Miten tuonne voi kirjoitella?..Vai pitääkö ensin kirjautua?Voisiko joku neuvoa?
Farmit.net
9
3042
Vastaukset
- ja ohjeet löytyy sieltä
farmitin sivuilta,
- hommaa Farmitissa
Rekisteröityessä kysellään lähes kaikki tilan tiedot jopa henk.kohtaisia tietoja.
- kirjautunut**
hommaa Farmitissa kirjoitti:
Rekisteröityessä kysellään lähes kaikki tilan tiedot jopa henk.kohtaisia tietoja.
ne kyselee ettei sinne kaikenmaailman mistään mitään ymmärtämättömät idiootit kirjoittele haukkumaviestejä ym. Palsta pysyy asiallisena kun henkilötiedot on palstanpitäjän tiedossa. Toista se on täällä. Välillä käy katsomassa esim. tuolla tukipalstalla,joka olisi kai tarkoitettu asialliseen keskusteluun,mutta kyllä siellä misit ym. älykääpiöt vaan jyllää. Harvoin täällä enää käyn,ja vielä harvemmin vaivaudun kommentoimaan mitään. Tämän jälkeen ei taas tarvi käydä vähään aikaan. Asiat ei kuitenkaan muutu parempaan tai asiallisempaan suuntaan. Tsemppiä kuitenkin kaikille maajusseille ja hyvää satovuotta! :)
- että "sen" takia
kirjautunut** kirjoitti:
ne kyselee ettei sinne kaikenmaailman mistään mitään ymmärtämättömät idiootit kirjoittele haukkumaviestejä ym. Palsta pysyy asiallisena kun henkilötiedot on palstanpitäjän tiedossa. Toista se on täällä. Välillä käy katsomassa esim. tuolla tukipalstalla,joka olisi kai tarkoitettu asialliseen keskusteluun,mutta kyllä siellä misit ym. älykääpiöt vaan jyllää. Harvoin täällä enää käyn,ja vielä harvemmin vaivaudun kommentoimaan mitään. Tämän jälkeen ei taas tarvi käydä vähään aikaan. Asiat ei kuitenkaan muutu parempaan tai asiallisempaan suuntaan. Tsemppiä kuitenkin kaikille maajusseille ja hyvää satovuotta! :)
http://www.farmit.net/farmit/fi/01_etusivu/Rekisteroityminen.jsp?clear=true
Joo miksi ei riitä mailiosoite jonka välityksellä saadaan henkilö selville jos on aihetta, kuitenkaan ei ole kysymyksessä kuin muutaman firman ylläpitämä "mainos-sivusto".
Mihin kaikkiin firmoihin ja ties minne ne antamasi tiedot päätyy???
Tiedätkö sinä?? - siellä
että "sen" takia kirjoitti:
http://www.farmit.net/farmit/fi/01_etusivu/Rekisteroityminen.jsp?clear=true
Joo miksi ei riitä mailiosoite jonka välityksellä saadaan henkilö selville jos on aihetta, kuitenkaan ei ole kysymyksessä kuin muutaman firman ylläpitämä "mainos-sivusto".
Mihin kaikkiin firmoihin ja ties minne ne antamasi tiedot päätyy???
Tiedätkö sinä??vaaditaan mm y tunnus ynnä muuta joista selviää onko kirjautuja todellakin maanviljelijä eikä mikään nuija. Näin sinne ei todellakaan pääse mitkään sosialisti-idiootit kirjoittelemaan typeriä kommenttejaan.
Se on kunnon sivusto kunnon maanviljelijöille! Jeeh. Sellaisia sais olla enenmmänkin. Tännekin vois tehdä samanlaisen systeemin ettei kaikki pääsis tähän osioon ollenkaan! - Sitä
siellä kirjoitti:
vaaditaan mm y tunnus ynnä muuta joista selviää onko kirjautuja todellakin maanviljelijä eikä mikään nuija. Näin sinne ei todellakaan pääse mitkään sosialisti-idiootit kirjoittelemaan typeriä kommenttejaan.
Se on kunnon sivusto kunnon maanviljelijöille! Jeeh. Sellaisia sais olla enenmmänkin. Tännekin vois tehdä samanlaisen systeemin ettei kaikki pääsis tähän osioon ollenkaan!Y-tunnusta vaadita. Omaani en ole laittanut enkä laita.
- Eräs viljelijä
Tarkistaakohan kukaan jos antaisi keksityt henkilötiedot?
- kknd
Tein virheen ja annoin oikeat tietoni, puhelin alko heti seuraavana päivänä piriseen ja roskamainonta pulppusi, kunnes muutin tietoni silleen että laitoin puhelin numero kohtaan että "ei kiitos mainonta" ja osotteeks saman.
- Juntti
kknd kirjoitti:
Tein virheen ja annoin oikeat tietoni, puhelin alko heti seuraavana päivänä piriseen ja roskamainonta pulppusi, kunnes muutin tietoni silleen että laitoin puhelin numero kohtaan että "ei kiitos mainonta" ja osotteeks saman.
Kaupallinen foorumi,joka kerää tietoja kaupallisiin tarkoituksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437