Miten pääsen eräästä mainosohjelmasta kokonaan eroon kun se tulee nyt uudestaan ja uudestaan vaikka poistan tai eristän sen f-securen avulla?
Minulle tulee aina vähän väliä ilmoitus: Virus- ja vakoilusuojaus on havainnut haittaohjelman AdWare.Win32.MyWebSearch (mainosohjelma) tietokoneessa. Poistan sen tai eristän sen sitten mutta aina se pompsahtaa uudelleen vähän ajan kuluttua esille. Mikä neuvoksi?
mainosohjelman poisto
6
858
Vastaukset
Olet varmaan asentanut sen Neron mukana, posto-ohjeet http://www.nero.com/nero7/eng/FAQs_Ask_Toolbar.html Eli ohjauspaneelin kautta ohjelmista poistat.
- Tytskä
ollut koneessa jo puolitoista vuotta ja ongelma alkoi vasta kuukausi sitten. Nero media player on kyllä koneessa mutta sovelluksissa ei ole sitä ask toolbar-kohtaa, joka käsketään ohjeissa poistaa.
- vähäksi aikaa
päältä mieluimmin kokonaan ja aja spybot.
http://koti.mbnet.fi/pattaya1/spybot.htm
ja hommaa avast esim.taustasuojaksi
http://www.avast.com/eng/download-avast-home.html
Free antivirus - avast! 4 Home Edition Download- Japperkokki
näiden ohjelmien kanssa vai hylkiikö se ja käskee poistamaan ne koneelta? Vaikka eiväthän nuo taida olla Nortonin ja muiden virusten torjuntaohjelmien tasoisia ohjelmia.
- 4567
Että ennen kuin palomuurillisen tietoturvaohjelman poistaa koneeltaan, PITÄÄ verkkojohto irrottaa. Sitä ei välttämättä jokainen tule ajatelleeksi. Saastumisriski ei rajoitu vain nettiselaimen käyttöön vaan riittää, että suojaamaton kone on verkossa kiinni ja käynnissä.
- Japperkokki
4567 kirjoitti:
Että ennen kuin palomuurillisen tietoturvaohjelman poistaa koneeltaan, PITÄÄ verkkojohto irrottaa. Sitä ei välttämättä jokainen tule ajatelleeksi. Saastumisriski ei rajoitu vain nettiselaimen käyttöön vaan riittää, että suojaamaton kone on verkossa kiinni ja käynnissä.
verkkojohto jouduta laittamaan taas kiinni kun ladataan spybotti ja anti-virusohjelma? Samalla kone kai altistuu viruksille ja muille haittaohjelmille kun f-secure e ole päällä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439