söpöintä mitä poika on sinulle tehnyt?

_-_-_-_-_-

kerro mikä on söpöintä mitä poika(poikaystävä,iso-veli yms..) on sinulle tehnyt
tässä oma: yhtenä iltana oli aika kylmä sitten ihastuksellanikin oli. Päädyttiin halailemaan ja hieromaan toisiamme lämpimiksi .. söpöö

25

7260

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ghhfhg

      Kerran yks tuntematon poika sano mulle, että moi. Hahhah, tuossa kai siis söpöin tapahtuma..katsos se oli varmaan ainoa kerta kun kukaan(poika)mulle on puhunu.

      • kehunut meikäläistä

        pariin otteeseen että minä olen ihana.:) Tässä nyt ei siis ole mikään taka-ajatus hänellä eli ihan ystävällismielisesti on tuo sanottu.
        Kyllä pelasti päivän!:)


    • käpy

      Poikaystäväni peittelee minut aina välillä kun olen todella väsynyt, suukottaa poskelle ja tulee viereeni nukkumaan, käsi ympärilläni.

    • mustasiipi666

      ...oma poikaystävä tuli matkaltaan hiukset aivan sekaisin, lahjakassi ja ruusut mukanaan.

      • Sryjgd

        ...kun poikaystäväni löi minua 1,5 vuoden seurustelun jälkeen.


      • petetty tyttö
        Sryjgd kirjoitti:

        ...kun poikaystäväni löi minua 1,5 vuoden seurustelun jälkeen.

        ihaninta oli se mulla ku oltiin seurusteltu vuos niin se petti mua vieraan tytön kaa... Eiks oo söpöö??


    • tyttö922

      nykyiseni sanoi ensimmäisillä treffeillämme niin ihanasti "hyväää syntymäpäivää", olihan silloin syntymäpäiväni. ilta oli noin muuten menny hyvin ja makoilimme sylikkäin meillä kun hän sanoi tuon. ah kuinka se olikaan niin ihanaa

      • kissi

        ei kukaa poika oo semmoi sanonu mitää ihanaa mulle.:D mut ehkä joskus..


    • ollrait

      olimme silloisen poikaystäväni kanssa heillä yötä, kello oli neljä,emmekä olleet saaneet unta.tulimme keittiöstäpojan huoneeseen ja poika otti minut peilin eteen ja laittoi käden ympäriltäni ja katsoimme peiliin ja poika sanoi "me ollaan itseasiassa aika söpö pari". se oli niin suloista.

    • oiefowrigrgoh

      tää ei oo ees mikään paras, mutta saa silti mun sukat aina pyörimään jaloissa. :) eli se kun poika kesken tavallisen juttelun vaihtaa aihetta ja sanoo, että tuu syliin. :D ihana!

    • tuntematon ( en halua palja...

      1. ihastukseni painoi päänsä minua vasten

      2. ihastukseni tuli syliini

      3. ihastukseni hieroi minua

      4. ihastukseni tule lähelleni

      5. ihastukseni keskittyi minuun vain tunnilla

      6. toinenkin ihastus keskittyi minuun samalla tunnilla.

      niit on tosi paljon :D

      • Anonyymi

        Jee! En oo ainoo jolla on kaks ihastusta!!! 🙃🙃🙃


    • raksastunut

      oltiin telttailemassa alku kesästä.. ja illalla tultiiin uimasta ni tuli sitten kylmä ni mentii öhöm, "alusvaatteet" päällä samaaan makuupussiin nukkumaan.. siellä se piti mua lämpimänä koko yön ^^

    • fuckyall

      No... Koulussa joku poika on sanonu moi.. That's all. :) COOL.

    • CEILE

      No mun ihastus oli kirjottanu mulle biisin englanniks ja se kerto rakkaudesta ja että se ei halua menettää mua...♥

      • Anonyymi

        Ihana🥺


    • Poici

      Olin kerran koulussa sitte olin lähössä pukee nii mun ihastus lähti vähän niiku seuraa mua ja huomasin sen toki liian myöhään ja sitte se sai mut kii ja se otti mua sillee takaa päi kii ja yritti samalla kutittaa sillee kyljestäja olin sulaa siihen paikkaan <3 sitte siinä mun vieressä vaa oli mun kavereita ja ne oli vaa sillee aawwww ja siinä oli myös yks opettaja ;) se oli ihanaa ku se vaa tuli takaata päin ja otti lantiost kii ja kutitti sillee söpöst ja mä vaa kiemurtelin siinä 😍oi mä rakastan sitä höpönassua 😘❤️Ja joskus koulussa välkällä se vaa otti mua kädestä ja me halattiin kaikkien nähden keskellä koulun pihaa ja se sano ekaa kertaa et ”mä tykkään susta ihan hirveesti” 😢tuli hirvee ikävä

    • veljesRakkaus

      Olin jotain 13 v ja isoveljen 17v kanssa oltiin kaksin kotona, kun vanhemmat oli reissussa niin se tuli yöllä mun huoneeseen ja sänkyyn ja sanoi että mä otan sut nyt. Ja otti. Oli upeeta. Ihana veli mulla. Touhuilu on jatkunut jo vuosia ja jatkuu edelleen vaikka ollaan jo aikuisia ja omissa kodeissamme.

