Nyt kaivataan apua! Miltä tuntuu se hartiapistos, jota voi tuntua mm. tähystystutkimuksen jälkeen? Tuntuuko se vain hengittäessä vai?
Kunpa joku vatsaisi nopeasti...
Hartiapistos?
6
17586
Vastaukset
- sisäänhengittäessä
Minulla on silloin tällöin sellaisia "pistoksia" ja jos nyt oikein muistan, niin se tuntuu vain sisäänhengittäessä. Tuntuu siltä, kuin joku tuikkaisi puukolla eli sattuu tosi ilkeästi. Se tosiaan tuntuu aina sisäänhengittäessä eli lähinnä silloin tekee mieli olla hengittämättä.
En kuitenkaan muista millaisia on ne tilanteet, jolloin tuollainen "pistos" on tullut enkä tiedä, mistä se johtuu. Eli voi hyvin olla, että puhun ihan eri asiasta, kuin sinä ... - Pisamatar
Mulla oli tähystyspäivän (toimenpide suoritettiin aamulla)ajan melko voimakasta kipua kaulalla ja hartioilla soliluiden alueilla. Kipu oli lähinnä jatkuvasti saman suuruista, eikä siis hengityksen tahtiin liittyvää. Seuraavana päivänä kipua ei enää ollut. Kivun sieti kyllä, mutta hyvin epämiellyttävä oire.
- tuntui
koko ajan riippumatta hengityksestä, todella ikävä pistos hartiassa. Vähän kuin lihas olisi siinä pahasti jumissa, mutta pahempi. Asento vaikutti siihen, pystyasennossa oli pahin (kun ilma kerääntyi palleankaaren alle ja ärsytti sitä) ja makuulla ei tuntunut (jolloin ilma oli muualla vatsaontelon alueella.) Kesti vähän yli vuorokauden.
- papuli
Mulla tuli toi pistos heti munatorvien aukiolotutkimuksen jälkeen. Oikean hartian kainalon ja solisluun välissä tosi ikävä kipu. Se kesti kanssa yhden päivän ajan, joten aamulla oli jo ohi. Mulla kipu hieman "aaltoili" eli hetkittäin tuntui kovemmalta. Kyllä sen tosiaan kestää, kuten muutkin totesivat, mutta kyllä se aika epämiellyttävää on.
- se oli sellaista
ärsyttävää pistokipua hartioissa, jota ei voi verrata mihinkään aikaisempaan tuntemukseen. Kyllä tuntui mukavalta parin päivän päästä tähystyksestä, kun se loppui! :)
- just-me80
Mulla munatorvien aukiolotutkimuksen jälkeen tuntui siltä kuin olisi oikeassa hartiassa ollut lihakset totaalisen jumissa. Mietin, että auttaakohan burana kun todellinen syy kipuun on muualla kuin hartiassa, mutta ainakin minulla auttoi. Särkylääkettä siis naamaan, niin ei tarvitse siitäkään kivusta kärsiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185171- 472839
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302478Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231819- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101610Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231334Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101298- 961197