yenit, miten ne menevät euroissa?

miumiu-

paljonko on 1 euro yeneissä? 10 euroa? 100 euroa?

tai en tiedä onko helpompi ilmoittaa, paljonko 100 yeniä on euroissa yms, mutta kiitos kaikista tiedoista.

8

2235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sasae

Etsi oman pankkisi kotisivuilta valuuttalaskin, niin voit helposti tarkastella hintoja.

100 yenia on n. 70 senttia.

• jenin kurssi

100 jeniä on kylläkin 60 senttiä.

www.oanda.com

• valuuttakurssit

www.forex.fi

• ...ne menevät, sekä euroissa, että ihan jeneissäkin.

• ...mulle

Mä opettelin hinnat helpolla matemaattisella kaavalla: ensin kaksi numeroa (yleensä nollaa) lopusta pois, sitten jaat kolmella ja kerrot kahdella. Tämän mukaan 100 yeniä - 2 numeroa lopusta pois on 1 ja kun se jaetaan kolmella on 0,33 ja kerrotaan kahdella = 0,66. Onko se just täsmälleen oikea kurssi, se ei minua haitannut, mutta sen sain selville maksaako joku euroja, kymmeniä euroja vai satoja euroja. Matkalla en välitä niin tismalleen tietääkään!

• Ossimax

Saattanut kurssi pikkasen vaihtua siita, kun alkuperainen kysymys on esitetty 4 vuotta sitten, jolloin yksi euro maksoi melkein 170 yenia ja nyt nippa nappa yli 110 yenia....

• Yen is expensive!

Aina paranee, 1 euro on enää 103 ~ 102 jeniä (vaihtelee päivittäin)... Nyt ei ole paras mahdollinen aika matkustaa Japaniin taikka tilailla rompetta sieltä päin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5190
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2315
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1504
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      92
      1446
    5. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      204
      1406
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1396
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1145
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      8
      1090
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1027
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      267
      1025
    Aihe