Heippa,
Ystejä löytyy ympäri Suomea,mutta olisi ihanaa löytää sellainen tosi ystävä läheltä.Sellainen,jonka kanssa saisi olla oma itsensä ja käydä lenkillä,kahvilla,leffassa,jutella kaikesta mahdollisesta ja jakaa ilot ja surut.Olisi kiva,jos ois suunnilleen samaa ikääkin,kun itse oon 19-vuotias.Jos kaipaat sellaista ystävää,joka ei hylkää hädän hetkellä,niin mailaa ihmeessä.Olisi ihanaa saada Sinusta,niin juuri Sinusta siellä,joka luet tätä viestiä se ysti arkipäiviin.:)
Tärkeitä asioita elämässä ovat ystävyys,rakkaus,eläimet,luonto,kesä,leffat,
haaveilu,lukeminen,kirjoittaminen.
Mailaa ihmeessä,niin tutustutaan:)!
Muita vaatimuksia ei oo,kunhan oisit Helsinki-Vantaa-Espoo alueelta ja about samanikäinen:)
ossa on : [email protected]
Ystävä Helsinki-Vantaa-Espoo!!!
Tosi ysti
1
687
Vastaukset
- Luulen että
kannattaa varmaa ihan ihmisten ilmoille lähteä katsomaan jos niitä ystäviä löytyis, tääl internetis voi tulla vastaa ties mitä hörhöä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131458
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881307Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361067- 68974
- 39917
- 69874
- 97867
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54852- 75846
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39784