Feeniksin kilta jouluksi

Feeniksin kilta jouluksi

FEENIKSIN KILTA
”Harry James Potter, sinut on kutsuttu oikeudenkäynteihin vastaamaan....”
”Minun nimeni on Harry James Juppi Potter”
”Arvasin”, sanoi oikeudenkäyntiin tuleva Dumbledore, ”Minä olen Potterin todistaja
”Kuten haluat rakas, Dumbledore”
Cornelius Toffee istui tuolissa meditoimassa.
”Harry Potter on syyllistynyt törkeään rikokseen alaikäisten velhojen...oletko sinä Harry Potter?”
”Kyllä.”
”Oletko sinä Likusterintie 2 asukas”
”Kyllä”
”Teit rikoksen tietäen...”
”Olevani juppi, ilman muuta”, Harry täydensi
”Todistajatta?”
”Itseasiassa paikalla oli todistaja, kissaseksin mestari, lebsojen lebso, rouva Figg”, vastasi Dumbledore
”Tämä oikeudenkäynti on päättynyt, kun todistajat ovat selvät”, sanoi Toffee

Harry lähti oikeussalista yksin erakkona. Hän kohtasi Draco Malfoyn isän yksin.
”Mitä sinä siinä siinä möllätät? Kohta minä sanon ´karkotaseet´, jos et väisty. MINÄ olen Harry Potter, painu matkoihisi surkea rotansyöjä ennen kuin minä otan mun oman sauvani, sanoi Potter
”Minä olen Lucius Malfoy. Minä sanon, että Potterin saattaisi olla viisasta pitää päänsä kylmänä ja painua tylykakkaansa, jossa hän on suojassa sen voimilta, jota kutsutaan Velli Voldemortiksi”

Niin lähti Harry Tylypahkaan ja saapui Tylypahkaan. Harryllä vippasi aivoissa ja arpi tuntui olevan kipeä. Harryn ei olisi kannattanut laittaa otsalleen etikkaa, kuten hän teki aamulla. Harry halusi näyttää kovalta tyypiltä ottaessaan Lunaa oikein kädestä kiinni. Harry halusi näyttää kovalta, kun oli oikein etikalla ajanut partansa.

”Näetkö sinä nuo eläimet”, kysyi Harry
”Näen, minä (minullakin vippaa päässä enemmän kuin tarpeeksi)

Niin he menivät Tylypahkaan, jossa suuret pidot alkoivat. Harry se näki, että Hagrid oli poissa Tylypahkan ikkunasta.

”Hagrid se varmaan on käynyt metsässä juomassa hieman simaa ja sammunut sinne? Kenties Hagrid on löytänyt peikon ja vähän innostunut sen kanssa yhteiseen seuraelämään ja jopa hieman kovempiin leikkeihin”, sanoi Ron
”Pitäisikö mennä katsomaan”, ajatteli Harry

Juhlat alkoivat. Harry näki uuden Pimeyden Voimilta suojautumisen opettajan.
”Se on Pimento”, sanoi Ron, ”Päässä sillä vippaa ja se on päästään ihan kuin lehmä, kuten minäkin”
”Ron, hän on homoministeriöistä”, sanoi Hermione, ”Älä hauku häntä.”
...
Seuraavana päivänä Harry otti tulisalamansa ja painui ulos jahtaamaan puluja. Harry tunsi olonsa kotoisaksi, sillä pulut olivat hänen yksi parhaista huveistaan... Harry harrasti sitä hommaa etenkin näin kun Hermione ja Ron olivat poissa. Puluilun jälkeen hän palasi Rohkelikko torniin. Siellä kuului uutinen kymmenestä karanneesta kuolonsyöjästä.

Harry meni Pimennon tunneille. ”Kuten tiedätte taikaministeriön alaisena velvollsuuteni on. opettaa teitä henkisesti valmentaa teidät taikuuden teorian ja opettaa teille minun lempiloitsuni karkotaseet... Kuten tiedätte että muinainen pimeydenvelho olisi noussut se on vale!”
”Se ei ole vale. Mutta palannut hän on”
”Toistan se on vale”
”Ei ole”
”Potter tule-luokseni-huomenna-jälki-istuntoon-huomenna (harrastamaan mammaseksiä)

Niin Harry eleli. Hän näki näkyjä öisin (kuten mielisairaat yleensä) kävelevänsä eräänlaisilla osastoilla. Silloin hän näki merkillisen näyn. Ronin isään purtiin ja silloin Harry heräsi.

