Ei saa ampua eläimiä.
Dont kill any animals!!
9
477
Vastaukset
- Mehtälle
Vaan niitä pitää ampua.
Se on luonnon laki ja piste.- Mie vaa!!!!! (taas!)
Eläimiä ei saa tappaa! Te jotka tapatte, painukaa vittuun!
- Beagle
Ei oo luonnon laki että pitää ampua.
Luonnon laki on että pitää käydä hampailla
kurkkuun kiinni ja puristaa niin kauan että lakkaa
sätkyttelemästä. Kato vaikka opetus-luontofilmejä
telkkarista, niin näet miten joku jellona roikkuu
antiloopin kurkussa. Se se on luonnonlaki. Rupea
vaan sinäkin viilaamaan hampaitas kuntoon ettei
tartte pyssyä käyttää. Ja kuntokin siinä kohenee
kun juokset kieli pitkällä ajokoirasi rinnalla
jänisten perässä pitkin korpia...
- Döbeln
Don't understand
Älä tapa eläntäintä lehmää, sikaa, rottaa, täitä, bakteeria. Tuhoudu !!
Ihminen on kaikkiruokainen petoeläin. - metsämies
No nythän on niin, että metsästys on ja pysyy...... siis tarkoitan, että kyllä se on niin, että kun metsälle mennään niin kyllä kohde tapetaan sehän on sen tarkoitus. Itse olen harrastanut tätä puuhaa useamman vuoden, mutta kun Teidän laiset ihmiset ovat lisääntyneet niin on aina vaikeampaa tätä harrastusta harrastaa!
- Suvaitevaisuutta
en nyt tiedä, kumpi sinun harrastuksesi on, tappaminen vai metsästys noin yleensä.
Mielestäni jos tarkoitus on vain tappaa, niin kovin on köyhät eväät metsällä. Mutta jos tarkoitus on metsästää valikoidusti ja harkiten ja jos kohdalle sattuu, niin tottakai metsänkävijä kohteensa ampuu, oli se sitten silläkertaa mikätahansa "metsästyksen kohde".
Mutta se että mielessä jo kotoa lähtiessä olisi tappaminen, ei oikein sovi filosofiaani. Sinulla taitaa retki aina epäonnistua, mikäli et jostain syystä pääsekkään tappamaan, vai ammutko kaikkea mikä liikkuu?
Itse metsälle lähtiessä toki otan "sopivat varusteet" mukaan , mutta samalla tarkastan ruokintalaitokset, riistapellot yms. Tappaminen tulee jos on tullakseen ts. tuleeko pupu tai joku muu hollille. Mutta se että se olisi päätarkoitus; ei sentään.
Ainoa, mitä tulisi todella tietoisesti lisätä, on supin ja minkin , sanotaan suoraan, tappaminen ja hävittäminen, koska ne eivät tänne kuulu ja aiheuttavat meidän luontaisille eläimille valtavaa tuhoa mm keväisin rosvoamalla pesät ja poikaset.
Eikä mielestäni ne "muut metsällä kävijät" ainakaan minua häiritse, hyvin on sekaan mahduttu. Syksyllä tosin marja ja sieniaikaan saa olla todella tarkkana ja katsoa minne ampuu jos on ampuakseen. Myöhemmin syystalvella ja talvella ei "muistakulkijoista" ole pahemmin haittaa ollut.
Minusta on turha mollata "aseettomia" metsässäkulkijoita, eikä se meidän metsästäjien tehtävä olekkaan. Järki käteen tässäkin asiassa. On selvää, että ainakin täällä etelässä "tontit pienenevät" ja mukana on paljon väkeä. - siivooja
tärkeintähän ei ole saalis vaan itse metsästys.En tiedä mutta hermo lepää kun metsästää...eläimiä,noita viattomia luontokappaleita.meidän varmaan pitäisi metsästää kuin ennenvanhaan.Loukuilla ja ansoilla ja hiihtää eläimet kiinni ja tappaa mieluiten käsin jne..Jospa nämä "vilpittömän"luonnonsuojeluinnoituksen saaneet sitten sen meille ilman kiihkoilua sallisivat.Tai lopetetaan hirvenmetsästys ja aloitetaan uusi laji:hirvien väistely kaikilla teillä...miten on?
- Ampukaa NE (before its too lat
Niinhän se on että on paljon kivempaa syödä lihaa joka on syötetty jollain geeni shitillä , kun se että ampuu jonkun luonto kapppaleen joka on elänyt vapaana ja ilman huolia...
Kaikki VITUN luontoaktivistit pitäisi kieltää lailla. - jänispaisti
niitä mitä ei syö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su19312960- 826265
- 1235965
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495552Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene234462- 924380
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434332Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla424251Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko334218Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?483757