Ostin juuri Sonyn DSC-S650 7.2 megapikselisen kameran, kaikki aseutkset ovat automaatilla ja normaalitiloissa. Mutta kun otan kuvia lähietäisyydeltä on naamat TÄYSIN valkoisia. Ja kun taas ottaa salaman pois, näyttävät kuvat pimeiltä.
Olen yrittänyt vaihdella muita asetuksia, jotta tämän ongelman saisi pois,mutta ei onnistu. Onko ihan yleinen "ongelma", vaiko valmistusvirhe??
Ongelmia kamerassa DSC-S650 ?
2
527
Vastaukset 2
- että firma
ei keskity laatuun näissä automaattijutuissa, päinvastoin kuin esim Nikon jonka joka kamerasta löytyy vaikka mitä automaattista kuvanparannusta. Sony on jäänyt jälkeen kehityksessä!
- kokeiletätä
Kokeile varsin teipata siihen salaman päälle pieni pala paperinenäliinaa läpinäkyvällä teipillä. Se pehmentää paljon salamaa ja antaa paljon luonnollisemman valon. Tosin näyttää tietty hieman purkkaviritykseltä, mutta kuvista tulee selkeästi parempia.
Olet varmaan saattanut huomatakin sen, että myös ammattilaisvalokuvaajat käyttävät tätä samaa kikkaa. Tosin heillä on salamoiden päässä muovikupit. Tsekkaa vaikka jotku uutiset missä kuvataan sisätiloissa, lyhyellä etäisyydellä salamavaloilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901443
- 831002
- 66887
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361851Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170825- 92743
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61585- 45477
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta125466- 31434