muiks! olen orimattilassa asuva 16 v tyttö, ja oon ollu jo tosi kauan kiinnostunut alottamaan jalkapallon pelaamisen. en sano että oisin hyvä siinä, mut haluun oppia ja nautin siitä. missä olis mahdollisuuksia päästä treeneihin tms. , tai oisko muita samanikäisiä samalta suunnalta aloittelijoita jotka haluis keskustella asiasta tai jos vaik yhdessä alotettais pelaaminen? auttakeehan! :)
fudiksen pelaamisen alottaminen
1
444
Vastaukset
- -Heppatyttö-
Heips! Minäkin olen ollut kiinnostunut jalkapallosta todella pitkään. Ala- asteella pelasin väli- ja liikuntatunneilla ja kotona potkiskelin jonkun verran, mutta viime syksynä sitten vihdoin päätin aloittaa joukkueessa. Ja kyllä kannatti! Onhan siinä tosin omat vaikeutensa aloittaa näin "vanhana", sillä muut samanikäiset ovat pelanneet jo useita, useita vuosia. Nyt kadun hieman, etten aloittanut jo aiemmin... Mutta mene sinäkin vain rohkeasti mukaan! Voithan kysyä vaikka liikunnanopettajaltasi lähiseudun joukkueista. Eikä pelaamisen välttämättä tarvitse olla vakavaa! Hyvä vain, kun on harrastus, josta todella tykkää. Onnea sinulle yritykseen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.806572- 1486117
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.5013936Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1232391- 421549
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4221466- 741275
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471094Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan611086Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes281036