Hartiapistos?

Kalevatar

Nyt kaivataan apua! Miltä tuntuu se hartiapistos, jota voi tuntua mm. tähystystutkimuksen jälkeen? Tuntuuko se vain hengittäessä vai?

Kunpa joku vatsaisi nopeasti...

6

17222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sisäänhengittäessä

Minulla on silloin tällöin sellaisia "pistoksia" ja jos nyt oikein muistan, niin se tuntuu vain sisäänhengittäessä. Tuntuu siltä, kuin joku tuikkaisi puukolla eli sattuu tosi ilkeästi. Se tosiaan tuntuu aina sisäänhengittäessä eli lähinnä silloin tekee mieli olla hengittämättä.

En kuitenkaan muista millaisia on ne tilanteet, jolloin tuollainen "pistos" on tullut enkä tiedä, mistä se johtuu. Eli voi hyvin olla, että puhun ihan eri asiasta, kuin sinä ...

• Pisamatar

Mulla oli tähystyspäivän (toimenpide suoritettiin aamulla)ajan melko voimakasta kipua kaulalla ja hartioilla soliluiden alueilla. Kipu oli lähinnä jatkuvasti saman suuruista, eikä siis hengityksen tahtiin liittyvää. Seuraavana päivänä kipua ei enää ollut. Kivun sieti kyllä, mutta hyvin epämiellyttävä oire.

• tuntui

koko ajan riippumatta hengityksestä, todella ikävä pistos hartiassa. Vähän kuin lihas olisi siinä pahasti jumissa, mutta pahempi. Asento vaikutti siihen, pystyasennossa oli pahin (kun ilma kerääntyi palleankaaren alle ja ärsytti sitä) ja makuulla ei tuntunut (jolloin ilma oli muualla vatsaontelon alueella.) Kesti vähän yli vuorokauden.

• papuli

Mulla tuli toi pistos heti munatorvien aukiolotutkimuksen jälkeen. Oikean hartian kainalon ja solisluun välissä tosi ikävä kipu. Se kesti kanssa yhden päivän ajan, joten aamulla oli jo ohi. Mulla kipu hieman "aaltoili" eli hetkittäin tuntui kovemmalta. Kyllä sen tosiaan kestää, kuten muutkin totesivat, mutta kyllä se aika epämiellyttävää on.

• se oli sellaista

ärsyttävää pistokipua hartioissa, jota ei voi verrata mihinkään aikaisempaan tuntemukseen. Kyllä tuntui mukavalta parin päivän päästä tähystyksestä, kun se loppui! :)

• just-me80

Mulla munatorvien aukiolotutkimuksen jälkeen tuntui siltä kuin olisi oikeassa hartiassa ollut lihakset totaalisen jumissa. Mietin, että auttaakohan burana kun todellinen syy kipuun on muualla kuin hartiassa, mutta ainakin minulla auttoi. Särkylääkettä siis naamaan, niin ei tarvitse siitäkään kivusta kärsiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      92
      1423
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      184
      1390
    3. 76
      1165
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      90
      1115
    5. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      81
      975
    6. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      82
      971
    7. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      39
      942
    8. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      66
      885
    9. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      68
      866
    10. Korjaamo Kiesifix

Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      5
      841
    Aihe