kun katsotaan digiboksin kautta yle teemaa tai 1 ja 2yle kanavia,katoaa suomenkielinen tekstitys hetken kuluttua.onko se meidän alueen tai boxin vika vai onko tää yleistä? ei viitsisi maksaa televisiolupaa ellei saa täyttä palvelua!
teksti katoaa
5
550
Vastaukset
- toimii boksilla
...Seinäjoki, kaapeli ja Humax CX-FOX C II
- cnyyvannzn
tv-maksun voi kätevästi irtisanoa netissä:
http://www.tv-maksu.fi/navi1_3.html - tekstitystä tarvii
kun ruotsinkielisten palvelut pelaa.
- tupeksii jatkuvasti
Tallensin digiboxiin super size me-elokuvan.
Eikös nämä YLEläiset katkaisseet tekstityksen kesken elokuvan, tosin palasi puolen tunnin päästä.
Hyvä YLE!
Jatkakaa samaan malliin niin kansa hermostuu ja lopettaa puuhastelunne. Tämä on vaan maallikon neuvo, jota itse olen välillä kokeillut, kun sama juttu mulla täällä, ei näy tekstityksiä. Kokeile sellaista, että menet digiboxivalikkoon/kokoonpano. Sieltä etsit versiopäivitys kohdan ja etsit uutta päivitystä. Mun oma boxi (Matsui perusmalli) ei ainakaan ole löytänyt päivityksiä, mutta mielestäni se vähän riippuu digiboximallista. Auttaisiko tuo? Jos boxi löytää uuden päivityksen, niin jotain sen pitäisi parantaa/korjata tai ainakin tarkoitus on.
(ei viitsisi maksaa televisiolupaa ellei saa täyttä palvelua!)
Joo... olen kanssasi samaa mieltä. Lupamaksu on jo muutenkin noussut ihan älyttömyyksiin. Ja tulevaisuudessa nousee entisestään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016133
- 2123396
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183315Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663298Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162515Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242494Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282353- 2652052
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441636- 61398