kun katsotaan digiboksin kautta yle teemaa tai 1 ja 2yle kanavia,katoaa suomenkielinen tekstitys hetken kuluttua.onko se meidän alueen tai boxin vika vai onko tää yleistä? ei viitsisi maksaa televisiolupaa ellei saa täyttä palvelua!
teksti katoaa
5
577
Vastaukset
- toimii boksilla
...Seinäjoki, kaapeli ja Humax CX-FOX C II
- cnyyvannzn
tv-maksun voi kätevästi irtisanoa netissä:
http://www.tv-maksu.fi/navi1_3.html - tekstitystä tarvii
kun ruotsinkielisten palvelut pelaa.
- tupeksii jatkuvasti
Tallensin digiboxiin super size me-elokuvan.
Eikös nämä YLEläiset katkaisseet tekstityksen kesken elokuvan, tosin palasi puolen tunnin päästä.
Hyvä YLE!
Jatkakaa samaan malliin niin kansa hermostuu ja lopettaa puuhastelunne. Tämä on vaan maallikon neuvo, jota itse olen välillä kokeillut, kun sama juttu mulla täällä, ei näy tekstityksiä. Kokeile sellaista, että menet digiboxivalikkoon/kokoonpano. Sieltä etsit versiopäivitys kohdan ja etsit uutta päivitystä. Mun oma boxi (Matsui perusmalli) ei ainakaan ole löytänyt päivityksiä, mutta mielestäni se vähän riippuu digiboximallista. Auttaisiko tuo? Jos boxi löytää uuden päivityksen, niin jotain sen pitäisi parantaa/korjata tai ainakin tarkoitus on.
(ei viitsisi maksaa televisiolupaa ellei saa täyttä palvelua!)
Joo... olen kanssasi samaa mieltä. Lupamaksu on jo muutenkin noussut ihan älyttömyyksiin. Ja tulevaisuudessa nousee entisestään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241270
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283929- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144610- 38577
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!
Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte243471