”Mitä Sinä Potter Harry kieppuilet minun sängyssäni, tahdotko sinä homoilla kuten yleensä”
”RON isäsi on hyökkäyksen kohteena”
”MITÄ!”
Silloin tuli McGarmiva teennäinen ilme kasvoillaan.
”Taasko sinä Potter näet sanoinkuvaamattoman mielenkiintoisia näkyjäsi kuten yleensä?”
”Ronin isä on myrkytetty. Pois tieltäni McGarmiva tai tulee oikein karmiva karkotaseet sun päälles”

He lähtivät mielisairaalan johtajan puheille. McGarmiwa humalassa kuten viikonloppuisin sopii ja Harry sekavana kuten yleensä. Niin he sitten Harry avasi Dumbledoren oven
”Sitruunahomppeli”, Dumbledore sanoi
Harry tuli sisälle. Hän nopeasti siirsi itsensä pois mielisairaalasta Kalmanhanaaukio 12:teen toista. Siellä sitten Harry majaili ja sitten Harry lähti taikaministeriöön, josta Harry siirsi Hermioneen.

Harry meni kuvainnollisesti naimisiin Hermionen kanssa. Hän antoi Hermionelle kaljuunan, koska omaisuus piti jakaa puoleksi. Palkkioksi Harry sai sitä samaa, mitä jokainen mies 10 vuotta, sitten Hermione otti eron. He perustivat sitten mielisairasta sairaimmat kerhon koululle ja niin he eräänä kertana tapasivat Dobyn...



”Kuules, rakas kotitonttu, antaisitko minulle vähän panoa”
”Mitä tahansa mitä Harry Potter haluaa.”
”Hyvä olethan nainen. Tarvitsen uusia kokemuksia, koska kukaan nainen ei huoli mua. Kerro siis olisiko tässä talossa jotain paikkaa, missä voisi LUVATON seurustelukerho kokoontua”
”Kyllä Tarvehuone, siellä sitä kotitontutkin käy iltaisin sutaisemassa tyhjää. Miten niin”
”Hyvä.”
He kokoontuivat sinne Seuraavana iltana.
”Juppikerhossa harjoitellaan yksinkertaisia loitsuja me harjoitellaan täällä karkotaseita. Me karkoitetaan täältä kaikki lebsot ja homot. SMITH, rääkäisi Harry, ”Painu siihen-saastaiseen-homokotiin-Puuskupuhiin-missä-miehet-puuskuttavat. Hyvä hyvä.”
Niin he harjoittelivat näitä intiimiä sukupuoliseen yhteyteen valmistavia opintoja Tylypahkassa. Harry tietenkin näki erään
Cho Changin, hullujenhuoneen kauneimman. Tottakai Harrya alkoi ujostuttaa, kun hän näki jotakin tommoista. Silloin kun älykääpiökerho lähti Cho jäi Harryn alle mistelin luokse.

Harry tunsi pistelyä poskissaan. ”Harry, olet luotuni”
”Hyi olkoon, huora”, Harry ajatteli. No mikäpä tässä nyt on puolituntia aikaa. Ahh huorimiseen. Niin he olivat tarpehuoneessa ja puuhailivat. Harry Huorannulikka näki sitten kivan näön. Harry näki uusia tarpeita... Niin sitten Harry palasi.

Seuraavana päivän hän meni jälki-istuntoon. ”Hyvä kaiverra tällä kakalla naamaasi toinen arpi.”, silloin Harry tunsi voiman... Hän tunsi mielisairauden pääsevän valloilleen. Harry tunsi Vaippapöksy Voldemortin, Velhojen velhon.

Niin alkoi Joululoma... Sitten yhtenä päivän he menivät koko sakki Ministeriöön. Harry halusi saada käsiinsä sen Ennustuksen, sen lasipallon. Olihan hullu mustalasinen professori valmis tekemään mitä vain hurmatakseen kotitonttunsa.

Teinpähän hieman erilaisen kertomuksen tähän Feeniksin killasta. Kuiva homoläppä sai vähäksi aikaa jäädä ja K12 rajoitus ottaa käyttöön.

1

509

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tässä sitä ollaan

      Eli nämä tämän lajityypin novellit jatkavat yhä tällä osastolla.

      Mutta ei, itse asiassa sanoisin, että tämä oli kyllä sellainen, jonka luki loppuun asti. Voisin sanoa, että tämä oli omalla tavallaan hyvä, vaikka välillä homma karkaakin kirjoittajan käsistä kokonaan, mikä on melko huono juttu, jos kirjoitusharrastustaan aikoo jatkaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1265
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe