Sachsenring matka

Helmut Lederhose

Onko kukaan käynýt katsomassa Sachsenringin kisoja? Eniten kiinnostaa lippujen saatavavuus paikan päällä.

10

858

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turo--Inkeri

      Sachsenringillä, mutta mm. Assenissa, Le mansissa ja Valenciassa olen, enkä jättäisi lipun ostoa paikanpäälle. Valencia oli loppuunmyyty jo 2kk ennen kisaa, ja mustan pörssin pileteistä voit joutua maksamaan 5-10x hinnan jos sopivasti sattuu. Taikka jos tuleekin huono keli ja ihmiset jäävät katsomaan kisat telkkarista, voit saada lipun puoleen hintaan. Mutta kun sitä ei ikinä tiedä kummin päin niiden pimeiden lippujen kaupassa tulee käymään.

      Netistä etukäteen liput tilaten, niin ainakin on varma että pääsee sinne paikoille minne haluaa.

      • jollekkin

        sivulle vaikka kuvia noista reissuistasi. Tänne kirjoittelemasi juttujen perustella olet reissannut melkein kaikkialla maailmassa. Ois mielenkiintoista nähdä reissukuviakin. Monethan niitä auliisti pistää esille, jos on jotain mitä esittää.


      • Turo--Inkeri
        jollekkin kirjoitti:

        sivulle vaikka kuvia noista reissuistasi. Tänne kirjoittelemasi juttujen perustella olet reissannut melkein kaikkialla maailmassa. Ois mielenkiintoista nähdä reissukuviakin. Monethan niitä auliisti pistää esille, jos on jotain mitä esittää.

        olen niin vanhakantainen valokuvauksen harrastaja, että kuvaan vielä filmiä, yleensä dia-semmoista.. piakkoin tulee kyllä hommattua digitaalinen värkki, mutten taida silti tämän palstan poskisolistien nähtäväksi vaivautua mitään laittamaan, kun on nähnyt mikä se päänaukomisen tarve on joka asiasta.

        Epäile vaan aivan rauhassa, mutta näissä paikoissa olen kyllä käynyt. Assenissa kaksikin kertaa.


      • uskominen
        Turo--Inkeri kirjoitti:

        olen niin vanhakantainen valokuvauksen harrastaja, että kuvaan vielä filmiä, yleensä dia-semmoista.. piakkoin tulee kyllä hommattua digitaalinen värkki, mutten taida silti tämän palstan poskisolistien nähtäväksi vaivautua mitään laittamaan, kun on nähnyt mikä se päänaukomisen tarve on joka asiasta.

        Epäile vaan aivan rauhassa, mutta näissä paikoissa olen kyllä käynyt. Assenissa kaksikin kertaa.

        on täysin lukijan/kuulijan vastuulla sinun reissustasi....
        Nooh, saahan sitä tarinoida käyneensä vaikka kuussa ajelemassa crossia.


      • Turo--Inkeri
        uskominen kirjoitti:

        on täysin lukijan/kuulijan vastuulla sinun reissustasi....
        Nooh, saahan sitä tarinoida käyneensä vaikka kuussa ajelemassa crossia.

        ihan täysin omalla vastuulla. Ehkä vaan kertoilen täällä lämpimikseni paikoista, missä olen muka käynyt.


      • se hyvin
        Turo--Inkeri kirjoitti:

        ihan täysin omalla vastuulla. Ehkä vaan kertoilen täällä lämpimikseni paikoista, missä olen muka käynyt.

        pitkälti on! Jos ei ole mitään faktaa esittää kirjoittelun lisäksi, niin silloinhan jokainen voi päätellä itse mitä uskoo. Minun ei ole ainakaan tarvinnut turvautua suoli24:n "tietoihin" suunnitellessa reissuja. Onneksi löytyy jotain virallisempia/asiallisempiakin tietolähteitä.


      • Turo--Inkeri
        se hyvin kirjoitti:

        pitkälti on! Jos ei ole mitään faktaa esittää kirjoittelun lisäksi, niin silloinhan jokainen voi päätellä itse mitä uskoo. Minun ei ole ainakaan tarvinnut turvautua suoli24:n "tietoihin" suunnitellessa reissuja. Onneksi löytyy jotain virallisempia/asiallisempiakin tietolähteitä.

        tässä kaikki ollaan, jokainenhan voi täällä väittää mitä vaan.

