Farmit.net

Multasormi 45

Miten tuonne voi kirjoitella?..Vai pitääkö ensin kirjautua?Voisiko joku neuvoa?

9

3042

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja ohjeet löytyy sieltä

      farmitin sivuilta,

      • hommaa Farmitissa

        Rekisteröityessä kysellään lähes kaikki tilan tiedot jopa henk.kohtaisia tietoja.


      • kirjautunut**
        hommaa Farmitissa kirjoitti:

        Rekisteröityessä kysellään lähes kaikki tilan tiedot jopa henk.kohtaisia tietoja.

        ne kyselee ettei sinne kaikenmaailman mistään mitään ymmärtämättömät idiootit kirjoittele haukkumaviestejä ym. Palsta pysyy asiallisena kun henkilötiedot on palstanpitäjän tiedossa. Toista se on täällä. Välillä käy katsomassa esim. tuolla tukipalstalla,joka olisi kai tarkoitettu asialliseen keskusteluun,mutta kyllä siellä misit ym. älykääpiöt vaan jyllää. Harvoin täällä enää käyn,ja vielä harvemmin vaivaudun kommentoimaan mitään. Tämän jälkeen ei taas tarvi käydä vähään aikaan. Asiat ei kuitenkaan muutu parempaan tai asiallisempaan suuntaan. Tsemppiä kuitenkin kaikille maajusseille ja hyvää satovuotta! :)


      • että "sen" takia
        kirjautunut** kirjoitti:

        ne kyselee ettei sinne kaikenmaailman mistään mitään ymmärtämättömät idiootit kirjoittele haukkumaviestejä ym. Palsta pysyy asiallisena kun henkilötiedot on palstanpitäjän tiedossa. Toista se on täällä. Välillä käy katsomassa esim. tuolla tukipalstalla,joka olisi kai tarkoitettu asialliseen keskusteluun,mutta kyllä siellä misit ym. älykääpiöt vaan jyllää. Harvoin täällä enää käyn,ja vielä harvemmin vaivaudun kommentoimaan mitään. Tämän jälkeen ei taas tarvi käydä vähään aikaan. Asiat ei kuitenkaan muutu parempaan tai asiallisempaan suuntaan. Tsemppiä kuitenkin kaikille maajusseille ja hyvää satovuotta! :)

        http://www.farmit.net/farmit/fi/01_etusivu/Rekisteroityminen.jsp?clear=true

        Joo miksi ei riitä mailiosoite jonka välityksellä saadaan henkilö selville jos on aihetta, kuitenkaan ei ole kysymyksessä kuin muutaman firman ylläpitämä "mainos-sivusto".

        Mihin kaikkiin firmoihin ja ties minne ne antamasi tiedot päätyy???

        Tiedätkö sinä??


      • siellä
        että "sen" takia kirjoitti:

        http://www.farmit.net/farmit/fi/01_etusivu/Rekisteroityminen.jsp?clear=true

        Joo miksi ei riitä mailiosoite jonka välityksellä saadaan henkilö selville jos on aihetta, kuitenkaan ei ole kysymyksessä kuin muutaman firman ylläpitämä "mainos-sivusto".

        Mihin kaikkiin firmoihin ja ties minne ne antamasi tiedot päätyy???

        Tiedätkö sinä??

        vaaditaan mm y tunnus ynnä muuta joista selviää onko kirjautuja todellakin maanviljelijä eikä mikään nuija. Näin sinne ei todellakaan pääse mitkään sosialisti-idiootit kirjoittelemaan typeriä kommenttejaan.

        Se on kunnon sivusto kunnon maanviljelijöille! Jeeh. Sellaisia sais olla enenmmänkin. Tännekin vois tehdä samanlaisen systeemin ettei kaikki pääsis tähän osioon ollenkaan!


      • Sitä
        siellä kirjoitti:

        vaaditaan mm y tunnus ynnä muuta joista selviää onko kirjautuja todellakin maanviljelijä eikä mikään nuija. Näin sinne ei todellakaan pääse mitkään sosialisti-idiootit kirjoittelemaan typeriä kommenttejaan.

        Se on kunnon sivusto kunnon maanviljelijöille! Jeeh. Sellaisia sais olla enenmmänkin. Tännekin vois tehdä samanlaisen systeemin ettei kaikki pääsis tähän osioon ollenkaan!

        Y-tunnusta vaadita. Omaani en ole laittanut enkä laita.


    • Eräs viljelijä

      Tarkistaakohan kukaan jos antaisi keksityt henkilötiedot?

      • kknd

        Tein virheen ja annoin oikeat tietoni, puhelin alko heti seuraavana päivänä piriseen ja roskamainonta pulppusi, kunnes muutin tietoni silleen että laitoin puhelin numero kohtaan että "ei kiitos mainonta" ja osotteeks saman.


      • Juntti
        kknd kirjoitti:

        Tein virheen ja annoin oikeat tietoni, puhelin alko heti seuraavana päivänä piriseen ja roskamainonta pulppusi, kunnes muutin tietoni silleen että laitoin puhelin numero kohtaan että "ei kiitos mainonta" ja osotteeks saman.

        Kaupallinen foorumi,joka kerää tietoja kaupallisiin tarkoituksiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe