyt millainen elämä Neville-ressukalla on ollut. Mä luulen, että Neville voisi tehdä jonkun mahtavan rohkean uroteon pelastaessaan Harrya, Ronia ja Hermionea, ja samalla todistaisi, että Neville todellakin olisi aito Rohkelikko. Mä veikkaan eniten tätä Neville versiota ;).

      No, jää nähtäväksi, kunhan kirja tulee ;).

    • ...............

      se o McGarmiwa..vai mites se kirjotetaa..:P

    • Kärmeskieli

      Että kuolija olis Dumledore, Onhan tuota ikääkin jo...Ja se opettajahan ei välttämättä ole kukaan näistä henkilöistä jotka on jo mainittu kirjassa.

    • Tietäjä

      Dudley, se on Dudley! Se kuolee ylensyöntiin..:P

    • Fawkes

      Draco kuolee, eihän se kirjoissa oo kumminkaa ollu silleen vielä niin tärkees asemas... mut mä kyl teen jotain tosi kamalaa jos se on Draco, Sirius tai Remus!! Elättelen toiveita et loppukirjoissa Draco liittoutus Harryn kaa..
      Joo, ihan varmasti rouva Figg on noita. Mut ei se varmaankaa tuu opettajaks, en mä ainakaa usko..

      • Maini

        ...Sirius, nii mä kuolen sen kans. Se on ihanin henkilö niissä kirjoissa...Niin sympaattinen:)


      • Fleur*Delacour
        Maini kirjoitti:

        ...Sirius, nii mä kuolen sen kans. Se on ihanin henkilö niissä kirjoissa...Niin sympaattinen:)

        Mä puolestani uskon että kuoleva henkilö on joku ennestään tunnettu henkilö muuten kuolemassa ei oo mitään ideaa...(mun mielipide)Neville ja Dumbledore on mielestäni hyviä ehdotuksia kuoleviks.Mutta en taas usko sen olevan Dudley.Se on jotenkin liian etäinen...Jos rva Figg on noita niin luulen että se asuu Harryn lähellä koska se on määrätty turvaamaan sitä...Miks luulette että Voldemort yritti tappaa/tappoi Potterit?Tai siis Harryn.Mä oon tosi pettttyny jos kirjailija laittaa syyks sen että Voldemort rakasti Lilya.Jos ei J.K. Rowling parempaa keksi niin...


      • Witch-89
        Fleur*Delacour kirjoitti:

        Mä puolestani uskon että kuoleva henkilö on joku ennestään tunnettu henkilö muuten kuolemassa ei oo mitään ideaa...(mun mielipide)Neville ja Dumbledore on mielestäni hyviä ehdotuksia kuoleviks.Mutta en taas usko sen olevan Dudley.Se on jotenkin liian etäinen...Jos rva Figg on noita niin luulen että se asuu Harryn lähellä koska se on määrätty turvaamaan sitä...Miks luulette että Voldemort yritti tappaa/tappoi Potterit?Tai siis Harryn.Mä oon tosi pettttyny jos kirjailija laittaa syyks sen että Voldemort rakasti Lilya.Jos ei J.K. Rowling parempaa keksi niin...

        se tappoi/yriti tappaa Potterit, koska hehän olivat osa sitä Voldemortin vastaliikettä.. eville, voisi kyllä olla mahdollinen kuoleva henkilö, koska täytyyhän Nevillen jollain tavalla osoittaa olevansa Rohkelikko


    • Luen

      No nyt kun kaikki kirjat on ilmestynyt niin Severus, Dumledore ( vai miten kirjotetaanxD) ja Fred ainakin kuolee.

      • Luen

        Lisään nää oli Kuolemanvarjeluksessa.


    • ritvamummo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6689
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4330
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2760
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2080
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1633
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1071
    Aihe