Tikka Sporter

tiedustelija

Tikka m65 Sporter 308 win. Mielipiteitä ko. aseesta ja mikäköhän olisi käypäinen hinta hyväkuntoisesta yksilöstä. Valmistetaankohan enää edes koko asetta?

8

7556

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • imppu

Uuden hinta on tätä nykyä 1060-1170 EUR ja käytetyn hinta on neuvottelukysymys. Jos joku oikein haluaa juuri tuon aseen, niin voit saada ~850 EUR. Käypäinen hinta lienee 500-750 EUR kieppeillä.

http://www.ahtihuvila.fi/mastersporter.htm

• muukalainen

..ei enää tehdä. Tuotanto lopetettiin reilu viis vuotta sitten. Itselläni on tuo ase ja voin kertoa sen toimineen kovissa pakkasissa ja pahoilla vesikeleillä, joten jos löydät jostain Tikka m65 Sporter308 win. niin osta pois vaikka joutuisit maksamaan kovankin hinnan.

• sport65

kesä heinäkuun vaihteessa tulee sakolta uudelleen tikka sporter 65 myyntiin

• kempula
        sport65 kirjoitti:

kesä heinäkuun vaihteessa tulee sakolta uudelleen tikka sporter 65 myyntiin

Vai tarkoitatko Tikka T3 sporteriako tarkoitat? sellainen kyllä on tulossa

• Andy

Noita ei tehdä enää. Tuo AH:n ase on toinen malli, ei m65.

Alan harrastajilla tuntuu olevan iso poru näiden "ainoiden oikeiden vanhojen hyvien" Tikkojen valmistuksen loppumisesta, joten lienee hyvä peli. On toiminut mm. tarkka-ampujakiväärien rakenteluaihiona.

• imppu

No, eipä ole ensimmäinen kerta kun meikäläinen on väärässä...eikä vimeinenkään :) Osaatko Andy sanoa, mitä eroa originaali M65:lla ja tuolla AH:n Tikalla on?

• jth
        imppu kirjoitti:

No, eipä ole ensimmäinen kerta kun meikäläinen on väärässä...eikä vimeinenkään :) Osaatko Andy sanoa, mitä eroa originaali M65:lla ja tuolla AH:n Tikalla on?

Oikeassa lukee piipussa Tikkakoski ;) Ei leikki sikseen. Vanha ja ainoa oikea Tikka m65 Sporter on ihan eri kapistus kuin Sakon nykyisin markkinoima. Uudessa on aika pieni tekninen moka, kun liipasimen vetovastuksen säätöä varten pitää puut irroittaa raudoista!!! Onkohon ko. vika korjattu tämän vuoden tuotantoon?

Jos jollakin on vanha Sportteri ylimääräisenä ja hyvässä kunnossa, niin olen kiinnostunut ostamaan koska vaan.

• moro

jos jollakin on tikka m65 sporter (cal30-06) oikean kätinen tukki niin olen kiinostunut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      64
      5240
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      2485
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      268
      2406
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2359
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1694
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      219
      1488
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      52
      1084
    8. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1043
    9. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      89
      1016
    10. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      66