Jos kuukautisia siirtää keltarauhashormonipillereillä, mitä haittavaikutuksia voi tulla? Runsaampaa vuotoa? Enemmän kipuja kuin tavallisesti? Kannattaako ylipäätään siirtää eli onko haitat hyötyjä suuremmat jne.?
Kuukautisten siirtäminen
4
873
Vastaukset
- tässä näin
Luepas tuolta, mitä siellä sanotaan mahdollisista sivuoireista:
http://www.bayerscheringpharma.fi/html/pdf/pakkausselosteet/Primolut_N.pdf
Jos mahdollista, kannattaa siirtää jo edelliset kuukautiset kuin ne mitkä sattuvat siihen kohtaan, milloin niitä et halua. Näin vältyt mahdollisilta sivuoireilta, silloin kun niitä vähiten haluat. - siirtäminen
Meneekö kuukautiskierto sekaisin siirtämisen jälkeen, vai jatkuuko se sitten ihan normaalisti sen jälkeen? Eli kun on eka siirtäny menkkoja vaikkapa viikon, sit lopettaa lääkkeet, ja tulee vuoto, nii onko sen jälkeen sitte ihan normaalinpituinen kierto vai lyheneekö seuraava kierto sit vastaavasti viikolla tai meneekö täysin sekaisin?
- pitäisi/täytyy
Mitään varmaa ei voi tuollaisesta sanoa. Sen PITÄISI mennä niin, että seuraava kiertokin on ihan normaalimittainen eli kuurin syöminen siirtää koko kiertoa ei vain yksittäisiä menkkoja siitä välistä.
Samasta syystä suositellaan siirtämään jo edellisiä menkkoja, kuin mitä oikeasti on tarvis. Näin ne tulevatkin siirtyvät, mutta vältytään mahdollisilta siirtopillereiden aiheuttamilta haittavaikutuksilta siinä jälkimmäisessä kierrossa.
- Pipa
Osaisiko joku neuvoa asiassa, johon ei tunnu millään löytyvän vastausta? Olen e-pillereillä jättänyt väliin viime kuun kuukautiset ja nyt pitäisi matkan takia jättää nämä seuraavatkin. Mitä haittoja siitä voi tulla, olen nimittäin lukenut jostain että yksiä enempää ei kannattaisi siirtää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652252Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2222127- 1191441
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj171196En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190- 1041061
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875