Dont kill any animals!!

DANIEL

Ei saa ampua eläimiä.

9

478

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mehtälle

Vaan niitä pitää ampua.
      Se on luonnon laki ja piste.

• Mie vaa!!!!! (taas!)

Eläimiä ei saa tappaa! Te jotka tapatte, painukaa vittuun!

• Beagle

Ei oo luonnon laki että pitää ampua.
        Luonnon laki on että pitää käydä hampailla
        kurkkuun kiinni ja puristaa niin kauan että lakkaa
        sätkyttelemästä. Kato vaikka opetus-luontofilmejä
        telkkarista, niin näet miten joku jellona roikkuu
        antiloopin kurkussa. Se se on luonnonlaki. Rupea
        vaan sinäkin viilaamaan hampaitas kuntoon ettei
        tartte pyssyä käyttää. Ja kuntokin siinä kohenee
        kun juokset kieli pitkällä ajokoirasi rinnalla
        jänisten perässä pitkin korpia...

• Döbeln

Don't understand

Älä tapa eläntäintä lehmää, sikaa, rottaa, täitä, bakteeria. Tuhoudu !!

Ihminen on kaikkiruokainen petoeläin.

• metsämies

No nythän on niin, että metsästys on ja pysyy...... siis tarkoitan, että kyllä se on niin, että kun metsälle mennään niin kyllä kohde tapetaan sehän on sen tarkoitus. Itse olen harrastanut tätä puuhaa useamman vuoden, mutta kun Teidän laiset ihmiset ovat lisääntyneet niin on aina vaikeampaa tätä harrastusta harrastaa!

• Suvaitevaisuutta

en nyt tiedä, kumpi sinun harrastuksesi on, tappaminen vai metsästys noin yleensä.
        Mielestäni jos tarkoitus on vain tappaa, niin kovin on köyhät eväät metsällä. Mutta jos tarkoitus on metsästää valikoidusti ja harkiten ja jos kohdalle sattuu, niin tottakai metsänkävijä kohteensa ampuu, oli se sitten silläkertaa mikätahansa "metsästyksen kohde".

Mutta se että mielessä jo kotoa lähtiessä olisi tappaminen, ei oikein sovi filosofiaani. Sinulla taitaa retki aina epäonnistua, mikäli et jostain syystä pääsekkään tappamaan, vai ammutko kaikkea mikä liikkuu?

Itse metsälle lähtiessä toki otan "sopivat varusteet" mukaan , mutta samalla tarkastan ruokintalaitokset, riistapellot yms. Tappaminen tulee jos on tullakseen ts. tuleeko pupu tai joku muu hollille. Mutta se että se olisi päätarkoitus; ei sentään.

Ainoa, mitä tulisi todella tietoisesti lisätä, on supin ja minkin , sanotaan suoraan, tappaminen ja hävittäminen, koska ne eivät tänne kuulu ja aiheuttavat meidän luontaisille eläimille valtavaa tuhoa mm keväisin rosvoamalla pesät ja poikaset.
        Eikä mielestäni ne "muut metsällä kävijät" ainakaan minua häiritse, hyvin on sekaan mahduttu. Syksyllä tosin marja ja sieniaikaan saa olla todella tarkkana ja katsoa minne ampuu jos on ampuakseen. Myöhemmin syystalvella ja talvella ei "muistakulkijoista" ole pahemmin haittaa ollut.
        Minusta on turha mollata "aseettomia" metsässäkulkijoita, eikä se meidän metsästäjien tehtävä olekkaan. Järki käteen tässäkin asiassa. On selvää, että ainakin täällä etelässä "tontit pienenevät" ja mukana on paljon väkeä.

• siivooja

tärkeintähän ei ole saalis vaan itse metsästys.En tiedä mutta hermo lepää kun metsästää...eläimiä,noita viattomia luontokappaleita.meidän varmaan pitäisi metsästää kuin ennenvanhaan.Loukuilla ja ansoilla ja hiihtää eläimet kiinni ja tappaa mieluiten käsin jne..Jospa nämä "vilpittömän"luonnonsuojeluinnoituksen saaneet sitten sen meille ilman kiihkoilua sallisivat.Tai lopetetaan hirvenmetsästys ja aloitetaan uusi laji:hirvien väistely kaikilla teillä...miten on?

• Ampukaa NE (before its too lat

Niinhän se on että on paljon kivempaa syödä lihaa joka on syötetty jollain geeni shitillä , kun se että ampuu jonkun luonto kapppaleen joka on elänyt vapaana ja ilman huolia...
      Kaikki VITUN luontoaktivistit pitäisi kieltää lailla.

• jänispaisti

niitä mitä ei syö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1453
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      110
      900
    3. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      751
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      47
      734
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      720
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      697
    7. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      71
      671
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      26
      669
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      657
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      67
      650
    Aihe