    • Rakastansita

      Mä olin pitkää ollut jo ihastunut yhteen poikaan meidän luokalla. Yhtenä päivänä sitte koulussa se vaan tuli kuiskaa mulle mä tykkään susta <3 se oli niin söpöö😍 ja sitten joskus se oli meillö yötä (jotain 1 vuosi tosta edellisestä tapahtumasta jonka kirjoitin) niin mä niiku nukuin mun sängyllä ja se ois nukkunu mun lattialla patjalla nii sitte se vaa kömpi mun viereen ja sano et -Tääl on lämpimämpi. ja se samalla vähän hiveli kyljestä mua 😭😍se oli maailman ihaninta. Se on ihan sika ihana ja se aina kutittaa mua kaikkialta ja se ei haittaa koska se osaa sen nii hyvin 😂❤️❤️❤️ Ja kerran kun sillä oli koulussa sellainen supreme huppari nii sitte muut pojat huuteli sille jotain et ei oo aito tai tällästä nii ruotsin tunnin jälkeen mä menin sen luo ja kutitin sitä kyljestä ja ”vedin” sen mun luo ja suutelin sitä ja sanoin sille että mulla ei oo välii onks se aito vai feikki nii se oli ihan sulaa siihe paikkaan 😭😍 ja sit se nyt ei tehny tätä mulle mut mä rakastan sen naurua ja hymyä ja kaikkee nii mä aina kutitan sitä kyljistä ja vatsasta ja kainaloista koska se kutiaa niistä eniten ja se on nii ihana ku se nauraa ja oikeesti mul ei riitä sanat kertoo kui ihana se on 😭 se on aina kertomas hauskoja juttuja ja naurattamaa kaikkia😂 ja sitte joskus koulussa meil oli pitkä päivä ja suurimmal osal oli eväät ja mulla ei nii se anto mulle sen eväitä koska mulla ei ollu❤️ Se on ihana😭😍😍❤️😭😭😍

      • ootkoretardi

        kaveri mitä


    • Juliakutiaa

      No siis tää on mun mielestä maailman söpöintä... mutta siis mä olin mun ihastuksellanyötä ja me katottiin ”sylikkäin” netflixiä ja sitte se tietää et mä kutian ihan hitosti kyljistä ja vatsasta nii sit se laitto paussille sen leffan ja alko laulaa ed sheeranin perfect laulua ja hiveli mua kyljistä/lantiosta ja mahasta ja mä vaan kiemurtelin sen sylissä ku se laulo mulle 😭😭😭😍😍😍sitte kerran me oltiin niitten paljussa ja sitte se veti mut sen syliin ja suuteli mua ja sano et sä oot kuumempi kun tää palju😍 joskus talvella kun mulla on kylmä niin se lämmittää mun varpaita ja sit se jotenki salaa saa sen käden laitettuu mun paidan sisään ja sit se aina kutittaa mua 😭😍ja se muutenki aina ottaa mut sellaseen sikasöpöön nippuasentoon ja kutittaa mua ja on sillee -tui tui tui kuka kutiaa kuka kutiaa Julia(nimi vaihdettu) kutiaa 😂❤️❤️❤️

    • koira123456789

      auttanut mut pois pöljän tyypin kynsist ja halannu mua ja se on kiva mulle

    • Titidii

      Hups tuli vähän myöhässä.. mut tää jäi mieleen, mut ei oo mitenkää erityinen mut..... Eli yks luokkalainen, johon oon vähän ihastunu ja se on ehkä vähän musta, niin kerran kun meil oli koulus sellaset pöytäryhmät jos oli 4 tyyppiä, niin istuin sitä poikaa vastapäätä. Sit se heitteli siin kynää sillei jännästi😂 ja se kynä lensi mun pöydälle ja pyöri siitä sit lattialle. Ja sit tuli se hetki....... meidän katseet kohtas ehkä sekunniks ja me hymyiltiin. Lopulta sit poika kävi hakeen kynän ja jatkettiin tuntia tavallisesti.


      Toinen samankaltainen.... eli olin päivän päätytyyä laittamassa kenkiä jalkaan. Sit näin sivusilmällä kun se stalkkas mua, ja sit katoin sitä ja se vaan jatko kattomista. Se oli sillei kiva tilanne mut toisaalta aika kiusallinen, koska se tila oli ahdas ja muut luokkalaisetkin oli siinä ja varmaa katto vähän........................

    • vjhhgvhjn

      joo ite oon poika ja sain elämä menee vituiks lasketaankos se

    • Anonyymi

      No olin kävelemässä koulusta kotiin ja mun ihastus pyöräili ohi ja sano ”oon ihastunu suhun”

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1027
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      920
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      774
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      700
    Aihe