Soneran fonecta finder palvelua ei löydy. Onko ilmainen etu laajakaista-asiakkaille poistunut käytöstä kokonaan uusien sivujen myötä :(
fonecta finder
14
24716
Vastaukset
- minäkään
ilmeisesti nyt on niin että kun sitä kysyy missä finder on,sanotaan että sivuja uudistetaan ja johtuu siitä,ja kun aika kuluu,ei kukaan enää muista koko palvelua kuuluneeksikaan laajakaista-asiakkaille ilmaisena,näin poistuu sekin käytöstä ja asiakkaita vedetään nenästä senku keretään.Palvelu heikkenee ja hinnat pysyy ja nousee tasaisin väliajoin.
- eniro...
mitäs sitä soneran fonectaa käyttämään ku se ei vörki...ja nyt uudistuksen myötä laajakaistasta jää pois fonecta ym. palveluita ,hinta laskee jonkin verran...vanhat liittymät voivat pitää palvelunsa entiseen hintaan,mut jos muutat nopeutta pitää ottaa usi palvelu ja siinä jä pois fonecta ym..
tässä ois vaihtoehto fonectalle...tilaa text vietillä enirolta käyttöoikeus luetteloon kts. täältä http://www.eniro.fi/ , sieltä henkilöt osiosta ohjeet- mutta mutta
Tilasin ne tunnukset (0,25 euroa) mutta kun rekisteröidyn sinne niin huomasin, etten voi kun minulla on salainen puhelinnumero. Miksi siitä ei tiedoitettu paremmin.
- vaikka salainen
mutta mutta kirjoitti:
Tilasin ne tunnukset (0,25 euroa) mutta kun rekisteröidyn sinne niin huomasin, etten voi kun minulla on salainen puhelinnumero. Miksi siitä ei tiedoitettu paremmin.
Puhelinnumero olisi käytössä. Varmista että laitoit numerot oikein...
Juu Soneralta poistuu ne kaikki palvelut pikkuhiljaa pois. Eli jos nostat nopeutta niin palvelut veks mut tilalle isompi sähköpostilaatikko. - lkjjk
mutta mutta kirjoitti:
toimii salaisellakin
- klikkaa laajakaista kuvaketta
eli sitä läppärin kuvaa ja sieltä löytyy.helppoa jos osaa.
- fonecta finderilla
Löysin kylläkin fonecta finderin mutta siellä on väliaikainen häiriö ollut kylläkin pitkään muistaakseni jo ennen soneran sivujen uudistumista.
Taitaa olla tämä palvelu sitten poistunut käytöstä. Sonera on siis uudistunut ja ilmeisesti näistä negatiivisista muutoksista ei tiedoiteta. Myöskään asiakkaiden sähköpostiin ei vastailla jos kyselee netin kautta tietoa Soneran palveluista. - niin ettäs tiedätte
fonecta finderilla kirjoitti:
Löysin kylläkin fonecta finderin mutta siellä on väliaikainen häiriö ollut kylläkin pitkään muistaakseni jo ennen soneran sivujen uudistumista.
Taitaa olla tämä palvelu sitten poistunut käytöstä. Sonera on siis uudistunut ja ilmeisesti näistä negatiivisista muutoksista ei tiedoiteta. Myöskään asiakkaiden sähköpostiin ei vastailla jos kyselee netin kautta tietoa Soneran palveluista.että fonecta löytyy soneran sivuilta ja toimii yhtä mainiosti kuin ennenkin.Taitaa teissä käyttäjissä olla vika?
Mulla se toimi toissavuonna viimevuonna ja tänävuonna= Aina eikä ole kertaakaan ollut etes tilapäistä häiriötä. Ja päivittäin kyseistä palvelua käytän:)! - usko jo
niin ettäs tiedätte kirjoitti:
että fonecta löytyy soneran sivuilta ja toimii yhtä mainiosti kuin ennenkin.Taitaa teissä käyttäjissä olla vika?
