Onko Entlebuchinpaimenkoiran pentuja vaikea saada? Suomessa ei vissiin paljoa ole kasvattajia?
entlebuchinpaimenkoira
4
6100
Vastaukset
- Ablari
pentuja on ollut saatavilla, viimeisin pentue tänävuonna, ja seuraava suunnitteilla ilmeisesti. Sennen sivuilta ja pentuvälityksen kautta saat lisää tietoa. Buchi on myös työtä tekevä koira, sopii aktiiviselle ihmiselle erinomaisesti:) Suomessa on 3-5 kasvattajaa.
- Nimetön
Hei kaikki entlebuchien omistajat ja rodusta kiinnostuneet! Olisin kovin kiinnostunut saamaan lisää tietoa rodusta. Sennen-sivuilla olen jo käynyt ja koirakirjoista lukenut, mutta olisi mukava kuulla ihan arkipäivän kokemuksia rodun kanssa touhuilevilta. Näyttelyissä olen nähnyt kerran muutaman entlebuchin livenä, mutta olisi myös mahtavaa jos Tampereen lähistöltä löytyisi koira johon saisi tulla lähemminkin tutustumaan. Jos joku viitsii vastailla, niin voi kirjoittaa suoraan mun sähköpostiin : [email protected]
- Anonyymi
Ei paljoa ole. Itse on ollut vähän ongelmia saada edes nuo neljä kotiin, Suomesta sain kaksi, ja Ruotsista yksi, Sveitsistä asti, yksi. Kaksi narttua ja kaksi urosta, onneksi ollaan selvitty urostappeluilta. Hyvin lempeitä, totttelevaisia, älykkäitä, leikkisiä, rauhallisia, koiria ovat. Luulin, etten ikinä saisi tuota rotua, mutta lopulta sainkin. Ja ne, kaikki, neljä. Sveitsistä tuleminen kesti yhteensä kuukauden, no, ilmanko, s.
Kannattaa vaan olla kärsivällinen, ja, jopa, tarpeen, tullen, kannattaa, ulotta, a, etsinnät, ulko, maille, ulkomaille, .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131063
- 1141052
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21775- 54741
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32673ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175564Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9492