kuka on ANITA VIRTA

et mennä saa

Kuka tietää sellaisesta laulajasta kuin Anita Virta.
Kuulin jostain Keskisuomen radiosta kappaleen ET MENNÄ SAAja laulaja oli joku ANITA VIRTA.Tämä kappale on ilmeisesti tehty 70 luvun alkupuolella.
Olihan mahtava kappale ja upea ääninen laulaja.Mutta kuka hän on.

5

1329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MMS

OISKOS JOKU 70-L TÄHTI....

• esiintyä

Jos en väärin muista, niin hän oli Harri Haan ( Harri Haka) orkesterissa laulusolistinna. Ainakin -70 luvulla tyttönen esiintyi paljonkin. Pääasiassa taisivat soitella tanssiravintoloissa. Ihan oli kelpo tanssiyhtye.

• Anonyymi

Olin heidän bändissään 2 vuotta ja oli super kivaa.

• Anonyymi

Soittelitko Hämeenlinnan Härkätiessä? Oli muuten mainio tanssiravintola -70
        luvulla.

• Anonyymi

Olisko Olavin sukulaisia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rydman "elämäni hirveimmät päivät" Entäs uhrisi?!

https://yle.fi/uutiset/3-12515383 Rydman valittelee että vaikeaa on ollut kun jäänyt kiinni mutta entäs uhrisi? Ei yhtään empatiaa uhreja kohtaan!
      Maailman menoa
      389
      6356
    2. Nakkilassa on raiskattu wanhus

Wanhus on raiskattu nakkilassa palvelutalossa. ( näin uutisoivat molemmat iltapäivälehdet sekä yle )
      Nakkila
      19
      4334
    3. Mikamika missä mika

Polliisi etsii https://poliisi.fi/-/epailty-henkirikos-torniossa?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter
      Tornio ja Haaparanta
      15
      1778
    4. Haluaisin tietää miten sulla menee

Onko kaikki hyvin? Ja onko sulla yhtään ikävä mua? Itse haluaisin niin kovasti nähdä sut taas :(
      Ikävä
      95
      1766
    5. Sofia kertoo et halusi luvan kokeiluihin seksin suhteen Lontoossa asuessaan..

Katos nainen alkaa kertoa et seksikokeilut alkoi maistua, kun muutti Lontooseen.Marokkolainen räppäri ja tietenkin sekin on varsttu mies ja itse sen k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      1685
    6. Natoon liittymisen hinta kova.

Suomi joutuu luovuttamaan kurdeja Turkkiin, maksoiko Suomen Nato-jäsenyys monien kymmenien ihmisten vankeus ja kidutuskohtalon vai peräti kuoleman. ht
      Maailman menoa
      379
      1613
    7. Uskallatko paljastaa

Kaivattusi nimikirjaimet ja sukupuoli? Minä aloitan, KA, nainen.
      Tunteet
      65
      1543
    8. Totuus on että

Se kaikki sattui ihan vit**ti koska mä tykkään susta todella paljon. Oikeesti tosi paljon. Menin ihan pois raiteilta enkä tajua tätä itekään. Oon mä j
      Ikävä
      42
      1500
    9. Mahdoton ymmärtää suomalaisia, jotka kannattaa Putinin venäjää

ja jopa hyökkäystä Ukrainaan. Minkälainen ihminen tuollainen voi olla, kysyn vaan? Mitä hienoa on diktatuurissa, ja vaikka siinä ettei ole edes sanan
      Maailman menoa
      139
      1024
    10. En halua satuttaa sinua

Mutta tässä ei ole järkeä!..
      Ikävä
      39
      980
    Aihe