Mulla se toimi toissavuonna viimevuonna ja tänävuonna= Aina eikä ole kertaakaan ollut etes tilapäistä häiriötä. Ja päivittäin kyseistä palvelua käytän:)!Missähän se vika on ?
Soneran sivuilla kirjaudun sisään ja valitsen laajakaistan ja vaihtoehdon käytä finderia niin vastauksena on että
Palvelussa on väliaikainen häiriö
Ole hyvä ja yritä hetken kuluttua uudelleen!
Minulla on soneran sivuilla tiedoissa ADSL nopeudeltaan 1M/512k jossa aikaisemmin on kuulunut ilmainen palvelu fonecta finderissa - lisäpalvelut
usko jo kirjoitti:
Missähän se vika on ?
Soneran sivuilla kirjaudun sisään ja valitsen laajakaistan ja vaihtoehdon käytä finderia niin vastauksena on että
Minulla on soneran sivuilla tiedoissa ADSL nopeudeltaan 1M/512k jossa aikaisemmin on kuulunut ilmainen palvelu fonecta finderissajotka on olleet ilmaisia soneralla tulevat poistumaan kaikilta käyttäjiltä pikkuhiljaa.
Jos nyt teet nopeudennoston niin palvelut poistuu heti käytöstä nopeudennoston myötä, mutta saat tilalle isomman sähköpostin.
Finderin tilalla voi käyttää Eniron hakua, salasanan tilaus maksaa vain 0,25 senttiä ja on luotettavampi käyttää kuin sonera, eli sivut on aina saatavilla. - täti
usko jo kirjoitti:
Missähän se vika on ?
Minulla on soneran sivuilla tiedoissa ADSL nopeudeltaan 1M/512k jossa aikaisemmin on kuulunut ilmainen palvelu fonecta finderissasama juttu ei toimi mullakaan...Käytän kylläkin vielä vanhaa windowsia vm-95 kone on vuodelta 98 mut ei tässä toimi kuitenkaan uudempi windows versio ja että voi olla siitä johtuvaa että tuo sonerapalvelu FINDER ei toimi ja lisäksi en ole päässyt edes sähköpostiinkaan 1.5 kuukauteen.Mulla on aina kotona "mikrotuki" aviomies joka ammattinsa puolesta osaa nää tietsikka hommat mennen tullen.. mut sonera ei auta meitä vanhan koneen käyttäjiä meitä ehkä sorsitaan ..pitänee marssia tietsikka kauppaan jossain vaiheessa..kunhan niitä euroja siunaantuu..Nää hommat muuten kyllä haltsataan..
- vinderi
lisäpalvelut kirjoitti:
jotka on olleet ilmaisia soneralla tulevat poistumaan kaikilta käyttäjiltä pikkuhiljaa.
Jos nyt teet nopeudennoston niin palvelut poistuu heti käytöstä nopeudennoston myötä, mutta saat tilalle isomman sähköpostin.
Finderin tilalla voi käyttää Eniron hakua, salasanan tilaus maksaa vain 0,25 senttiä ja on luotettavampi käyttää kuin sonera, eli sivut on aina saatavilla.soneralla ei ole mitään tekemistä fonecta finderin kanssa... jos sonera ilmoittaa et palvelussa häiriö, niin häiriö on soneralla, ei finderissa... Finderista tehdään yli 11 milj. hakua joka kuukausi ja on ylivoimaisesti käytetyin puhelinluettelo. Sieltä tieto haetaan mistä varmuudella löytyy...
T:vinderi
- gheragtregt
ei tasan varmana ole fonecta finderiä siellä missä sen pitäisi olla
- pinja
SE ON KOKONAAN POISTETTU. siitä tuli myös sellanen sähköposti juttu että sitä ei oo enää :DD LOL
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2221537- 291393
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691207- 781194
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18942Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855