Onko kukaan täällä saanut tyttö/poikaystäväänsä yrittämällä vain sitkeästi?Koska nyt on itsellä niin turhauttava tilanne.
Tuntuu,että tein mitä vaan,tämä kundi ei huomaa.Olen varmaan tehnyt jo suurimman osan asioista joita voi tehdä.
Olen jo nyt tehnyt asioita joita en normaalisti tekisi,kuten soittelen tälle.
Tosin tässä on yksi ongelma;aina kun puhun/nään tätä tyyppiä,se on jossain bileissä yms missä kaikki ovat ihan sekaisin :(
Tääkin on jo melko epätoivosta kirjottaa tänne,mutta pakko vaan tietää että onko enää mtn tehtävissä?
En tiedä,kohta on vaihtoehtoina enää,että suoraan kysyn asiaa.Mutta eikai sitä nyt voi mennä suoraan kysymäänkään,että "Kiinnostaako vai ei?"..vai?
Lisäksi vielä,että tämä kundi on semmonen,että käy ympäriinsä pikkutyttöjen kanssa,jotka parhaassa tapauksessa ovat minuakin jo 3v nuorempia.
Neuvoja??
Turhauttavaa.
3
520
Vastaukset
- Brange
Lisään vielä,että tämä poika saa pääni täysin sekaisin.En ole pystynyt viimeseen pariin viikkoon syömään kunnolla,koska ei tarvitse kun ajatella tätä kundia niin vatsalaukku heittää voltteja.
Myöskään en meinaa pystyä illalla nukahtamaan.Kasvot pyörii mielessäni ja järki koittaa saada sydämen lopettamaan haaveilun.
Olen koittanut iselleni kertoa,etten saisi haaveilla,koska saatan tippua linnoista kovaa ja korkealta.- noin
olen pahoillani. Jos tämä tyyppi 'pyörittää' niitä nuoria tyttöja jne. hän tuskin on kiinnostunut sinusta. Ja oletko varma että hän ansaitsee sinut?
- Navicat
Mulla oli hieman samanlainen tilanne
Ihastuin keväällä erääseen tyttöön oikein kunnolla. Yritin kaikkeni saadakseni hänen huomionsa, ja kulutin usein aikaani haaveilemalla hänestä.
Jotenkin en sitten kestänyt enää. Päätin ottaa kunnolla vauhtia, ja mätkähtää oikein kunnolla sieltä pilvilinnoista. Pyysin tytön ulos, ja puhuin asiasta, pakithan sieltä tuli.
Mutta hengissä olen yhä, ja kavereita ollaan tytön kanssa.
Jos saisin valita turvallisen, aidatun pilvilinnan tai pilvenhattaran väliltä, niin ottaisin jälkimmäisen. Loikkaisin sitten taas alas tarvittaessa, koska elämä ei ole elämää ilman vastoinkäymisiä :|
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t553793- 332231
- 402104
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171721Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401552Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251492- 801447
- 1411186
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221143Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901115