        Jos et halua uskoa minun käyneen noilla radoilla, ei sinun ole mikään pakko. Mene ihan vapaasti kokeilemaan, saatko lipun gyntterilän geepeehen sieltä portilta.


      • kellekkähän
        Turo--Inkeri kirjoitti:

        tässä kaikki ollaan, jokainenhan voi täällä väittää mitä vaan.

        Jos et halua uskoa minun käyneen noilla radoilla, ei sinun ole mikään pakko. Mene ihan vapaasti kokeilemaan, saatko lipun gyntterilän geepeehen sieltä portilta.

        tämän taas osoitit? Tarkoittaako tämä sitä, jos en usko kaikkea mitä sinä tai muut kirjoittelevat tällä 24:lla, menee kaikki puihin? Taas sinun pitäisi lukea/ymmärtää mitä muut kirjoittavat ennen kuin annat palautteena mitä sattuu :)
        Eikös tuolla yläpuolella lue suurinpiirtein näin: "Onneksi löytyy jotakin virallisempaa ja fakta tietoakin". Tämä lause tarkoittaa yleensä kaikkea täällä kirjoitettua.
        Kyllähän totta kai kannattaa ennakkoon liput varata ja tehdä muutenkin ennakko järjestelyjä jos aikoo reissun tehdä ainoastaan GP-kisojen takia. Mutta jos on vaan muuten siellä päin reissussa ja haluaa kokeilla tuuria lippujen saamisen suhteen niin mikäs siinä. Voi olla tosiaan aika heikkoa saada muuten kuin mustanpörssin kautta ja helvetin huonolla tuurilla saa vielä väärennetyt tiketit kouraan :(


      • Turo--Inkeri
        kellekkähän kirjoitti:

        tämän taas osoitit? Tarkoittaako tämä sitä, jos en usko kaikkea mitä sinä tai muut kirjoittelevat tällä 24:lla, menee kaikki puihin? Taas sinun pitäisi lukea/ymmärtää mitä muut kirjoittavat ennen kuin annat palautteena mitä sattuu :)
        Eikös tuolla yläpuolella lue suurinpiirtein näin: "Onneksi löytyy jotakin virallisempaa ja fakta tietoakin". Tämä lause tarkoittaa yleensä kaikkea täällä kirjoitettua.
        Kyllähän totta kai kannattaa ennakkoon liput varata ja tehdä muutenkin ennakko järjestelyjä jos aikoo reissun tehdä ainoastaan GP-kisojen takia. Mutta jos on vaan muuten siellä päin reissussa ja haluaa kokeilla tuuria lippujen saamisen suhteen niin mikäs siinä. Voi olla tosiaan aika heikkoa saada muuten kuin mustanpörssin kautta ja helvetin huonolla tuurilla saa vielä väärennetyt tiketit kouraan :(

        usko näitä juttujasi alkuunkaan, jos ei sinulla ole postittaa kuvia paikanpäältä...:)


      • Turo--Inkeri
        kellekkähän kirjoitti:

        tämän taas osoitit? Tarkoittaako tämä sitä, jos en usko kaikkea mitä sinä tai muut kirjoittelevat tällä 24:lla, menee kaikki puihin? Taas sinun pitäisi lukea/ymmärtää mitä muut kirjoittavat ennen kuin annat palautteena mitä sattuu :)
        Eikös tuolla yläpuolella lue suurinpiirtein näin: "Onneksi löytyy jotakin virallisempaa ja fakta tietoakin". Tämä lause tarkoittaa yleensä kaikkea täällä kirjoitettua.
        Kyllähän totta kai kannattaa ennakkoon liput varata ja tehdä muutenkin ennakko järjestelyjä jos aikoo reissun tehdä ainoastaan GP-kisojen takia. Mutta jos on vaan muuten siellä päin reissussa ja haluaa kokeilla tuuria lippujen saamisen suhteen niin mikäs siinä. Voi olla tosiaan aika heikkoa saada muuten kuin mustanpörssin kautta ja helvetin huonolla tuurilla saa vielä väärennetyt tiketit kouraan :(

        yhteenlaskettu katsojamäärä Sachsenringillä tulee Eurosportin mukaan olemaan noin 220.000. Että siitä vaan kokeilemaan onneaan niiden pilettien suhteen. Jos taas haluaa olla varma sisäänpääsystään, kannattaa hommata ne esim. netin kautta ainakin puoli vuotta etukäteen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5115
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3217
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1365
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe